Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?

Vierailija
29.08.2021 |

Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, se kolmas onkin Bonus eikä Booster!

Vierailija
142/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.

Kokeilitko terävä pää edellä?

Ei, kun ihan kyljellään. Nyt pysyy viisi kun kokeilin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan loistavaa. Mä otin oikean käteen rokotteen ja mies vasempaan käteen. Nyt nukutaan vieretysten olkapäät yhdessä. Mä näen samat unet kun hän. Välillä on kuumempia unia. 😝🕳🚄

Kai otit huomioon, että myös hän näkee nyt sinun unesi...

Kumman unet luulet olevan niitä kuumia unia. 😘

Vertaan nyt vain omiin uniini, jotka eivät päivänvaloa kestä, eikä tulisi mieleenikään puhua niistä aamiaispöydässä...

Vierailija
144/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliohatun voi ykyään korvata Kärkkäisen muovi ämpärillä. Kärkkäinen on säteilyttänyt ne uudenkuun aikana. Kestävät psremmin kuin folio.[/quot]

Ai, luulin, että se oli vain mainostemppu, jotta se pääsis äkkiä eroon niistä 5 miljoonasta erittäin halvasta kiinalaisesta ämpäristä, joissa olikin reikä pohjassa.

Se reikä on, että hengitys kumminkin kulkee...

Vierailija
145/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat astran ottaneet ovat hupsahtaneet ilmakitaran soittoon. Tämä on tämän syksyn kansalaisopiston oljelmassa kovin kysytty, eikä maksa paljon. Heille itselleen kuuluu pään sisällä metallimusiikki....

Vierailija
146/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tulin raskaaksi, jännittää mikä väri.

minä en tullut :(  oon 53-vuotias, mutta tuskin se liittyy asiaan mitenkään.

Vierailija
147/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää eläkeläishuumori hulvatonta! 😁😁🤣🤣🤣🤪🤪🤪👍👍

siis mikä huumori?? Ihan vakavan asian päällä tässä ollaan. Kaikilla ei nyt vaikuttaisi sirut toimivan niinkuin pitäisi ja täällä koetamme nyt näitä ihmisiä auttaa. Ei ole naurun paikka tämä.

Vierailija
148/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useat astran ottaneet ovat hupsahtaneet ilmakitaran soittoon. Tämä on tämän syksyn kansalaisopiston oljelmassa kovin kysytty, eikä maksa paljon. Heille itselleen kuuluu pään sisällä metallimusiikki....

Kiitos tästä! Luulin jo mieheni tulleen hulluksi kun hän huitoo, kiemurtelee, tamppaa jalallaan ja heittelee päätään.

Ilmakitaraahan hän soittaakin.

Vierailija
149/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt se tapahtu. Kahden rokotteen sirut oli ketjjuuntuneet, mutta kas kummaa se ketju tuli ulos peräaukosta kun olin tarpeella. Vedin sen kokonaan ulos. Se on 1m 37cm. Pitkä. Tuolla se roikkuu uunipellin varressa, kun viruttelin sitä.

Sama täällä, se ketju meinas tulla ulos mutta painoin sen takas ja laitoin yöksi tampaxin. Siellä on pysynyt. Lääkäri kielsi hyppimästä viikon saikulle.

Vierailija
150/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koronarokoitus?

Vierailija
151/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koronarokoitus?

Se on kun kikkeliä roikoteaan rokotuksen jälkiseisokin jälkeen. Elikkä jälkihoito, että ne mangneetit menee minne kuuluukin.

Vierailija
152/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koronarokoitus?

Se on tätä päivää, kun käytetään eri jutskista salakieltä, että kaikki ei pääse taajuuksille....

Vierailija
153/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä ulkoavaruuden olennot outoine touhuiluineen osaisivat laittaa asian kuntoon. varmaan voisi konsultoida fox mulderia kontaktoimaan sinne suuntaan.

👽

Vierailija
154/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviit vielä Facebookin ja oothan muistanut säätää kännykän niin että kaikilla sovelluksilla on oikeus tietää sun sijainti ja mielellään äänittää sun puhetta?

Vierailija
155/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G-duurissa, 5/5 tahtilajissa?

Vierailija
156/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää eläkeläishuumori hulvatonta! 😁😁🤣🤣🤣🤪🤪🤪👍👍

siis mikä huumori?? Ihan vakavan asian päällä tässä ollaan. Kaikilla ei nyt vaikuttaisi sirut toimivan niinkuin pitäisi ja täällä koetamme nyt näitä ihmisiä auttaa. Ei ole naurun paikka tämä.

Juu ei kyllä ole, niin!

Vierailija
157/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! Luulin jo mieheni tulleen hulluksi kun hän huitoo, kiemurtelee, tamppaa jalallaan ja heittelee päätään.

Ilmakitaraahan hän soittaakin.

Hyvä homma, sittenhän se siru toimii niin kuin pitääkin!

Vierailija
158/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sputnikin mukana tullut kaapelimodeemi toimii kuin junan vessa. Tiltu kuuluu, ja Moskovan radio.

Vierailija
159/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koronarokoitus?

Se on kun kikkeliä roikoteaan rokotuksen jälkiseisokin jälkeen. Elikkä jälkihoito, että ne mangneetit menee minne kuuluukin.

Minä törkkäsin kikkelini sinne USB toosaan, hyvin toimii nyt netti. Jännästi aina säväyttää, kun lähetän näitä kommentteja. En ole ikinä ennen lähettänyt näin montaa viestiä mammapalstalle...

t.m56

Vierailija
160/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans kaksi rokotetta, mutta puhelimessa ei ole kenttää kuin yksi tolppa ja netti näyttää 4G.