Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalein meikkivoide?

Vierailija
30.09.2014 |

Lumene natural coden Vanillakin on liian tummaa, tietääkö kukaan hyvin peittävää ja vaaleaa meikkivoidetta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks alotukseen tuli alapeukku?

Ohis

Vierailija
22/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday Mineralsin meikkipuuteria saa tosi vaaleana. Kaikki muut meikkivoiteet mitä oon kokeillu on ollu liian tummia, mutta EDM:n vaaleimmat sävyt on ainakin kesällä jopa mulle melkein liian vaaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokeilujen perusteella listaa:

- Tuo yllämainittu Infallible 015 (Mulle yksi parhaista sävyistä, valitettavasti voide ei muuten sovi mulle)

- Lumene Inkiväärikerma. (Mutta sävy vaihtelee minusta voiteittain, eli joskus on tummempi ja joskus vaaleampi.)

- Lancomen Teint Miracle 005 (tummempi kuin Infallible, mutta siedettävä)

- Nars Siberia (hyvä vaaleus, keltapohjainen, tilattavissa Narsin sivuilta Suomeenkin, erityyppisiä voiteita valikoimassa)

- Lily Lolon Porcelaine (saa suomalaisistakin nettikaupoista, mutta on mineraalipuuteri, eli makuasia toimiiko)

- Missha Perfect Cover BB värissä 13 Milky Beige (joutuu tilaamaan, sävy on neutraali ja yksi vaaleimmista)

- Holika Holika Essential Petit BB (samoin joutuu tilaamaan, sävy Misshaa tummempi, mutta iholle levitettäessä vaalenee ihan siedettäväksi)

Vierailija
24/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MakeUpForever. HD-voide ihanan peittävä ja Face&Body jättää kauniin luonnollisen pinnan ja on ihanan kosteaa iholla. Ja luulisi ammattilaissarjasta löytyvän aivan vaalea sävy, en ulkoa muista.

Vierailija
25/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACilla esim. on täysin vitivalkoinen meikkivoide, se face and body joku, monet, joilla on todella vaalea iho käyttävät sitä ihan vaan valkoisena. Sitä voi myös sekoittaa muihin meikkivoiteisiin ja vaalentaa ne sillä tavalla.

Vierailija
26/26 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 23:03"]Lorealin Infallible sävy 015 Porcelain. Mulle pallinaamalle käy tuo, varsinkin, kun ei tuoksu kuin laitettaessa miedosti. Lumenet on mulle liian tummia/keltaisia.
[/quote]

Kerran oon tuota ostanut, jäi käyttämättä vuosia sitten liekö ollut liian tummaa/kellertävää tai muuten vain epäsopivaa. Pari kertaa käytin ja siihen se jäikin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi