Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?
Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, lääkityksesi vaikuttaa olevan kunnossa!
Kyllä vain! Ensimmäisen rokotuksen jälkeen saatoin puolittaa annoksen ja toisen saatuani heittää kokonaan pois. Nyt on tosi hyvä olo, koska kuulen marsilaisen poikaystäväni puheen yhtä selvästi kuin hän olisi viereisessä huoneessa. Ennen oli sellaista mutinaa, ettei voinut olla varma, onko se jostain syystä tyytymätön. :)
Vierailija kirjoitti:
Vai rokoitusta.
Niissä on tietty laatuero, mitä tulee kuuluvuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta saat kaikki kanavat, tarviit vielä amalgaanipaikat ainakin 4 isoon hampaaseen. Muovipaikoilla ei kuulu.
Mulla on molemmilla puolilla 1 implantti - korvaako ne amalgaamipaikat kokonaan?
Ostin hammashoitajalta aika ison amalgaami palleron. Pidän sitä mingrip pussissa. Kun haluan yhteyksiä työnnän koko mällin suuhuni. Ei maksa kun 2,15e per möykky.
On tää eläkeläishuumori hulvatonta! 😁😁🤣🤣🤣🤪🤪🤪👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta saat kaikki kanavat, tarviit vielä amalgaanipaikat ainakin 4 isoon hampaaseen. Muovipaikoilla ei kuulu.
Mulla on molemmilla puolilla 1 implantti - korvaako ne amalgaamipaikat kokonaan?
Kyllä korvaa. Yksi implantti vastaa teholtaan vähintään kahta amalgaamipaikkaa. Jos ei enemmänkin. Tämä tieto saatu varmasta lähteestä YouTubesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kuulen puhetta ja soittoa, vaikka en ole ensimmäistäkään koronapiikkiä hakenut. Tasan eivät käy mielikuvituksen lahjat.
Puheen kuuluvuus paranee ja musiikin taso nousee, kun käyt ne rokoitteet.
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiiä, että mikä se 5g on. Onko se niinku viisi G pistettä.?????
Hyvällä tuurilla kyllä, mutta vasta kolmannen rokotteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan loistavaa. Mä otin oikean käteen rokotteen ja mies vasempaan käteen. Nyt nukutaan vieretysten olkapäät yhdessä. Mä näen samat unet kun hän. Välillä on kuumempia unia. 😝🕳🚄
Kai otit huomioon, että myös hän näkee nyt sinun unesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiiä, että mikä se 5g on. Onko se niinku viisi G pistettä.?????
Hyvällä tuurilla kyllä, mutta vasta kolmannen rokotteen jälkeen.
Elikkäs kolmannen rokotteen jälkeen mulla olisi 5G pistettä. Voi taivas varjele mun päiviäni.!!!! Olen73v. Nyt vanha ukkoni kyllä saasoittaa hanuria. Menen heti kertomaan pihan muoreiile tämän uutisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan loistavaa. Mä otin oikean käteen rokotteen ja mies vasempaan käteen. Nyt nukutaan vieretysten olkapäät yhdessä. Mä näen samat unet kun hän. Välillä on kuumempia unia. 😝🕳🚄
Kai otit huomioon, että myös hän näkee nyt sinun unesi...
Kumman unet luulet olevan niitä kuumia unia. 😘
Vierailija kirjoitti:
Onko taas ämpärijono jossain ja minä en tiedä siitä?
Tietysti on. Se on salainen ämpärijono vain rokotetuille. Tämä meidän maailman laajuinen salaliittokerho on ainut laatuinen kun jäsenille tarjotaan alennuksia ja etuja kuten matkustaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia molempiin korviini on kasvanut piikit jotka ovat kuin antennit?
Minulle kasvoi tuo piikit vain oikeaan kovaan, vaikka olen saanut kaksi rokotetta. Kavoiko sulle yhtä aikaa, kun huolettaa.
Minulla toimii erinomaisesti. Mökillä on huono nettiyhteys. Mutta toisen rokotteen jälkeen kun tökkäsin kaluni läppärin USBiin, niin johan alkoi netti pelaamaan 5G nopeuksilla! Kokeilkaapa!
Oho, otit varmaan molemmat rokotteet oikeaan käsivarteen. Minä otin ensimmäisen oikeaan ja toisen vasempaan. Se selittää tilanteen!
Kyllä se on G7 joka on tämän kaiken takana. He keksivät G5 ja rokotteet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla toimii erinomaisesti. Mökillä on huono nettiyhteys. Mutta toisen rokotteen jälkeen kun tökkäsin kaluni läppärin USBiin, niin johan alkoi netti pelaamaan 5G nopeuksilla! Kokeilkaapa!
Auts. Onhan sinulla jokin adapteri siinä välissä?
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.
Kokeilitko terävä pää edellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Onhan sinulla jokin adapteri siinä välissä?
Pieni muna, iso sielu :)
Btw. aina kun lähetän kommentin tänne palstalle, niin tuntuu sellainen jännä kutina "siellä"....
Mä oon ennakkotilaaja ja sain lisätietoa kolmannesta rokotteesta. 🤩
Kolmannessa rokotteessa tulee seuraavia etuja.
Kela-yhteys. Lähetät suoraan tietosi ajatuksella Kelan järjestelmiin.
Vauva-palsta moderaattori oikeudet. Poista viestejä ajatuksen voimalla.
S- ja K-ryhmän kanta-asiakkuuden tunnistus. Enää ei tarvitse kortteja.
Pankit ovat myös ryhtyneen yhteistyöhön. Nyt kaupan kassalla ei tarvitse korttia. Voit hyväksyä maksut ajatuksella.
Lisää hienoja ominaisuuksia on tulossa.
En tiedä kehtaisinko kertoa mutta koska täällä avaudutaan kaikesta niin rohkenen minäkin. Rokotteen ja 5G jälkeen kaikista minun muumimukeistani tuli vasenkätisten mukeja! En löydä muuta selitystä kuin se säteily. Ovatko mukini nyt arvokkaampia jos myisin ne Torissa vasenkätisille?