miksi täällä saa haukkua pitkää naista?
Mutta jos lyhyestä sanot jotain negatiivista niin puolet palstalaisista lynkkaa sut ihan täysin.
Kommentit (13)
Saahan täällä läskejäki haukkua ihan miten paljon tahansa, mutta annas olla jos yhdenkään väärän sanan menet hoikasta sanomaan. Kyllä kuule lynkataan tyystin ja tehdään hyvin selväksi, että jokainen läski kadehtii hoikkia ja siks vaan haukkuu niitä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 18:25"]Saahan täällä läskejäki haukkua ihan miten paljon tahansa, mutta annas olla jos yhdenkään väärän sanan menet hoikasta sanomaan. Kyllä kuule lynkataan tyystin ja tehdään hyvin selväksi, että jokainen läski kadehtii hoikkia ja siks vaan haukkuu niitä.
[/quote]
Niin ja läski on jos painoindeksi on jopa normaalin puolella.
Pitkillä on niin hyvä itsetunto, ettei tarvitse alkaa inttää vastaan. t. kirahvimuidu
Koita nyt päästä tuosta ahdistuksesta, käy vaikka puhumassa jollekin ammattilaiselle, kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:03"]Enempi täälä lyhyitä haukutaan.
[/quote]
Itseasias ei. Pitkä nainen on miehekäs, amatsoni, kirahvi, ruma ja muodoton tän palstan mukaan. Lyhyet taas ovat naisellisia, söpöjä, kauniita ja muodokkaita.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:12"]Koita nyt päästä tuosta ahdistuksesta, käy vaikka puhumassa jollekin ammattilaiselle, kyllä se siitä.
[/quote]
Ei mua ahdista. Ihmetyttää.
Itse olen huomannut, että täällä haukutaan naiset joka tapauksessa.
Ei saa ketää haukkuu. Täällä aina haukutaa kaikkia, niin lyhyitä ku pitkiä, laihoja että lihavia. Se on tän palstan ikävä tyyli. Ihmiset on julmia.
En ole huomannut pituushaukkumista mutten yhtään epäile etteikö sitä olisi, kaikkiahan täällä haukutaan. Onneksi sillä ei ole mitään väliä mitä kasvottomat av-trollit täällä riehuvat.
Ja lyhyttä miestä?