Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuittailee kipeistä asioista

Vierailija
10.12.2023 |

Jos kerron miehelleni jonkin ajatuksen tai henkilökohtaisen asian, hän "omii" sen ja kääntää vitsiksi. 

Esimerkiksi:

Kuuntelin nuoruuteni lempibiisejä ja kerroin kaipaavani tiettyä tunnetta nuoruudesta, jota en enää tavoita. Sitä, kun villinä ja vapaana ajoin läpi yön kuunnellen musiikkia tai kun kaikki oli vielä edessä.

Mies on nyt koko viikon kuittaillut tyyliin "otatko kahvia? Kuinka villinä haluat sen?" "Tuntuuko nyt tarpeeksi villiltä ja vapaalta?" "Ai kävit kaupassa? Nyt on villi meno!" 

Olin oikeasti haikea ja liikuttunut, kun tuntuu että joidenkin vaikeiden kokemusten takia ei ole ollut kunnon nuoruutta ja koen nyt menettäneeni jotain. Ärsyttää nuo kuittaillut. En kerro enää ikinä mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehelläsi on paska huumorintaju tai se on oikeasti ilkeä ja epäempaattinen.

Vierailija
2/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas sinä miehen itsellesi valinnut ja päättänyt vielä joka päivä olla hänen kanssaan vapaaehtoisesti omien valintojesi seurauksena.

Vierailija
4/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te mammat rakastatte näitä loputtomia miesvastsisia trolleja.

Miehen haukkuminen on niin ihanaa.

Vierailija
5/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä samoin hänelle kun joskus tuo esiin heikkouttaan tai tunteitaan. Jos suuttuu, voit sanoa että tuolta sinustakin tuntuu kun kettuilee sinulle.

Vierailija
6/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi inhottavaa käyttäytymistä. Sun pitää sanoa sille, että koet tuon jotenkin ilkkumisena. Hän ei ehkä tarkoita sitä niin, on ehkä vaan tosi lapsellinen, ehkä ovat kavereiden kanssa tottuneet heittämään herjaa noin,

Vierailija
7/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei

muista ainakin elää parisuhteessa niin monipuolisesti kuin voi. muuten se jää sulta kokematta. eli älä ole noin mielensäpahoittaja! 

Vierailija
8/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ihmisille ei vaan voi avautua mistään. Käyttävät sitä aseena tavalla tai toisella myöhemmin. Ei tarvitse olla isommin edes luonnehäiriöinen. 

Älä kerro sille mitään.

Vierailija
9/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jo aika päivää sitten kysynyt miksi hänellä on tarve vittuilla noin keskenkasvuisesti.

Vierailija
10/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen maailman ongelmia. Ei monissa maissa ihmisillä ole lainkaan nuoruuden käsitettä vaan joutuvat lapsivaimoiksi synnyttämään tai lapsisotilaiksi.

Vierailija
11/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tajuat että komeat miehet ei ole kovin hyviä kumppaneita.

Vierailija
12/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit?

Vierailija
13/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh

Vierailija
14/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt mitään.

Vierailija
15/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sille! Suoraan ja kovalla äänellä. 

Vierailija
16/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyvien naisten jatkuva vinkuminen ja valitus! Jokainen asia on juuri heitä vastaan suunnattu ja kaikki käännetään joksikin henkilökohtaiseksi tragediaksi, jota muiden on sitten kuunneltava aamusta iltaan. Itsekästä ja lapsellista.

Vierailija
17/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen esimerkki: 

Toissa viikolla ihmettelin, kun reisistäni on tullut syksyn aikana laihat ja ihan yrittämättä. Olin vähän huolissani terveydestäni, kun ennen ei tapahtunut treenaamallakaan mitään. Olen menossa lääkäriin.

Mies myöhemmin nauroi olemattomille reisillenu, että "on perse ja sitten polvet, välissä ei mitään ". Seuraavana päivänä kommentoi lumien lähtemistä että "lumi suli niin kuin sun reidet". 

Vierailija
18/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen esimerkki: 

Toissa viikolla ihmettelin, kun reisistäni on tullut syksyn aikana laihat ja ihan yrittämättä. Olin vähän huolissani terveydestäni, kun ennen ei tapahtunut treenaamallakaan mitään. Olen menossa lääkäriin.

Mies myöhemmin nauroi olemattomille reisillenu, että "on perse ja sitten polvet, välissä ei mitään ". Seuraavana päivänä kommentoi lumien lähtemistä että "lumi suli niin kuin sun reidet". 

Törkeää, jos totta.

Vierailija
19/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen esimerkki: 

Törkeää, jos totta.

En valehtele .

Vierailija
20/24 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sulla on syöpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän