Hurrikaani Ida voimistuu, nyt kategoria 4 kohta jopa kat 5, seuraa livenä
Prary for Lousiana ! Nyt tulee tapahtumaan Katriina 2
Kommentit (20)
HS.FI:" Ida-hurrikaani puskee 65 metriä sekunnissa eteneviä myrskytuulia kohti Louisianan rannikkoa – Alueella pelätään jopa New Orleansin tuhonnutta Katrinaa pahempaa hirmumyrskyä"
Vierailija kirjoitti:
Milloin ton pitäisi rantautua?
Paikallista aikaa kait siinä puolen päivän maissa, siellä on kello nyt 7:04 eli varmaan joskus ilta kahdeksan Suomen aikaa.
Kaks kertaa tullut käytyä tuolla Big Easyssä bilettämässä aikoinaan. Toivottavasti ei huku koko kylä.
Miksi hurrikaaneilla on aina naisen nimi? Koska tullessaan ovat kuumia ja kosteita mutta lähtiessään vievät talon, autot ja veneen! 😄
Vierailija kirjoitti:
Kaks kertaa tullut käytyä tuolla Big Easyssä bilettämässä aikoinaan. Toivottavasti ei huku koko kylä.
taitaa mennä p!llun päreiksi koko seutu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt neljästi New Orleansissa. Huolestuttaa ihmisten ja arkkitehtuurin jne. lisäksi Aiko-niminen harmaapapukaija, joka asuu ranskalaisessa korttelissa muistaakseni Burgundy Streetillä. Sillä on häkki suoraan kadulle ja ihmiset aina juttelevat sille kulkiessaan ohi. Toivottavasti Aikolla on kaikki hyvin ❤️
Erikoista on että tämä tulee iskemään samoihin aikoihin kuin Hurrikaani Katriina vuonna 2005, tasan 16 vuoden jälkeen. crazy!
Tämä on jo vahvempi ja vasta lähestyy rannikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen käynyt neljästi New Orleansissa. Huolestuttaa ihmisten ja arkkitehtuurin jne. lisäksi Aiko-niminen harmaapapukaija, joka asuu ranskalaisessa korttelissa muistaakseni Burgundy Streetillä. Sillä on häkki suoraan kadulle ja ihmiset aina juttelevat sille kulkiessaan ohi. Toivottavasti Aikolla on kaikki hyvin ❤️
Papukaija parka. Kuulostaa kamalalle. Ei noin iso ja viisas lintu kuulu häkkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku fiksu on ottanut sen mukaansa lähtiessään evakkoon. Koska muuten Aiko ei selviä, se on ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku fiksu on ottanut sen mukaansa lähtiessään evakkoon. Koska muuten Aiko ei selviä, se on ihan varma.
Se selvisi myös Katrinasta, eli toivottavasti tästäkin.
Pyyhkispä koko amerikan pois kartalta.
Vierailija kirjoitti:
Pyyhkispä koko amerikan pois kartalta.
Ja miksi?
ILMASTONMUUTOS!
Nyt pitää nostaa veroja SUOMESSA, jotta voidaan lähettää ne tuonne, vaikka he ovatkin meitä rikkaampia, mutta koska Suomelle muiden hyvinvointi on tärkeämpää kuin OMA.
Ida rankaisee USA:ta siitä, että ne lähtivät pois Afganistanista ja aiheuttavat humanitäärisen katastrofin lapsille ja naisille.
Ida ei anna anteeksi, Ida on hurjalla päällä.