Sairaala jossa synnyit, vieläkö sen synnäri on toiminnassa?
Kommentit (78)
Kyllä, oulaskangas ja on uhan alla. Synnytin siellä myös esikoiseni.
Jorvissa synnyin, on kai se ny vielä :D
On pystyssä edelleen. Ja aika ihmeitä saisi tapahtua, että se lakkautettaisiin, keskussairaala kun on.
Hels. kätilöopisto. Mites siellä nykysin?
Keskipohjanmaan keskussairaala ja on toiminnassa edelleen.
Keskipohjanmaan keskussairaala ja on toiminnassa edelleen.
Toimii vielä, enkä usko, että ihan heti lakkautetaan. Naistenklinikka, Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 01:03"]Hels. kätilöopisto. Mites siellä nykysin?
[/quote]
Kättärillä minäkin tulin maailmaan ja sisko heti kintereillä. Ja siellä synnytin omatkin lapseni, kuopuksen 5kk sitten, eli pystyssä on.
Kuulin kyllä jonkun pöllön huhuilevan että keskittäisivät joskus tulevaisuudessa Jorviin..?
Toiminnassa on, vuosia asuin ulkomailla mutta nyt uuden kämpän ikkunasta näen synnärin, jossa mut puskettiin maailmaan :-)
Viime vuonna lopetettu synnytykset siinä sairaalassa.
Naistenkinikka on tietääkseni edelleen Helsingissä ja edelleen toiminnassa. Sitä ei ihan heti lopeteta.73
N. -73
Synnytysosasto suljettiin jo vuonna 1995, olen itse syntynyt siellä 80-luvulla. Nyt ollaan lähes kaikki tuon sairaalan toiminnat siirtämässä eri paikkaan, oliko joku erikoissairaanhoito, joka sinne vielä jää...
Kys on paikkallaan ja toiminnassa
Ei ole, eikä ole myöskään synnäri jossa lapseni ja mieheni ovat syntyneet.
Käsittääkseni synnyin kättärillä ja siellä olen kuopukseni itsekin synnyttänyt vuosi sitten :)