Onko 45 vuotias mieshenkilö jo vanha? Puhutaanko siis keski-ikäisestä?
Kommentit (99)
Puhutaan keski- ikäisestä, ei vanhuksesta🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen kyllä, vanha... riippuu ihmisestä. Ainakin omaa 43v kyrvääni himoitsevat työpaikan parikymppiset tyttöset kilvan :)
Tämä on nykyajan trendi, meidän 40+ setämiesten onneksi :D. Nylks-nylks, roisk-roisk, ja majoneesit parikymppisen suuhun... :)
Onnea, voimaantumishuorabuumin todellisia voittajia olette te perverssit keski-ikäiset ukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin keski-ikäinen. "Vanha" ei, muuta kuin jos yrittää deittailla alle 35-vuotiaita ja parikymppisiä, siihen on liian VANHA.
Olen pian tuon ikäinen ja deittailen alle kolmekymppisiä. En ole komea enkä varakas.
Siitä nyt ainakin tietää olevansa vanha, että pitää hakea pönkitystä ja statusta nuoren kumppanin kautta. Että kuinka nuorta vielä saa. Onko ne naiset mitään muuta kuin ikänumeroita?
Ei ole jos se numero on kovin suuri. Itse nautin lihani tuoreena, ja jätän vanhat huuhkajat rauhaan kuivine koloineen. Hyhhyh.
Nelikymppiset naiset voi olla hyvinkin halukkaita. Viiskymppisistä ei ole kokemusta
Miehet näyttää elävän täysin utopistisissa maailmoissa.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen kyllä, vanha... riippuu ihmisestä. Ainakin omaa 43v kyrvääni himoitsevat työpaikan parikymppiset tyttöset kilvan :)
Älä passsko missä syöt. Voit menettää naiset, tai työn tai kaiken.
Vierailija kirjoitti:
On keski-ikäinen. Raja menee neljänkympin korvilla.
Kyllä keski- ikä alkaa jo 35 vuotiaana kirjallisuuden mukaan.
Kyllä tuossa iässä alkaa ikä jo tuntumaan. Siittiöiden luovutuksen yläikäraja on 45 vuotta. Kroppa ei enää palaudu rasituksesta samalla tavalla vaikka olisi urheilullinen. Jotkut miehet eivät huomaa omaa ikääntymistä ennen 40+ ikää mutta silloin se viimeistään alkaa.
Keski-ikäinen kyllä, vanha ei. Vanhaksi sanoisin +60-vuotiasta.
Olen 45 ja roskiskamaa. Se on sanottu minulle niin monet kerrat ja niin monesta eri osoitteesta, että ihan sama, ollaan sitten. EVVK.
Kyllä 45-vuotias on keski-ikäinen. Joskus keski-iän katsottiin alkavan 35-vuodesta, mutta keski-iän alkaminen on noussut, koska ihmiset vakiintuvat nykyään vanhempina. Sanoin vanhuuden ikäraja on noussut, koska ihmiset ovat nykyään töissä lähes 70-vuotiaiksi. Aiemmin keski-iän katsottiin loppuvan 60-65-vuotiaana, mutta tosiaan tänä päivänä lähe 70-vuotiaana, koska eläkeikä ja muutenkin eläminen on muuttunut erilaiseksi.
Tämä vanhuus tuntuu olevan monille mörkö. Tästä täällä keskustellaan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin ja työsuhteeseen jo vanha. Muuhun ei.
No mitä käyttöä tuommoiselle miehelle sitten on, jos on liian vanha seksiin ja töihin?
'
Seksiin voi olla, mutta ei ainakaan työntekoon. Ei todellakaan pääse eläkkelle.
Testot laskee, ei nouse kunnolla.
T. M45v.
Ei vanha varsinaisesti, vaan juurikin keski-ikäinen.
Danny on keski-ikäinen. Nelikymppinen on tuskin aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykyajan trendi, meidän 40+ setämiesten onneksi :D. Nylks-nylks, roisk-roisk, ja majoneesit parikymppisen suuhun... :)
Vanha tapahan tuo on, luulet vain olevasi trendin harjalla.
Vierailija kirjoitti:
On keski-ikäinen. Raja menee neljänkympin korvilla.
Virallisesti keski-ikä alkaa 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiin ja työsuhteeseen jo vanha. Muuhun ei.
No mitä käyttöä tuommoiselle miehelle sitten on, jos on liian vanha seksiin ja töihin?
Ei mitään.
Parikymppisille kolmekymppiset on vanhoja, teineille ne parikymppisetkin. Vanhukseksi et toisen sanoista muutu kuitenkaan. Minua arvioidaan milloin nuoremmaksi milloin vanhemmaksi (jos harmaantuneet ohimot on piilossa, yleensä nuoremmaksi, ne näkyvillä vanhemmaksi), olen just ja just keski-ikäinen, 41-v.
Näin on tämä kannattaa aina muistaa. Jedinkin kuollessa hän elää ikuisesti.