Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?
Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teitä naurattaa vielä parin-kolmenkin vuoden kuluttua.
Se olisi hyvin toivottavaa vaan ei kovinkaan todennäköistä. Sitä vartenhan me täällä pidetään hauskaa nyt kun vielä voidaan, koska parin-kolmen vuoden päästä me kaikki ollaan massahaudoissa.
Eikö sinunkin kannattaisi löysätä sitä kypärää pikkasen ja elää ja nauttia ja nauraa kun vielä voit? Ei se sinuakaan naurata enää parin-kolmen vuoden päästä kun pääset sanomaan, että mitä minä sanoin samalla kun lapiot niitä hautoja meille.
Oliko rokotepassi minkäänlainen mahdollisuus vuosi sitten, ei tainnut olla. Nyt tätä asiaa pidetään yleisesti hyväksyttynä jo, koska tauti jatkuu.
Tiedättekö, juuri tuo passi on kontrollin väline, mutta hyväksyisivätkö ihmiset passin, jos sanottaisiin suoraan, me halutaan teidät käytännössä pakko rokottaa (kauppaan pääsyn estäminen =pakkorokotus)? Eivät hyväksyisi,. Siksi on oltava toinen keino saada passi, se on perustelu sillä, että muuten yhteiskunnat suljettuja, jos ei passia. Tämä on parempi syy, sillä tietty 95% ihmisistä haluaisi ns. normaalin jo. Ja yhteiskunnat pysyy tietty suljettuina, koska variantteja tulee.
Oikeasti tautitapauksissa ja kuolemantapauksissa on ilmaa 90%, mutta koska tavoitteena on täysi kontrolli kaikkiin maailman tavallisiin ihmisiin, niin tällöin on korona ja siihen kaivattuun vapauteen ratkaisuna tulee rokotepassi. Rokotepassi on kuitenkin osa kontrollijärjestelmää, jossa jokainen on täysi orja.
Olette ihan hemmetin typeriä ja kohta kuolleita. Tämä on sairasta.
Eräs tärkeä perustelu sille, miksi ihmisiä olisi kontrolloitava, piilee siinä, että maailman luonto on kiistatta tuhoutumassa tällä väkimäärällä, sekä koko ajan lisääntyvällä kulutuksella. Tuhoa ei ole mitenkään mahdollista estää, koska ihmiset ei ole vähentäneet kulutustaan, vaan se on yhä hyvin pienien piirien vapaaehtoinen arvovalinta. Tällöin ainoa vaihtoehto, joka jää, on kuluttajien massa tuhoaminen. Sen toteuttajat saattavat vilpittömästi uskoa olevansa hyvällä asialla, sillä ovathan he kuitenkin luonnon asialla.
Vierailija kirjoitti:
Olette ihan hemmetin typeriä ja kohta kuolleita. Tämä on sairasta.
Suurin osa korona- ja rokoteketjuista vat ainakin aloituksessa typeriä, mutta yksikään ei ole hauska, saati etäisesti viihdyttävä.
Toisen piikin antajalta jo vähän kysyinkin, että jokohan se mun henkeni kohta lähtis, muttei uskaltanut luvat suuntaan eikä toiseen. Ja pahahan se olisikin, ei nimittäin johdu piikistä jos jään auton alle, putoan kerrostalon ylimmän kerroksen ikkunasta.
Sanoisin ny kuulkaas ihmiset, mahtaks sitä sanokka kehrata sil taval, tiätty et totanoi meitä o huijattu ja huijataan oikein urakal koko ajan. Mitään korona-tautia ei ol olemassakaan vaan kysees o Suuri Huijaus, jonka varjol meitä yritetään hallit. Meitä nimpal mukavast painostetaan ottamaan korona-rokoite, joka kaikis internetin oikeis tietokanavis tiätty o osoitettu sisältävän mikrosiruja ja muuta nanoteknolokiaa.
Ku Keitsin Pili o niin hirveän totanoi kiinnostunut simmottos sit vaa siitä, mitä Takatuupparin Rampe siel saunahalkoi hakatessas tekee ja kene kans hän tiätty juttelee. Ja et kummottos sen häne 10.000 totanoi euron netto-omaisuutensa vois Keitsin Pilil omia. Totanoi mun nysse tarttis sano ny näin. Älkää ny vaan missään nimes ottako rokoitteit tai puhelimeen sitä viiskeetä. Muuten tulee surma, viimeistään 50 vuaren pääst siitä, ku o rokoitteen ottanut.
Eivätkö ihmiset yleisesti ymmärrä sellaista ilmiötä, että jos on jokin kehityskulku, esim. vapauksien rajoittaminen, niin tällöin tuollainen kehitys viedään loppuun, ei mihinkään puolitiehen, jossa tulee kohtuus kyseeseen. Verratkaa asiaa siihen, kuinka esim. rahaa on saatava lisää ja lisää, vaikka sitä olis jo aivan riittävästi. Nämä on kehityskulkuja, jotka vahvistavat aina itseään. Tasapainoa asioille ei saavuteta koskaan, eli kehityskulkuja ei hillitä niiden haitallisuudesta huolimatta.
