Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?
Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä
Kommentit (184)
Muusta tiedä mutta orkut on paljon parempia. Rokotettu mieheni vihdoin kin löysi (5) G-pisteeni aivan helposti. Se on se magneettisuus joka ohjasi.
Hämähäkkimies alkoi rokotuksen jälkeen singota 5G-verkkoa. Se ei lennä yhtä pitkälle kuin aiempi, mutta se lentää nopeammin.
Ilmiannettu. Täällä ei huumorilla juhlita. Sepelivagina saattaisi muutoin alkaa valua betonia.
Minkä takia molempiin korviini on kasvanut piikit jotka ovat kuin antennit?
Tää on ihan loistavaa. Me paritettiin sirut keskenään. Se onnistui Koronavilkulla. Nyt keskustellaan telepaattisesti miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet kai kuitenkin muuttunut magneettiseksi? Sitä mä odotan kaikkein eniten. Tehosteaika on ensi viikolla.
Niin minäkin odotin, mutta sateella on ikävää olla kiinni metallisissa sähkökaapeissa, kun irti ei pääse.
Saatteko heitettyä ukkosella metallisen sateensuojan pois kädestänne?
Mieheni mököttää telepaattisesti. Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia molempiin korviini on kasvanut piikit jotka ovat kuin antennit?
Ei ne ole mitkään antennit. Ne on ne Topz-puikot, jotka eilen kännissä unohdit korviisi.
Sulla onkin koronarokoitus. Se on lievähaittaisempi kuin koronarokotus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne, mutta aamukakka on hieman löysempää nyt. Maku ja haju samat, myös naapurien mielestä.
Taitaa sulla olla mielenkiintoisia yhteisiä 'puuhia' naapureiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne, mutta aamukakka on hieman löysempää nyt. Maku ja haju samat, myös naapurien mielestä.
Taitaa sulla olla mielenkiintoisia yhteisiä 'puuhia' naapureiden kanssa?
Mikään ei potki päivää paremmin käyntiin kuin kunnon prrspano miesten kesken. Ja ripuli toiseksi vanhin voitehista.
Meilläkin naapurit käyvät arvostelemassa meidän aamukakat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet kai kuitenkin muuttunut magneettiseksi? Sitä mä odotan kaikkein eniten. Tehosteaika on ensi viikolla.
Niin minäkin odotin, mutta sateella on ikävää olla kiinni metallisissa sähkökaapeissa, kun irti ei pääse.
Saatteko heitettyä ukkosella metallisen sateensuojan pois kädestänne?
En ole kokeillut. Pysyn noilla ilmoilla jatkossa kotona, koska jäin viimeksi jumiin parvekkeelle nojatessani epähuomiossa metalliseen parvekkeen kaiteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni mököttää telepaattisesti. Mitä teen?
Poista koronavilkku puhelimestasi. Näin purat myös sirujen lomittumisen. Et siis jatkossa telepaattisesti tiedä, mököttääkö miehesi, vai jurottaako muuten vain hiljaa. Ainakin mulla helpotti heti oloa.
Vierailija kirjoitti:
Mun siru siirtyi kädestä sinne. Nyt värisee kivasti kun puhelin soi. 😍
Miten saisin porukkaa soittelemaan puhelimeen?
Ei sunkas se puhelin ole housun taskussa? Jos on, ei johdu sirusta Jörn Donnerin mukaan. Satuin olemaan lentokentällä lähellä häntä ja jotain muita äijiä. Yhdellä soi puhelin jonka otti taskusta, ja Donner tosi, että ai säkin käytät sitä housun taskussa, kun soidessa niin mukavasti täritää munia.
En tiedä miksi mutta vatkain käyttäytyy omituisesti rokotteen jälkeen. Se vatkaa väärään suuntaan ja taikinasta tulee toissuuntainen. Korvapuustit oli rullalla väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Foliohatun voi ykyään korvata Kärkkäisen muovi ämpärillä. Kärkkäinen on säteilyttänyt ne uudenkuun aikana. Kestävät psremmin kuin folio.[/quot]
Ai, luulin, että se oli vain mainostemppu, jotta se pääsis äkkiä eroon niistä 5 miljoonasta erittäin halvasta kiinalaisesta ämpäristä, joissa olikin reikä pohjassa.
Onko taas ämpärijono jossain ja minä en tiedä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Jotta saat kaikki kanavat, tarviit vielä amalgaanipaikat ainakin 4 isoon hampaaseen. Muovipaikoilla ei kuulu.
Mulla on molemmilla puolilla 1 implantti - korvaako ne amalgaamipaikat kokonaan?
Mene fooolari pilaamasta ketjua faktoilla. Me halutaan pönöttää täällä. Meilläkin on sananvalaus täällä.