Onko sinulla jotain rajoitteita millaisia miehiä vain deittailet?
Jos ei näin päin, niin millaisia et missään nimessä?
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 00:41"]
Deittailen vain yli 20h viikossa kuntoilevia miehiä. Eli EI pullamössöille pappaperseille!
[/quote]
eli työtön mies vain kelpaa :)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 00:41"]
Deittailen vain yli 20h viikossa kuntoilevia miehiä. Eli EI pullamössöille pappaperseille!
[/quote]
Ohiksena:
Työttömistä nimenomaan harva on kova kuntoilija. Näitä himoliikkujamiehiä löytyy paljon yrittäjistä, keikkatyylistä työtä tekevistä jne.
eli työtön mies vain kelpaa :)
[/quote]
Ei ole, olen aivan estoton. Deittailua ei rajoita mikään. Mutta joitain miehiä vain deittailen.
Haluaisin kirjoittaa tähän että vain älykkäitä mutta se kyllä olisi suuri vale, sillä suurin osa deittaamistani miehistä ovat olleet tyhmiä tai jopa todella tyhmiä.
Lähden ensimmäisille treffeille melkeinpä kenen tahansa kanssa, mutta pidemmälle juttu etenee vain, jos toinen vaikuttaa fiksulta, keskustelutaitoiselta, hauskalta seuralta, arvoiltaan kunnolliselta ja viehättävältä.
Mulla rajoitteet tuntuu vaan kasvavan vuosi vuodelta. Ennen lähdin heti jos mies vaikutti ihan OK:lta, nykyisin en niinkään. Suuri merkitys ensinnäkin ulkonäöllä, eli kasvot, vartalo ja pituus täytyy katsoa että miellyttää. Sen jälkeen tyyli, ammatti ja se, miltä yleisesti mies vaikuttaa. Miehen pitää olla hyvännäköinen, fiksu, hauska ja keskustelutaitoinen.
Musta uusiin ihmisiin ja erityisesti miehiin tutustuminen on vaan niin vaivalloista (oon introvertti joka inhoaa tutustumisvaihetta), että raakkaan suurimman osan pois alusta jo kieltäytymällä treffeistä ellen ole ihan varma jostain potentiaalista.