Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin aloittaa blogin

Vierailija
30.09.2014 |

Olen siis teini-ikäinen tyttö joka tykkää muodista, vaaleista sävyistä sekä sisustuksesta. Jos aloitan blogin, mikä olisi sellaista asiaa, mistä mammatkin olisivat kiinnostuneita? En halua tehdä blogia vain omalle ikäryhmälleni. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogit on jo so last season. Ei ketään enää kiinnosta ne jatkuvat mainokset ja itseään ja toisiaan toistavat bloggaajat. Olen melko varma, että 5v päästä blogeille nauretaan räkäisesti ja sellaista ei kirjoita enää kukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tässä iässä ei teinityttöjen kirjoitukset nappaa, oli aihe mikä hyvänsä. Mutta onnea matkaan!

Vierailija
4/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:43"]Ikävä kyllä tässä iässä ei teinityttöjen kirjoitukset nappaa, oli aihe mikä hyvänsä. Mutta onnea matkaan!
[/quote] Tiedän mitä tarkoitat, mutta tiedän myös tasan tarkkaan millainen kuva sinulla on teinityttöjen kirjoituksista, joten ehkä voisin kirjoittaa blogia ja ottaa kuvia niin, ettei tule ilmi, minkä ikäinen ihminen on kysessä. Kiitos kuitenkin.

Vierailija
5/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:41"]blogit on jo so last season. Ei ketään enää kiinnosta ne jatkuvat mainokset ja itseään ja toisiaan toistavat bloggaajat. Olen melko varma, että 5v päästä blogeille nauretaan räkäisesti ja sellaista ei kirjoita enää kukaan. 
[/quote] En itsekään diggaa mainoksista ja haluaisin tehdä blogista mahdollisimman monipuolisen.

Vierailija
6/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:43"]Ikävä kyllä tässä iässä ei teinityttöjen kirjoitukset nappaa, oli aihe mikä hyvänsä. Mutta onnea matkaan! [/quote] Tiedän mitä tarkoitat, mutta tiedän myös tasan tarkkaan millainen kuva sinulla on teinityttöjen kirjoituksista, joten ehkä voisin kirjoittaa blogia ja ottaa kuvia niin, ettei tule ilmi, minkä ikäinen ihminen on kysessä. Kiitos kuitenkin.

[/quote]

Mun on pakko sanoa, etten millään usko teinitytön kykenevän pitämään sellaista blogia joka esim. minua kiinnostaisi. Se nuoruus ja kokemattomuus sekä tietty naiivius vain paistaa läpi, ja toisalta jos sitä liikaa yrittää peittää niin sitten taas tulee tosi pikkuvanha ja teennäinen vaikutelma. Ei sellainen aito. Miksi joku teini edes haluaisi pitää sellaista blogia joka kiinnostaa av-palstan "mammoja"? Tavoitteletko jotain palstasuosittua- blogia? Kohublogia? Miksi?

Vierailija
7/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:43"]Ikävä kyllä tässä iässä ei teinityttöjen kirjoitukset nappaa, oli aihe mikä hyvänsä. Mutta onnea matkaan! [/quote] Tiedän mitä tarkoitat, mutta tiedän myös tasan tarkkaan millainen kuva sinulla on teinityttöjen kirjoituksista, joten ehkä voisin kirjoittaa blogia ja ottaa kuvia niin, ettei tule ilmi, minkä ikäinen ihminen on kysessä. Kiitos kuitenkin.

[/quote]

Mun on pakko sanoa, etten millään usko teinitytön kykenevän pitämään sellaista blogia joka esim. minua kiinnostaisi. Se nuoruus ja kokemattomuus sekä tietty naiivius vain paistaa läpi, ja toisalta jos sitä liikaa yrittää peittää niin sitten taas tulee tosi pikkuvanha ja teennäinen vaikutelma. Ei sellainen aito. Miksi joku teini edes haluaisi pitää sellaista blogia joka kiinnostaa av-palstan "mammoja"? Tavoitteletko jotain palstasuosittua- blogia? Kohublogia? Miksi?
[/quote] Ehkä näin sitten on. En kuitenkaan ajatellut mitään syvällisiä ajatuksia jakaa, ihan vain kuvia ja kuulumisia ja sisustushömppää. Ymmärrän, ettei kaikkia voi kiinnostaa eikä miellyttää, mutta kaikenikäisiähän täällä pylrii, joten kirjoitin näin yleisesti.

En halua kohublogia vaan "rauhallisen" blogin, jota on mukava selailla silloin tällöin. Suurta suosiota en todellakaan tavoittele, vaikka kyllähän kuka tahansa haluaa, että blogiansa seurataan, ellei se ole tarkoitettu vain perheelle tai muille läheisille.

Vierailija
8/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietitäänpä näin päin. Mikä olisi sellainen sinua kiinnostava aihe, mistä 50-vuotias voisi kirjoittaa? No palstammaksi yli-ikäinen, mutta kysyn silti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan