Mies kuittailee kipeistä asioista
Jos kerron miehelleni jonkin ajatuksen tai henkilökohtaisen asian, hän "omii" sen ja kääntää vitsiksi.
Esimerkiksi:
Kuuntelin nuoruuteni lempibiisejä ja kerroin kaipaavani tiettyä tunnetta nuoruudesta, jota en enää tavoita. Sitä, kun villinä ja vapaana ajoin läpi yön kuunnellen musiikkia tai kun kaikki oli vielä edessä.
Mies on nyt koko viikon kuittaillut tyyliin "otatko kahvia? Kuinka villinä haluat sen?" "Tuntuuko nyt tarpeeksi villiltä ja vapaalta?" "Ai kävit kaupassa? Nyt on villi meno!"
Olin oikeasti haikea ja liikuttunut, kun tuntuu että joidenkin vaikeiden kokemusten takia ei ole ollut kunnon nuoruutta ja koen nyt menettäneeni jotain. Ärsyttää nuo kuittaillut. En kerro enää ikinä mitään.
Kommentit (24)
Oletpas sinä miehen itsellesi valinnut ja päättänyt vielä joka päivä olla hänen kanssaan vapaaehtoisesti omien valintojesi seurauksena.
Te mammat rakastatte näitä loputtomia miesvastsisia trolleja.
Miehen haukkuminen on niin ihanaa.
Teepä samoin hänelle kun joskus tuo esiin heikkouttaan tai tunteitaan. Jos suuttuu, voit sanoa että tuolta sinustakin tuntuu kun kettuilee sinulle.
Toi on tosi inhottavaa käyttäytymistä. Sun pitää sanoa sille, että koet tuon jotenkin ilkkumisena. Hän ei ehkä tarkoita sitä niin, on ehkä vaan tosi lapsellinen, ehkä ovat kavereiden kanssa tottuneet heittämään herjaa noin,
voi ei
muista ainakin elää parisuhteessa niin monipuolisesti kuin voi. muuten se jää sulta kokematta. eli älä ole noin mielensäpahoittaja!
Joillekin ihmisille ei vaan voi avautua mistään. Käyttävät sitä aseena tavalla tai toisella myöhemmin. Ei tarvitse olla isommin edes luonnehäiriöinen.
Älä kerro sille mitään.
Olisin jo aika päivää sitten kysynyt miksi hänellä on tarve vittuilla noin keskenkasvuisesti.
Ensimmäisen maailman ongelmia. Ei monissa maissa ihmisillä ole lainkaan nuoruuden käsitettä vaan joutuvat lapsivaimoiksi synnyttämään tai lapsisotilaiksi.
Milloin tajuat että komeat miehet ei ole kovin hyviä kumppaneita.
No sano sille! Suoraan ja kovalla äänellä.
Ikääntyvien naisten jatkuva vinkuminen ja valitus! Jokainen asia on juuri heitä vastaan suunnattu ja kaikki käännetään joksikin henkilökohtaiseksi tragediaksi, jota muiden on sitten kuunneltava aamusta iltaan. Itsekästä ja lapsellista.
Toinen esimerkki:
Toissa viikolla ihmettelin, kun reisistäni on tullut syksyn aikana laihat ja ihan yrittämättä. Olin vähän huolissani terveydestäni, kun ennen ei tapahtunut treenaamallakaan mitään. Olen menossa lääkäriin.
Mies myöhemmin nauroi olemattomille reisillenu, että "on perse ja sitten polvet, välissä ei mitään ". Seuraavana päivänä kommentoi lumien lähtemistä että "lumi suli niin kuin sun reidet".
Vierailija kirjoitti:
Toinen esimerkki:
Toissa viikolla ihmettelin, kun reisistäni on tullut syksyn aikana laihat ja ihan yrittämättä. Olin vähän huolissani terveydestäni, kun ennen ei tapahtunut treenaamallakaan mitään. Olen menossa lääkäriin.
Mies myöhemmin nauroi olemattomille reisillenu, että "on perse ja sitten polvet, välissä ei mitään ". Seuraavana päivänä kommentoi lumien lähtemistä että "lumi suli niin kuin sun reidet".
Törkeää, jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen esimerkki:
Törkeää, jos totta.
En valehtele .
Joko miehelläsi on paska huumorintaju tai se on oikeasti ilkeä ja epäempaattinen.