Laihduttaako tämä ruokavalio?
Eli aloituspaino 66kg ja pituus 170cm ja haluan alle 60kg painaa.
Nyt syön suurinpiirtein näin.
aamiainen:rahkaa,marjoja,mehukeittoa
välipala:rahkaa,marjoja,pähkinöitä hieman
lounas:kasviksia,lihaa
päivällinen:kasviksia,lihaa (joskus hieman pastaa,perunaa,riisiä)
iltapala:rahkaa,mehukeittoa
Onko tuolla ruokavaliolla mahdollista laihtua?
Kommentit (43)
Riippuu kalorimääristä ja sun päivittäisestä kulutuksesta, ei niinkään siitä mitä syöt.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:49"]
Itse vain lihoin kun vaihdoin hiilarit lähes kokonaan proteiiniin! Vatsa tykkäsi mutta paino nousi 3kg/kk vaikka salilla ja lenkillä kävin normaalisti.
[/quote]
Sama, ei proteiini ja vähäiset hh laihduta kaikkia.
[/quote]
Eikä pitäis laihduttaakaan. Vain hölmö syö paljon proteiinia ja vähän hh.
Mä en tykkää monistakaan kasviksista. Olen ihan totaalikyllästynyt kesäkurpitsaan. Munakoisosta en pidä. Porkkanasta en osaa laittaa lämmintä lisuketta. En tykkää kaaleista. Tomaatti ja kurkku on ihan hyviä ja paprika tuoreena. Siinä ne kasvikset. Kokeilin lanttuperunoita tehdä uunisssa ja oli yhden kerran ihan ok makuisia mutta en voisi kuvitellakaan niitä syöväni kovin usein. Ei olleet niin hyviä. Noi lisukkeet lihalle on se ongelma. Oon tottunut syömään salaatin salaattina ja lisänä lihaa/jotain hiilihydraattia. Pelkkä liha/kasvikset tökkii. Näin kylmemmällä ilmalla sitä kaipaa lämmintä ruokaa ja en voisi elää pelkillä salaateilla.
ap
Vaihda liha kalaan ja jätä kaikki pastat pois
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:49"]
Itse vain lihoin kun vaihdoin hiilarit lähes kokonaan proteiiniin! Vatsa tykkäsi mutta paino nousi 3kg/kk vaikka salilla ja lenkillä kävin normaalisti.
[/quote]
Sepä se, kun hiilareita vähennetään, niitä ei vaihdeta proteiiniin.
[/quote]
Vaihdoin esim pastan kanaan, leivän kananmunaan, välipalakeksit pähkinöihin. Joo ei toiminut ollenkaan. Palasin siis vanhaan hiilaripitoiseen ruokavalioon.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:04"]
Vaihda liha kalaan ja jätä kaikki pastat pois
[/quote] Miksi? Siis miksi pitäisi vaihtaa kalaan?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:50"]
[/quote]
Sama, ei proteiini ja vähäiset hh laihduta kaikkia.
[/quote]
Eikä pitäis laihduttaakaan. Vain hölmö syö paljon proteiinia ja vähän hh.
[/quote]
En yrittänyt laihduttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 16:55"]
[/quote]
[/quote]
Joo, jos vaihtaa hiilarit rasvaan, voi olla yhtä laiha kuin pitkäaikaset karpit jimmy moore, ja vaikkapa amy dungan, kannattavaa!
Näin laihaksi ja terveeksi tulee, kun vaihtaa hiilarit rasvaan, tässä kuvassa siis kaksi todella pitkäaikaista karppia, jotka eivät hiilareihin koske!
[/quote]
Kukaan ennen sua ei puhunut rasvasta, joten mistä syystä tämä heittosi?
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:08"]
[/quote]
[/quote]
Joo, jos vaihtaa hiilarit rasvaan, voi olla yhtä laiha kuin pitkäaikaset karpit jimmy moore, ja vaikkapa amy dungan, kannattavaa!
Näin laihaksi ja terveeksi tulee, kun vaihtaa hiilarit rasvaan, tässä kuvassa siis kaksi todella pitkäaikaista karppia, jotka eivät hiilareihin koske!
