Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?
Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiiä, että mikä se 5g on. Onko se niinku viisi G pistettä.?????
Voi olla, koska ensimmäisen rokotteen jälkeen mulle tuli 3G pistettä. Sa nähdä kun otan toisen piikin miten käy.
Miten ennen pärjättiin yhdellä g pisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Foliohatun voi ykyään korvata Kärkkäisen muovi ämpärillä. Kärkkäinen on säteilyttänyt ne uudenkuun aikana. Kestävät psremmin kuin folio.
Sieltä saa myös vaaratonta 5g verkkoa, euron metri. Sitä voi laskea kuin kalaverkkoa veteen, niin elohopea Kalat ainakin tarttuu. Ehkä afa tv näkyy paremmin, ketkä nyt sitä sattuu katsomaan.
Kolmessa huoneessa radio. Rokotuksen jälkeen kuuluu vain siinä huoneessa missä olen.. Onko minussa vikaa..
Jännät ajat alkaa vasta silloin kun tv kanavalista vaihtuu.
Kanavavalikon keskivälitä kuuluu Pilli Gatesin höpöhystä. Mistä tämä nyt radioon tuli.
Olen ottanut masennukseeni mikroaaltouunin säteilyä. Nyt olen terve, iloinen ja säteile kaikille.
Huonon kuuluvuuden alueella kannattaa tehostaa osoittamalla kirkkaalla valolla korvasta sisään. Jos valo ei näy läpi, tulee tehoste tehdä molempiin korviin samanaikaisesti.
Mulla alkoi toisen rokotuksen jälkeen joku kello soimaan päässä. Ainakin se kuulostaa siltä kuin joku sanoisi kill kill kill kill kill
Vierailija kirjoitti:
Miten ennen pärjättiin yhdellä g pisteellä.
Silloin oli sukupuoliakin vähemmän
En ole lukenut netistä aiheesta, mutta ihmeteltiin porukalla kaveriamme, joka meni lähelle radiota ja radiosta alkoi kuulua kiinankielinen ohjelma, meni kauemmas ja normi suomenkielinen ohjelma palasi, ja sitten taas uusiksi kiinaa kun kaveri oli lähellä radiota. Uskokaa tai älkää, ei se meidän havaintoa muuksi muuta.
Toripäivillä oli myynnissä mikrosiru ketjuja. Ostin koko suvulle joululahjaksi kun sain paljousalennuksen. Myyjä sanoi että niitä on aktivoitava kuukauden välein liottamalla hopeavedessä.
Vierailija kirjoitti:
Huonon kuuluvuuden alueella kannattaa tehostaa osoittamalla kirkkaalla valolla korvasta sisään. Jos valo ei näy läpi, tulee tehoste tehdä molempiin korviin samanaikaisesti.
Käykö tähän tavalliset sähköiamput??
Vierailija kirjoitti:
Eräs tärkeä perustelu sille, miksi ihmisiä olisi kontrolloitava, piilee siinä, että maailman luonto on kiistatta tuhoutumassa tällä väkimäärällä, sekä koko ajan lisääntyvällä kulutuksella. Tuhoa ei ole mitenkään mahdollista estää, koska ihmiset ei ole vähentäneet kulutustaan, vaan se on yhä hyvin pienien piirien vapaaehtoinen arvovalinta. Tällöin ainoa vaihtoehto, joka jää, on kuluttajien massa tuhoaminen. Sen toteuttajat saattavat vilpittömästi uskoa olevansa hyvällä asialla, sillä ovathan he kuitenkin luonnon asialla.
VALHETTA koska tämä ei ole scifi planeetta, ja avaruus on hologrammi.
Elämme täysin simuloidussa ja kontrolloidussa feikkimailmassa, jotenka se siitä ilmastonmuutoksesta.
t: NEO
Vierailija kirjoitti:
Mutta olet kai kuitenkin muuttunut magneettiseksi? Sitä mä odotan kaikkein eniten. Tehosteaika on ensi viikolla.
Minulla on alkanut netti pelaamaan valtavan paljon paremmin. Niin kova meno päällä, että toissa yönä näyttivät parantelevan kaapeleita.
Miten 5G sirua ladataan? Pelkään että siitä loppuu teho. Netti toimii nyt kuin unelma jopa Netflixin 4K elokuvat pyörii pätkimättä.
Tää on ihan loistavaa. Mä otin oikean käteen rokotteen ja mies vasempaan käteen. Nyt nukutaan vieretysten olkapäät yhdessä. Mä näen samat unet kun hän. Välillä on kuumempia unia. 😝🕳🚄
Radiokanavat lähetetään edelleen Suomessa FM-lähetyksinä taajuusalueella 87-108 MHz tai sitten netissä. Niitä ei lähetetä 5G-mobiilitaajuuksilla.
Kun en tiiä, että mikä se 5g on. Onko se niinku viisi G pistettä.?????