Apua kriisiin
Tulee pian paniikki tyttövauvamme kanssa. Osaisitteko auttaa nimen keksimisessä. Emma on mieluinen, mutta liian yleinen. Ei siis haluta sellaista, joka on joka toisella, mutta silti nykyaikainen. Eikä myöskään mitää outoa ja ainutkertaista. Tummalle tytölle pirtsakka nimi.. Kaksiosaisetkin ovat meistä kivoja.
Kommentit (27)
Jos pidätte yhdysnimistä,niin suosittelisin niitä.
Jokin erikoinen nimiyhdistelmä!
Zemiä nimivalintaan!
Hilda
Hulda
Milda
Aida
Tilda
Jo ehdotettu Aadalea ois hieno, lausutaan tietenkin Aadaleea
Entäs nimet:
Aadaminea
Aadamaija
Aadanetta
Entäs mitäs pidät:
Seela
ja perään sopis toiseks nimeks Emma, mut vaatis kolmannenkin nimen, esim. Ilona
Aadalmiina Emma Ilona
Seelasta pidän, Aadaleakin jännä, mutta tulee liikaa mieleen eräs tuttavani. Emme vaan pääse miehen kanssa yhteisymmärrykseen. Aada taitaa olla ainoa molempia miellyttävä. Täytyy varmaan keksiä siihen sopiva toinen osa.
Mun mies ei enää kuuntele mua yhtään. Oon ehdotellu niin paljo nimiä. Tiiättekö tulee nimisokeus.. Se alkaa jo vaivata muaki.
Ja vaikka joku nimi on suosittu, niin samannimiset jakautuu kuitenkin ympäri maata niin, että voi olla että samalla luokalla/tarharyhmässä ei ole yhtään saman nimistä. Vuosina 2000-2005 on kastettu yhteensä 2170 Aadaa. Se tekee noin 430 Aadaa per vuosi ja kun kuntiakin on jo yli 400 ja kouluja ja päiväkoteja/kunta tai kaupunki paljon, paljon enemmän.
Aada on tosi ihana nimi, valitkaa vain se mistä tykkäätte. Ellakin olisi kiva.
Tai sitten Aada-Ilona.