Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?
Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä
Kommentit (184)
Silmälääkäri sanoi tarkastuksessa että mulle on verkkokalvolle alkanut kasvamaan 5G verkkoa. Sanoi että se on hyvä vaan. Niin varmaan sitten......
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teitä naurattaa vielä parin-kolmenkin vuoden kuluttua.
Vitsit vanhenee paljon nopeammin :D
Mulla bluetooth pätkii, toivottavasti kolmas rokote tämän korjaa.
Voi Luoja että saa nauraa, kun tätä ketjua lukee :D Kiitos!
Toisen rokotteen jälkeen en ole voinut kuunnella autossa täysillä metallimusiikkia. Tuntuu kuin joku liikkuisi sekärangassa ees taas. Onko jollain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että jokin asia muuttuu yhdessä yössä? Ei, vaan jos muuttui, muutos olisi valtava. Nämä asiat on vuosien kehityskulkuja. Itse uskon, että ns. normaalia ei olla saavutettu vielä ees 2025, vaan rajoitukset koskee yhä myös täydesti rokotettuja. Maskeista uskoisin, että niistä ei luovuta enää koskaan välttämättä.
Koska enemmistöllä on perusluottamus viranomaisiin, mediaan jne, kuten mullakin vielä 10v sitten, tällöin tämä luottamus määrää sen, että oli toimet mitä tahansa, se saa hyväksynnän.
Putin sekasortoa haluava voi painua Sirukseen pilaamasta ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Toisen rokotteen jälkeen en ole voinut kuunnella autossa täysillä metallimusiikkia. Tuntuu kuin joku liikkuisi sekärangassa ees taas. Onko jollain vastaavaa.
Mulla tuntuu basso rummutus kädessä.
Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.
Mun siru siirtyi kädestä sinne. Nyt värisee kivasti kun puhelin soi. 😍
Miten saisin porukkaa soittelemaan puhelimeen?
Vierailija kirjoitti:
Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.
Tämä. Ihan loistavaa. Avaimet eivät ole hukassa.
Olisit kiitollinen, mulla pärähtää nyt toisen rokotteen jälkeen soimaan amalgaamipaikasta radio suomipopin aamutiimi joka aamu kuudelta. Oli pakko varata aika pikaiseen paikan poistoon yksityisellä kun julkiselta puolelta ei saa aikoja.
Asut liian kaukana tuulivoimalasta.
Ukki kyseli mistä saisi ostaa sitä 5g verkkoa. Haluaisi laittaa kalaverkkoihinsa.. Hmm. Onkohan ukilla jotain salaista tietoa jota ei minulle kerro... Seuraan tilannetta....
Myö räknättiin vaemon kanssa jotta enne rokotuksin panttiin pakastimeen sirutontonta permoo, ja pari vaemon munasolluu. Revitään niillä kovat hinnat eläkepäevillä. Soon nii ku lettaesi rahoo pankkiin.
Naputus kuuluu nyt hyvin kummastakin kajarista
Kun otin foliotupot pois korvista, niin Pispalan radio kuuluu ainakin hyvin. On vaan vähän vanhaa musiikkia. Mistä sitä amalkaamia saa ostaa.
Menen ensi yöksi telttailemaan linkin juureen. Roudaan sinne kaiken elektroniikan. Toisesta rokotteesta kk aikaa. Saa nähdä miten pelit toimii... Mukana myös folioo jos tarvis vaatii.
Täällä itärajalla ei 5g valitettavasti toimi, mutta Sputnik radio kuuluu nyt paremmin.
Minulla taas nenässä haistan hevonpaska, vaikka meillä ei ole hevosta. 😂