[/quote]
[/quote]
Koska karppien mantra on, että hiilarit vaihdetaan rasvaan, ei proteiiniin, siihen nuo tänne saapuneen hurmoskarpinkin viestit viittavaat tuolla, että vain hölmö vaihtaa hiilarit proteiinin, kun ne pitää vaihtaa rasvaan.
Näinhän hurmoskarppi kirjoitti, makroravinteita on kolme, joten mitäköhän makroravinnetta luulet hurmoskarpin tarkoittavan, kun hiilarit jää pois, eikä niitä saa korvata proteiinilla, jäljelle jää rasva-
Mikä ihme hinku on vetää sitä keinomakeutusaineilla kyllästettyä mehukeittoa?? Pari kourallista aitoja marjoja ja ripaus sokeria on paljon parempi vaihtoehto.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:29"]
Mikä ihme hinku on vetää sitä keinomakeutusaineilla kyllästettyä mehukeittoa?? Pari kourallista aitoja marjoja ja ripaus sokeria on paljon parempi vaihtoehto.
[/quote]
No mistä niitä aitoja marjoja saa? Asun Hgissä pienessä kämpässä, ei mulla ole pakastinta mihin säilöä itse keräämäni marjat. Tuoreina maksavat kaupassa ihan älyttömästi ja kaupan pakastemarjat ei oikein houkuta, useimmiten ovat jotain puolalaisiakin.
Kalorilaskuri.fi sinne laitat kaikki mitä syöt ni näet kalorimäärät hyvin. Pitääkö lisätä vai vähentää määriä.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:29"]
[/quote]
No mistä niitä aitoja marjoja saa? Asun Hgissä pienessä kämpässä, ei mulla ole pakastinta mihin säilöä itse keräämäni marjat. Tuoreina maksavat kaupassa ihan älyttömästi ja kaupan pakastemarjat ei oikein houkuta, useimmiten ovat jotain puolalaisiakin.
[/quote]
no kyllä ne chipsit, katkit ja jätskitkin maksaa, nyt voit siirtää ne rahat tuoreisiin marjoihin!
Mä kyllä sorruin nyt hiilarihimoissani hampurilaiseen ja ranskalaisiin. Noh, huomenna taas uusi päivä. En syö tänään enää mitään. Hirveä morkkis tuli tuosta mutta ei voi mitään ja olihan se hyvää pitkästä aikaa.
ap
Kalaa enemmän ja liha pois.. tai lihaa kerran viikossa. Tee kasvispohjaisia ruokia.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 17:08"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Koska karppien mantra on, että hiilarit vaihdetaan rasvaan, ei proteiiniin, siihen nuo tänne saapuneen hurmoskarpinkin viestit viittavaat tuolla, että vain hölmö vaihtaa hiilarit proteiinin, kun ne pitää vaihtaa rasvaan.
Näinhän hurmoskarppi kirjoitti, makroravinteita on kolme, joten mitäköhän makroravinnetta luulet hurmoskarpin tarkoittavan, kun hiilarit jää pois, eikä niitä saa korvata proteiinilla, jäljelle jää rasva-
[/quote]
Rasvaa ei mainittu. Joko et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 18:06"]
Kalaa enemmän ja liha pois.. tai lihaa kerran viikossa. Tee kasvispohjaisia ruokia.
[/quote] Kun en mitenkään voisi kuvitella syöväni kalaa 6 päivänä viikossa ja kasvisten kanssa. Eihän se kala edes ole terveellistä jos koko ajan syö. Oon tottunut syömään vaan lohta ja sitäkin joko salaatissa tai perunan kanssa.
ap
On, mutta tulet kyllästymään tuohon. Yritä keksiä enemmän ruoka-aineita (esim. Raejuusto jne.) Kasviksia myös lisää:)
[/quote]
[/quote]
http://s574.photobucket.com/user/livinlowcarbman/media/More%20great%20photos/ScreenShot2012-07-11at113553AM.png.html