Luuleeko rokotteita puolustavat, et maailman eliitti, muutama miljoona, aattelis meidän olevan tasa-arvosia heihin nähden?
Hölmöläiset rokotettavat luulevat, että maailman eliitillä on jokin pyhä mystinen halu tai pyhä tehtävä parantaa maailman ihmiset ja sillä asialla tässä ollaan. Tulevat kokemaan elämänsä karvaimman pettymyksen. Petetyksi tulemisen tunne tulee olemaan valtaisa.
Monet eivät tule kestämään sitä pettymyksen tunnetta kun totuus lävähtää vasten kasvoja. Tähän pitäisi alkaa varautua jollain tavalla.
Hauska miten tänne on eksynyt myös näitä diudiuvatipäitä sekaan. Heillä taitaa olla hattu väärästä foliosta.
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät tule kestämään sitä pettymyksen tunnetta kun totuus lävähtää vasten kasvoja. Tähän pitäisi alkaa varautua jollain tavalla.
Edellisen vuoksi: Ottakaa rokote!
Minä taas kuulen puhetta ja soittoa, vaikka en ole ensimmäistäkään koronapiikkiä hakenut. Tasan eivät käy mielikuvituksen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se tapahtu. Kahden rokotteen sirut oli ketjjuuntuneet, mutta kas kummaa se ketju tuli ulos peräaukosta kun olin tarpeella. Vedin sen kokonaan ulos. Se on 1m 37cm. Pitkä. Tuolla se roikkuu uunipellin varressa, kun viruttelin sitä.
Sulla kävi huono tuuri. Joudut ottamaan ne 2 uutta rokotette. Sen ketjun on tarkoitus jäädä pääkoppaan. Mitä teet sillä ulos tulleella ketjulla... Hmmmm
Mullakaan ei netflix toimi mutta olen huomannut että minulla on pakonomainen tarve kumartaa Soroksen ja Cabalin kuville polvillani monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin ny kuulkaas ihmiset, mahtaks sitä sanokka kehrata sil taval, tiätty et totanoi meitä o huijattu ja huijataan oikein urakal koko ajan. Mitään korona-tautia ei ol olemassakaan vaan kysees o Suuri Huijaus, jonka varjol meitä yritetään hallit. Meitä nimpal mukavast painostetaan ottamaan korona-rokoite, joka kaikis internetin oikeis tietokanavis tiätty o osoitettu sisältävän mikrosiruja ja muuta nanoteknolokiaa.
Ku Keitsin Pili o niin hirveän totanoi kiinnostunut simmottos sit vaa siitä, mitä Takatuupparin Rampe siel saunahalkoi hakatessas tekee ja kene kans hän tiätty juttelee. Ja et kummottos sen häne 10.000 totanoi euron netto-omaisuutensa vois Keitsin Pilil omia. Totanoi mun nysse tarttis sano ny näin. Älkää ny vaan missään nimes ottako rokoitteit tai puhelimeen sitä viiskeetä. Muuten tulee surma, viimeistään 50 vuaren pääst siitä, ku o rokoitteen ottanut.
Elä ny. Keittis-Pilille on hyvinnii tähellistä tietoa mihinkäe aekaa minä käyn pihanperällä huuskassa tai eukkoo rötväättämässä. Tämä o loppaalisti mualiman hallinnan kannalta tostärkeetä dattaa!
t. Rampe
Vierailija kirjoitti:
Oliko rokotepassi minkäänlainen mahdollisuus vuosi sitten, ei tainnut olla. Nyt tätä asiaa pidetään yleisesti hyväksyttynä jo, koska tauti jatkuu.
Tiedättekö, juuri tuo passi on kontrollin väline, mutta hyväksyisivätkö ihmiset passin, jos sanottaisiin suoraan, me halutaan teidät käytännössä pakko rokottaa (kauppaan pääsyn estäminen =pakkorokotus)? Eivät hyväksyisi,. Siksi on oltava toinen keino saada passi, se on perustelu sillä, että muuten yhteiskunnat suljettuja, jos ei passia. Tämä on parempi syy, sillä tietty 95% ihmisistä haluaisi ns. normaalin jo. Ja yhteiskunnat pysyy tietty suljettuina, koska variantteja tulee.
Oikeasti tautitapauksissa ja kuolemantapauksissa on ilmaa 90%, mutta koska tavoitteena on täysi kontrolli kaikkiin maailman tavallisiin ihmisiin, niin tällöin on korona ja siihen kaivattuun vapauteen ratkaisuna tulee rokotepassi. Rokotepassi on kuitenkin osa kontrollijärjestelmää, jossa jokainen on täysi orja.
Itävallassa oli hyvä systeemi. Joka paikkaan vatimus koronapassista, eli todistus rokotuksista, max.72h vanhasta testistä tai sairastetusta taudista. Jos näitä ei mitään ollut, niin hotellin respasta pikatesti, nenän kaivuu ja vartin odottelu. Jos testi negatiivinen, pääsee sisään.
Tämä ei syrji ketään, jolla on nenä.
Mulla on alkanut nenässä haista lehmänpaska tokan rokotteen jälkeen. Sain Modernaa, siinäkö syy?
Mä kuulem ET kutsuvan. Haluaisi päästä takaisin maahan vierailulle.