Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nyt 5g sekä kaksi koronarokoitusta, mutta en kuule mitään ylimääräisiä radiokanavia?

Vierailija
29.08.2021 |

Miksi minulle ollaan valehdeltu että pääsisin ylimääräisille radiotaajuuksille? Luin netistä

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohatun voi ykyään korvata Kärkkäisen muovi ämpärillä. Kärkkäinen on säteilyttänyt ne uudenkuun aikana. Kestävät psremmin kuin folio.

Vierailija
22/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saat kaikki kanavat, tarviit vielä amalgaanipaikat ainakin 4 isoon hampaaseen. Muovipaikoilla ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, lääkityksesi vaikuttaa olevan kunnossa!

Vierailija
24/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Vierailija
25/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettiseksi muuttunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet kai kuitenkin muuttunut magneettiseksi? Sitä mä odotan kaikkein eniten. Tehosteaika on ensi viikolla.

Magneettiseksi muuttuu vasta toisen rokotesirun jälkeen.

En mä vaan muuttunut! Miten mulle voi aina käydä näin? Taidankin tästä mennä vaatekaappiin murjottamaan...

Vierailija
26/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä naurattaa, vaan tuo tekniikka, jossa ihmisten ajattelua hallitaan ja ajatuksia tiedetään, on jo täysin mahdollista, eikä fantasiaa. Rokote on ainoa keino saada elimistöön nanosiruja.

Se video, jonka näin youtubesta, jossa oli jokin teknologia yrityksen CEO Piilaaksosta, selitti, kuinka nyt kehitetään teknologiaa jossa kaksi ihmistä voi kommunikoida liikuttamatta lainkaan suutaan, eli ajatusten voimalla. Oli hyvin innoissaan tästä ideasta.

Ihmisten ajatusten hallinta olisi ainakin siitä hyvä vallassa oleville, että kaikki vastustus loppuisi kuin seinään, esim. oppositio. Kyllä noille nanosirujen istuttamisille ihmisiin perusteita löytyy. Klaus Schwab on visioinut tätä kehitystä liittää ihmisaivot osaksi nettiä, kannattaa hänen ajatuksiinsa aiheesta tutustua. Se on huolestuttavaa, mitä hän sanoo. Mutta transhumanismi pyrkii juuri täydelliseen teknologian ylivaltaan.

Vierailija
27/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta saat kaikki kanavat, tarviit vielä amalgaanipaikat ainakin 4 isoon hampaaseen. Muovipaikoilla ei kuulu.

Kyllä mulla on tarpeeksi hampaissa tuota amalgaania, mutta varmaan mun oikaisuraudat on se häiriötekijä. Nämä jutut ei ole niin yksoikoisia mitä annettiin ymmärtää.

Vierailija
28/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teitä naurattaa vielä parin-kolmenkin vuoden kuluttua.

Se on teillä aina kaksi viikkoa tai kaksi kuukautta tai kaksi vuotta (mitään ei ole tapahtunut kahden viikon tai kuukauden kuluttua viimeiseen yli vuoteen). Nyt on näköjään nostettu se kaksi vuotta kolmeksi. Mitä jos nostettaisiin se samantien vaikka kolmeksisadaksi niin varmasti jotain tapahtuu. Ei unohdeta kuitenkaan Gatesia tai Hillarya.

Vierailija
29/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:tä ei ole valittu koeryhmään, koska hän ei osaa edes kirjoittaa oikein.

Vierailija
30/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olet kai kuitenkin muuttunut magneettiseksi? Sitä mä odotan kaikkein eniten. Tehosteaika on ensi viikolla.

Mä sain jo tehosteen mutta avaimet ei vieläkään pysy kiinni kädessä.

Vierailija
31/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen rokotuksen jälkeen ei meinannut mälli lentää millään. Partneri jo tuskastui jyystöön.  

Oli jotenkin tunnoton. Vähänkuin joku puu kalikka.

Vierailija
32/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tulin raskaaksi, jännittää mikä väri.

Vierailija
33/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan samaa mietin, nyt on kyllä niin huijattu olo!

Vierailija
34/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle luvattiin, että pääset ylemmille, et siis ylimääräisille taajuuksille. Hakeudu siis korkean rakennuksen katolle tai korkealle paikalle, niin eiköhän ongelma korjaannu.

Vierailija
35/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se tapahtu. Kahden rokotteen sirut oli ketjjuuntuneet, mutta kas kummaa se ketju tuli ulos peräaukosta kun olin tarpeella. Vedin sen kokonaan ulos. Se on 1m 37cm. Pitkä. Tuolla se roikkuu uunipellin varressa, kun viruttelin sitä.

Vierailija
36/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikot eivät ole lisänneet tai lisäämässä ihmisten vapauksia, vaan viime vuosina kaikki on tiukentunut. Tällä perusteella voi olettaa, että he haluavat yhä kaventaa vapauksia. Myös populismi on nostanut päätään ennen näkemättömästi netin mahdollistamaan. Populismi on valtava ongelma globalisaatio-kehityksen kannattajille, joten se on saatava kuriin sen ollessa uhka ennen pitkää. Teknologia on ainoa keino fyysisen väkivallan ohella. Valtion harjoittaman fyysisen väkivallan epänormaalius sen vastustajia kohtaan ymmärretään lännen asukkaiden taholta erittäin hyvin, sekä se kohtaisi suuren vastustuksen jopa suomalaisten keskuudessa, joten se ei tule kyseeseen. Silloin ratkaisu löytyy teknologiasta ja valvonnasta sillä. Katsokaa Kiinasta vastaus, pisteytetty kansa jo. Sama tulee tänne eteen.

Vierailija
37/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos. Mulla amalgaamia vain kahdessa hampaassa. Mutta toisen rokotteen jälkeen alkoi kyllä kuulumaan Radio Helsinki, sen kanssa on ollut aiemmin ongelmia. Että ihan tyytyväinen olen kyllä.

Vierailija
38/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele minua, kuunteen sinua, ääni kun on, Putin radion.....

Vierailija
39/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu hyvin Siriuksenkin lähettämät asemat.

Sulla on jotain kakkoslaadun nanobotteja, 

jos hyvin käy niin voit saada seuraavassa päivityksessä korjauksen, joskus ne korjaantuu.

Tosin eräätsanovat että vahingossa korjaantuu, muuten määrittävät radiohiljaisuuden standardiksi.

Vierailija
40/184 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että jokin asia muuttuu yhdessä yössä? Ei, vaan jos muuttui, muutos olisi valtava. Nämä asiat on vuosien kehityskulkuja. Itse uskon, että ns. normaalia ei olla saavutettu vielä ees 2025, vaan rajoitukset koskee yhä myös täydesti rokotettuja. Maskeista uskoisin, että niistä ei luovuta enää koskaan välttämättä.

Koska enemmistöllä on perusluottamus viranomaisiin, mediaan jne, kuten mullakin vielä 10v sitten, tällöin tämä luottamus määrää sen, että oli toimet mitä tahansa, se saa hyväksynnän.