Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?

Vierailija
29.08.2021 |

Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimii erinomaisesti. Mökillä on huono nettiyhteys. Mutta toisen rokotteen jälkeen kun tökkäsin kaluni läppärin USBiin, niin johan alkoi netti pelaamaan 5G nopeuksilla! Kokeilkaapa!

Mahtoi tehdä kipeää.

Vierailija
162/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en tiiä, että mikä se 5g on. Onko se niinku viisi G pistettä.?????

Hyvällä tuurilla kyllä, mutta vasta kolmannen rokotteen jälkeen.

Elikkäs kolmannen rokotteen jälkeen mulla olisi 5G pistettä. Voi taivas varjele mun päiviäni.!!!! Olen73v. Nyt vanha ukkoni kyllä saasoittaa hanuria. Menen heti kertomaan pihan muoreiile tämän uutisen.

Aaattele ja päälle vielä ne mangneetit jutskat, nyt on mummoilla ym. Ihana elämä edessä. Niii, millolloinka saa sen kolmannen rokotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkkuri, yläkerran väki sakki ottanut sitä astraa. Kaikki 4 nyt jytää sitä ilmakitaraa.

Vierailija
164/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko on napsahtanut kiinni parvekkeen metalliseinään. Huutaa, että tuo akka vaikka rälläkkä. On jo yö. Kai on soitettava palokunta... Heippa nyt teillekin.. Yötä..

Vierailija
165/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut rokotetun kanssa, ja suussa vain metalli maku voimistuu, mitä kauemmin seurustelen. Pitääkö olla huolissaan.

Vierailija
166/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä naurattaa, vaan tuo tekniikka, jossa ihmisten ajattelua hallitaan ja ajatuksia tiedetään, on jo täysin mahdollista, eikä fantasiaa. Rokote on ainoa keino saada elimistöön nanosiruja.

Se video, jonka näin youtubesta, jossa oli jokin teknologia yrityksen CEO Piilaaksosta, selitti, kuinka nyt kehitetään teknologiaa jossa kaksi ihmistä voi kommunikoida liikuttamatta lainkaan suutaan, eli ajatusten voimalla. Oli hyvin innoissaan tästä ideasta.

Ihmisten ajatusten hallinta olisi ainakin siitä hyvä vallassa oleville, että kaikki vastustus loppuisi kuin seinään, esim. oppositio. Kyllä noille nanosirujen istuttamisille ihmisiin perusteita löytyy. Klaus Schwab on visioinut tätä kehitystä liittää ihmisaivot osaksi nettiä, kannattaa hänen ajatuksiinsa aiheesta tutustua. Se on huolestuttavaa, mitä hän sanoo. Mutta transhumanismi pyrkii juuri täydelliseen teknologian ylivaltaan.

No miksi tämä piti sitten salaa ujuttaa? Olisin voinut ottaa vapaaehtoisestikin, jotta olisin voinut kommunikoida tiettyjen tyyppien kanssa. Kuinka olisi ollutkaan kätevää komentaa lasta pelkällä ajatuksen voimalla. "Nyt teet ne läksysi."

Vierailija
167/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä naurattaa, vaan tuo tekniikka, jossa ihmisten ajattelua hallitaan ja ajatuksia tiedetään, on jo täysin mahdollista, eikä fantasiaa. Rokote on ainoa keino saada elimistöön nanosiruja.

Se video, jonka näin youtubesta, jossa oli jokin teknologia yrityksen CEO Piilaaksosta, selitti, kuinka nyt kehitetään teknologiaa jossa kaksi ihmistä voi kommunikoida liikuttamatta lainkaan suutaan, eli ajatusten voimalla. Oli hyvin innoissaan tästä ideasta.

Ihmisten ajatusten hallinta olisi ainakin siitä hyvä vallassa oleville, että kaikki vastustus loppuisi kuin seinään, esim. oppositio. Kyllä noille nanosirujen istuttamisille ihmisiin perusteita löytyy. Klaus Schwab on visioinut tätä kehitystä liittää ihmisaivot osaksi nettiä, kannattaa hänen ajatuksiinsa aiheesta tutustua. Se on huolestuttavaa, mitä hän sanoo. Mutta transhumanismi pyrkii juuri täydelliseen teknologian ylivaltaan.

No miksi tämä piti sitten salaa ujuttaa? Olisin voinut ottaa vapaaehtoisestikin, jotta olisin voinut kommunikoida tiettyjen tyyppien kanssa. Kuinka olisi ollutkaan kätevää komentaa lasta pelkällä ajatuksen voimalla. "Nyt teet ne läksysi."

