Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, en opi ajamaan automaatilla!

Vierailija
29.08.2021 |

Ostettiin ihan uusi auto ja olen 25 vuotta ajanut vain manuaalilla. Nyt en meinaa millään oppia pitämään vasenta jalkaa kurissa, joten ajoittain vasen hakeutuu jarrulle ja oikea painaa kaasua. Nolottaa ihan. Sitten auto töksähtäen pysähtyy ja perässä vihainen autoilija. Tänään peruutin ja hyvä etten jysäyttänyt naapurin autoon! Tutka huusi kyllä. Ahdistaa ihan hirveästi. En ole koskaan ollut näin tumpelo enkä ikinä kolaroinut. Auto tosin ollut vasta 2 päivää. Sanokaa etten ole ainut? Pelkään kohta mennä rattiin :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä ongelmaa. Oletko siis manuaalillakin ajanut aina niin että olet käyttänyt sekä kytkintä että jarrua vasemmalla jalalla? Ja miten voi jarrutustilanteessa oikea jalka jäädä kaasulle?

Vaikka olisi kuinka manuaalilla aina ajanut? En vaan tajua.

No kun ap optimoi tyyliin kaksi jalkaa kaksi poljinta...

Vierailija
22/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasen jalka yrittää etsiä kytkintä jos painat samaan aikaan kaasua? Oletko joku sarjakytkimenpolttaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajoin manuaalilla 20v ja nyt muutamanvuoden automaatilla. Äkkiä siihen tottui ja tosi mukava ajaa. Ei ikinä enää manuaalista meille. Mieskin äkkiä tottui ajettuaan manuaalia vielä kauemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi