Sairaala jossa synnyit, vieläkö sen synnäri on toiminnassa?
Kommentit (78)
Kyllä, myös esikoinen syntyi samassa sairaalassa kuin minä aikanaan :)
Ei todellakaan ole! :D Se oli pienen pitäjän pikkusairaala, jossa ei syntynyt enää yhtäkään vauvaa pari vuotta syntymäni jälkeen. Koko sairaala lopetti toimintansa noin 25 vuotta sitten.
Kajaanin synnytyslaitos lopetettiin 70-luvun alussa uuden keskussairaalan valmistuttua. KAKS on edelleen olemassa.
Joo, KYS, synnyin -97. Just viikko kaks sitten kävin katsomassa kaverin (-90) vastasyntynyttä siellä :3
Eiran sairaalassa ei enää synnytetä.
vm.-73
Synnyin saunassa. Sauna purettu 1989.
Vielä on, Oulaskankaalla olen syntynyt ja synnyttänyt kolme lastani.
Ei enää vuosikymmeniin, kätilötkin taisivat olla viimeiset virkavuotensa vanhusten hoitajia.
Olen syntynyt "uudessa" Riihimäen aluesairaalassa vuonna 1973, aluesairaala taisi olla ihan pränikkä tuolloin. (isosiskoni on syntynyt "vanhassa aluesairaalassa" joka toimii nykyään terveyskeskuksena.
Synnytystoiminta lopetettiin siellä 90-alussa. Muistan kun olin lukiolaisena kesätöissä sairaalassa 1990 ja 1991, silloin puhuttiin synnytysosaston lopettamisesta kustannussäästöjen vuoksi. Ko. osastolla oli koko sairaalan korkein käyttöaste, muistaakseni yli 80%.
On, ja sinne on kaavailtu yhdistää lakkautettavien (jos lakkautetaan Oulaskangas ja Kemi) synnäreiden toimintaa: OYS (sillon OYKS).
Siskoni on syntynyt sairaalassa, jossa ei enää hoideta synnytyksiä vaan ne on keskitetty 100 km päähän.
Ei ole. Raahessa lopetettu. Valitettavasti.
Kvinnokliniken i Lund och Malmö är en gemensam klinik.
Vi har cirka 9000 förlossningar per år. Sammanlagt har vi 25 förlossningsrum.
On se toiminnassa :D
Helsingin naistenklinikka mikälie, ei tietoa
on toiminnassa ja olen synnyttänyt yhden meidän lapsista myös siellä, suuren kaupungin keskussairaala
Lapin Keskussairaalassa olen syntynyt ja myös omat lapseni synnyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 02:55"]Naistenkinikka on tietääkseni edelleen Helsingissä ja edelleen toiminnassa. Sitä ei ihan heti lopeteta.73
N. -73
[/quote]
Olen myös Naikkarilla -73 syntynyt
On, molemmat lapseni ovat syntyneet myös siellä.