Huomaatko muiden katsovan/vilkaisevan rintojasi usein?
Kun kävelet kadulla, työpaikalla, missä tahansa, huomaatko usein muiden vilkuilevan rintojasi? Oletko koskaan tästä sanonut mitään? Miltä se tuntuu, imartelevaa vai törkeää?
Kommentit (11)
No en hirveästi kiinnitä huomiota kanssaihmisiin, mutta kyllähän niitä katsotaan. En koskaan pidä rintojani mitenkään tyrkyllä, minusta se on mautonta. Pukeudun tyylikkäästi, mutta en minä nyt rintojeni takia ala mitään säkkejäkään pitämään. Lähinnä ajattelen, että miehet on sitten typeriä kun tuijottavat normaalia asiaa. Ei imartele, mutta en minä nyt siitä mitenkään loukkaannu.
En huomaa. Voisin olettaa ettei kukaan niitä katso mutta jostain syystä suurin osa lähemmistä tuttavuuksista jossain vaiheessa päätyy puhumaan rinnoistani, olivat he sitten miehiä tai naisia eikä silläkään tunnu olevan väliä ovatko he varsinaisesti kiinnostuneet minusta seksuaalisesti. Tämän perusteella niitä siis katsotaan. Pidän kyllä itsekin niitä kauniina mutta ei oikeastaan kiinnosta mitä mieltä muut ovat.
Kaveri sanoi sekasaunan jälkeen että erään miehen silmät oikein levisivät kun näki rintani. Minä en ollut huomannut mitään. Ei tuntunut hyvältä eikä pahalta, totesin vain jaa ja jatkoin mitä nyt olinkaan tekemässä. Siinäpähän katsovat. Lähemmän tuttavuuden yrittämisessä tulee minultakin jo jotain reaktiota.
Kukaan muu ei katso mutta yksi naiskaveri kyllä katsoo. Ihan sama mitä minulla on päällä, toppi, villapaita, uimapuku. Hän ei katso silmiäni vaan rintojani. Ja sitten taas hetken silmiä, sitten silmät valuu rinnoille.
En käsitä? Minulla on ihan pienet roikkurinnat. Ne on litteätkin. Hänellä on ihan yhtä pienet ellei pienemmät.
Ehkä vertailee niitä, en tiedä. Mutta itse en tuijota kenenkään rintoja, en edes yhden valtavansuuririntaisen. Vilaukselta saatan nähdä jonkun rinnat mutta en tuijota niitä ikinä kun juttelen sen kanssa.
Mitähän tämä yksi minun kaveri tarkoittaa?
No ei katsota ikinä. Syy: niissä ei ole mitään mitä katsoa. Terveisin 70A.
En huomaa. Ovat ilmeisesti niin pienet, että ei niitä kukaan halua katsella ja ihastella. Olisin otettua jos huomaisin jonkun tuijottavan niitä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 10:33"]
Kun kävelet kadulla, työpaikalla, missä tahansa, huomaatko usein muiden vilkuilevan rintojasi? Oletko koskaan tästä sanonut mitään? Miltä se tuntuu, imartelevaa vai törkeää?
[/quote]
En koska pidän vaatetta päällä. Vilkuilevat vain vaatteitani.
Ei ainakaan mitenkään silmiinpistävästi, itse en ainakaan huomaa. En tykkää korostaa rintojani pukeutumisessa mitenkään näkyvästi, joten ehkä sekin vaikuttaa ettei ikinä rintavako vilku tai tissit oo tyrkyllä.
En. Ei näissä mitää ihmeellistä olekaan. Yksi lapsi ruokittu, vähän lusahtaneet B75:t.
En ole huomannut kenenkään katselevan, mitä nyt pienet lapset joskus ihmettelevät nännejä jos olen ilman paitaa. Olen 27-v hoikka mies ja käyn laiskasti punttisalilla joten ei noissa paljon ole katseltavaa.
Huomaan katsovani rintoja, suuria ja pieniä, tyrkkyjä ja normaalisti pukeutuva, ihan vaistonvaraisesti ilman mitään taka-ajatuksia. Se on oikeastaan aika rasittavaa. Olen mies.
Aika usein vilkaistaan. Eipä tuo haittaa. Lähinnä huvittaa. Itselläkin tulee vilkaistua, jos jollakin naisella isot rinnat tai erityisesti tyrkyllä.