Kyllä mulla pojan kanssa puhumatakkin on kommunikointi alkanut pelaamaan rokotusten ja tämän 5g ansiosta. Ei tarre kun mukaista niin tietää puolin ja tosin mitä tarkoittaa. Kohta ei reissuvihkoja tarvita.. 🙈

Vierailija
168/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonon kuuluvuuden alueella kannattaa tehostaa osoittamalla kirkkaalla valolla korvasta sisään. Jos valo ei näy läpi, tulee tehoste tehdä molempiin korviin samanaikaisesti.

Mökille menossa, pitääpä testata, rokotteet otettu.

Vierailija
169/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding dong. Bim bom.

Beep beep.

Vierailija
170/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ding dong. Bim bom.

Beep beep.

Tarkista onko taajuudet kohdillaan. Mangneetit toimii vasta kahden piikin jälkeen,aukaise kaikki ikkunat.

Vierailija
171/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranäyttelyssä koiramme tunnistesiru skannattiin. Oli vuosien saatossa kulkeutunut häntään. Uteliaisuudessani pyysin skannaamaan olkavarteni koronapiikin kohdalta. Minun siru oli kulkeutunut terskan juureen. Skanneri ilmoitti minun olevan lihaa syövä valkoinen hetero mies Porvoosta. Muuten meni kyllä oikein, mutta olen oikeasti Porista.

Vierailija
172/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden 5G oletetun. Pitäisikö ilmiantaa?

Vierailija
173/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muille käynyt näin?

Menin sitten hölmöyksissäni ottamaan sirun ensin vasempaan käteen ja toisella rokotuskerralla oikeaan käteen. Nyt molemmat kädet ovat magneettiset, mutta niistä tulikin ns. samannapaiset. Kädet hylkii toisiaan niin voimakkaasti, ettei niitä saa laitettua ristiin tai edes puuskaan. Yritin näyttää kaverillekin, miten vaikeaa saada käsiä yhteen, niin vahingossa löin häntä naamaan kun kädet yllättäen sinkosivat sivuille. Kyllä muuten nolotti.

Alkaa olla jo aika epätoivoinen fiilis. Onko kellään kokemusta siitä, että auttaisiko hylkimisreaktioon folion hierominen käsiin? Vai olisiko folioon kääriytyminen tehokkaampaa?

Vierailija
174/184 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muille käynyt näin?

Menin sitten hölmöyksissäni ottamaan sirun ensin vasempaan käteen ja toisella rokotuskerralla oikeaan käteen. Nyt molemmat kädet ovat magneettiset, mutta niistä tulikin ns. samannapaiset. Kädet hylkii toisiaan niin voimakkaasti, ettei niitä saa laitettua ristiin tai edes puuskaan. Yritin näyttää kaverillekin, miten vaikeaa saada käsiä yhteen, niin vahingossa löin häntä naamaan kun kädet yllättäen sinkosivat sivuille. Kyllä muuten nolotti.

Alkaa olla jo aika epätoivoinen fiilis. Onko kellään kokemusta siitä, että auttaisiko hylkimisreaktioon folion hierominen käsiin? Vai olisiko folioon kääriytyminen tehokkaampaa?

Hiero vaan sillä foliolla usen. Kulauksittain otettu hopeavesi päivittäin pitäisi helpottaa. Kärkkäisellä on aina tarjouksessa molemmat.

Vierailija
175/184 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on epäselvää onko tämä ketju OFFICIAL.

Vierailija
176/184 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko on napsahtanut kiinni parvekkeen metalliseinään. Huutaa, että tuo akka vaikka rälläkkä. On jo yö. Kai on soitettava palokunta... Heippa nyt teillekin.. Yötä..

Lataa Korona api ja parita siru. Magnetismin saa appillä pois päältä kun laitat puhelimen sirun viereen.

Vierailija
177/184 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä sulla ap olikaan viisi grammaa?

Vierailija
178/184 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jo jokin aika sitten ensimmäisen sirurokotuksen. Ei tullut sen myötä toivottua magneettisuutta tai 5G-ominaisuuksia, mutta poliitikot alkoivatkin näyttää yhä enemmän liskoihmisiltä. Onko syytä olla huolissaan vai putosiko minulta suomut silmiltä?

Vierailija
179/184 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää toisesta rokotteesta. Kun katson kauas nään pieniä vihreitä vilkkuvia valoja. Lähelle katsoessa ei näy. Muilla samanlaista.

Vierailija
180/184 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi päivää toisesta rokotteesta. Kun katson kauas nään pieniä vihreitä vilkkuvia valoja. Lähelle katsoessa ei näy. Muilla samanlaista.

Mulla oli sama. Noin viikon päästä ne siirtyi minuun 5g puhelimen näytölle, enkä saa niitä pois. Muuten olkavarressani on 46 vihreää pistettä.