Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?

Vierailija
29.08.2021 |

Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä

Kommentit (184)

Vierailija
61/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alkanut nenässä haista lehmänpaska tokan rokotteen jälkeen. Sain Modernaa, siinäkö syy?

Minulla taas nenässä haistan hevonpaska, vaikka meillä ei ole hevosta. 😂

Vierailija
62/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkäri sanoi tarkastuksessa että mulle on verkkokalvolle alkanut kasvamaan 5G verkkoa. Sanoi että se on hyvä vaan. Niin varmaan sitten......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teitä naurattaa vielä parin-kolmenkin vuoden kuluttua.

Vitsit vanhenee paljon nopeammin :D

Vierailija
64/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bluetooth pätkii, toivottavasti kolmas rokote tämän korjaa.

Vierailija
65/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja että saa nauraa, kun tätä ketjua lukee :D Kiitos!

Vierailija
66/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen rokotteen jälkeen en ole voinut kuunnella autossa täysillä metallimusiikkia. Tuntuu kuin joku liikkuisi sekärangassa ees taas. Onko jollain vastaavaa.

Vierailija
67/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että jokin asia muuttuu yhdessä yössä? Ei, vaan jos muuttui, muutos olisi valtava. Nämä asiat on vuosien kehityskulkuja. Itse uskon, että ns. normaalia ei olla saavutettu vielä ees 2025, vaan rajoitukset koskee yhä myös täydesti rokotettuja. Maskeista uskoisin, että niistä ei luovuta enää koskaan välttämättä.

Koska enemmistöllä on perusluottamus viranomaisiin, mediaan jne, kuten mullakin vielä 10v sitten, tällöin tämä luottamus määrää sen, että oli toimet mitä tahansa, se saa hyväksynnän.

Putin sekasortoa haluava voi painua Sirukseen pilaamasta ketjua.

Vierailija
68/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen rokotteen jälkeen en ole voinut kuunnella autossa täysillä metallimusiikkia. Tuntuu kuin joku liikkuisi sekärangassa ees taas. Onko jollain vastaavaa.

Mulla tuntuu basso rummutus kädessä.

Vierailija
69/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.

Vierailija
70/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siru siirtyi kädestä sinne. Nyt värisee kivasti kun puhelin soi. 😍

Miten saisin porukkaa soittelemaan puhelimeen?

Vierailija
71/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänskättää.. 2 rikotetta otettu. Viime viikolla testasin, niin käteen tarttui yksi nuppineula. Jessss, tänään niitä tarttui jo kolme. Magneetti toimii.

Tämä. Ihan loistavaa. Avaimet eivät ole hukassa.

Vierailija
72/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen, mulla pärähtää nyt toisen rokotteen jälkeen soimaan amalgaamipaikasta radio suomipopin aamutiimi joka aamu kuudelta. Oli pakko varata aika pikaiseen paikan poistoon yksityisellä kun julkiselta puolelta ei saa aikoja. 

Vierailija
73/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs AP meiltä sitä kysyt?

Vierailija
74/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut liian kaukana tuulivoimalasta.

Vierailija
75/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki kyseli mistä saisi ostaa sitä 5g verkkoa. Haluaisi laittaa kalaverkkoihinsa.. Hmm. Onkohan ukilla jotain salaista tietoa jota ei minulle kerro... Seuraan tilannetta....

Vierailija
76/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö räknättiin vaemon kanssa jotta enne rokotuksin panttiin pakastimeen sirutontonta permoo, ja pari vaemon munasolluu. Revitään niillä kovat hinnat eläkepäevillä. Soon nii ku lettaesi rahoo pankkiin.

Vierailija
77/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputus kuuluu nyt hyvin kummastakin kajarista

Vierailija
78/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otin foliotupot pois korvista, niin Pispalan radio kuuluu ainakin hyvin. On vaan vähän vanhaa musiikkia. Mistä sitä amalkaamia saa ostaa.

Vierailija
79/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ensi yöksi telttailemaan linkin juureen. Roudaan sinne kaiken elektroniikan. Toisesta rokotteesta kk aikaa. Saa nähdä miten pelit toimii... Mukana myös folioo jos tarvis vaatii.

Vierailija
80/184 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä itärajalla ei 5g valitettavasti toimi, mutta Sputnik radio kuuluu nyt paremmin.