Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalein meikkivoide?

Vierailija
30.09.2014 |

Lumene natural coden Vanillakin on liian tummaa, tietääkö kukaan hyvin peittävää ja vaaleaa meikkivoidetta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ikiväärikerma on sitä vaniljavaahtoa tummempaa, mulla on molempia

Vierailija
2/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on haastava kombo, kun kasvojen iho on kuiva ja punottava nenänpielistä ym. kuivista kohdista, sekä erittäin vaalea. Kaikki meikkivoiteet ovat käytännössä liian tummia/punaisia/oransseja. Jos joskus löytyy joku, joka on tarpeeksi vaalea, niin sitten se ei muuten sovi kuivaan ihooni. Esimerkiksi Maybellinen Stay Matte-meikkivoiteessa on sävy 091 light ivory, joka on tarpeeksi vaalea, eikä yhtään punertava, mutta mikään, missä lukee 'matte' ei todellakaan sovi kuivalle iholle.
Lumenen kosteuttava meikkivoide sopii ihotyypilleni, ja sävy 0 vaniljavaahto on tarpeeksi vaaleakin, mutta tuo ei taas ole tarpeeksi peittävä. Nyt käytän Lumenen sitä vaaleinta CC-voidetta, se on huipputuote!
Tuota Grimasia minullekin on suositeltu, täytyy kokeilla joskus. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin CC-voide, sävy 40 Fair on tosi vaalea, ei taita punaiseen ja peittää mun mielestä hyvin. Ja mä olen oikea kalkkilaivan kapteeni. Kannattaa ehkä hankkia lisäksi jonkinlainen peiteväri, jos meikkivoide ei tunnu peittävän ongelmakohtia. Blascolla on tosi peittäviä meikkivoiteita, sieltäkin voisi löytyä sulle sopiva tuote. Kannattaa kysyä myyjiltä apua.

Vierailija
4/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut esim Maybelinen voiteita?

Vierailija
5/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä pääsi jauhopussiin.

Vierailija
6/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:46"]Oletko kokeillut esim Maybelinen voiteita?
[/quote]

Joo maybellinen fit men vaalein jättää kanssa vähän rajoja eikä se peitä yhtään, jostain syystä se lähtee myös tosi nopeaa ja saa mun silmät vuotamaan jos sitä menee silmäpusseille (lähinnä siis se peiteaine) mutta meikkivoide myös liian öljyistä päivän mittaan ja lähtee pois

Vierailija
7/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeeraukseen käytettävät meikit, goottien valkoinen.

Vierailija
8/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybeline dream matte mouse vaalein sävy porcelain. :)

Vierailija
9/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvomaalit.

Vierailija
10/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:49"]Maybeline dream matte mouse vaalein sävy porcelain. :)
[/quote]

peittövä eikä jätä rajoja.

Vierailija
11/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimasilla on erittäin vaalea ja peittävä meikkivoide, mm. Punanaamio myy. Vaalein sävy oli minulle (todella vaalea iho) jopa liian vaalea, jos mahdollista käy kokeilemassa ennen ostoa.

Vierailija
12/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make up forever - face&body meikkivoide sävy 38

Vierailija
13/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan auto ko kokeilla eri merkkejä. Sittarissa on ainakin tosi montaa eri merkkiä, eiköhän sieltä löydy joku. Hyvän meikkivoiteen ettiminen on kyllä työn takana.

Vierailija
14/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grimasin meikit on hyviä ja varsinkin irtopuuteri. Iso purkki maksaa jotain kympin ja kestää tosi kauan. Suosittelen. Punanaamiosta oon minäkin tilannut, samalla kun lapsille naamiaisasuja.

Vierailija
15/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 22:49"]Maybeline dream matte mouse vaalein sävy porcelain. :)
[/quote]

Ihan järkyttävän pinkkiä ja jättää pinkit rajat

Vierailija
16/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenen hydra dropsin se 0, vaniljavaahto. nyt se oli 3+1 päivillä vielä 6.9e tarjouksessa, muuten vajaat 20e.

oon niin valkoinen että syyskuusta eteenpäin en voi muuta käyttää, kun aina ne muut taittaa oranssiin

Vierailija
17/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Lolon vaalein sävy.

Vierailija
18/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin Infallible sävy 015 Porcelain. Mulle pallinaamalle käy tuo, varsinkin, kun ei tuoksu kuin laitettaessa miedosti. Lumenet on mulle liian tummia/keltaisia.

Vierailija
19/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Sokoksen tms. myyjiltä. Ovat mua neuvoneet tosi kivasti ja asiantuntevasti.

Vierailija
20/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viitsit tilata (tai lähteä Lontooseen) niin tällä merkillä on hyviä! 

http://www.illamasqua.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi