Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti sanoi että katuu että synnytti mut auttakaa

Vierailija
30.09.2014 |

Oon 13v tyttö ja mun äiti sai mut tosi nuorena se oli sillo 16 v ja iskä 18. Nyt äiti on 30 ja se kaverit saa vasta nyt lapsia, niin yks sen kaveri oli meillä kylässä (asun äitin kaa ja oon iskällä joka toinen viikonloppu). Ne joi viiniä ja luuli et olin jo nukkumas vaik katoin leffaa mun huonees ja ko olin menos vessaa nii kuulin ko äiti puhu sen kaverillekaikkee et se katuu ko piti mut, lapsen saamine pilas sen elämän ja ilman mua se vois elää sen unelmaa ja kaikkee. Äiti on mulletosi ihana ja rakas ja paras äiti mut miks se sano noin ko ei se oo mulle sanonu. Äitil ei oo muit lapsii mut isiltä mullon kaks pikkuveljee 3v ja 7v rakastan mun äitipuoltaki. Oon nyt vaa itkeny mun huoneees lauantain jälkee ja mullon tosi paha mieli. En oo uskaltanu sanoo äitille rt kuulin ko pelkään et se suuttuuu.....mitä teen auttakaa

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin äitisi enää piittaa, kun olet jo noin vanha, ethän sinä enää pidättele häntä siinä mielessä kun pärjäät jo itse. Vaikea uskoa, että joku vieläkin valittaa tuon ikäisen huoltajuudesta.

Vierailija
22/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN te ette erota näitä provoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on äidiksi kypsymätön. Hänen oma kehityskulkunsa katkesi, kun sinä synnyit. Hän joutui liian nopeasti aikuiseksi, ei ollut valmis siihen. Tämä kaivelee häntä vieläkin. Hän haluaisi elää sen kehitysvaiheen, joka häneltä on jäänyt välistä. Minusta kuulostaa kaikkien kannalta hyvältä, jos pääsisit muuttamaan isäsi luo.

Vierailija
24/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tosiaan ainakin isällesi ja/tai äitipuolellesi tuon mitä kuulit. Et saa jäädä yksin murehtimaan tuollaista asiaa! Muista, että mikään ei oikeasti ole sinun vikasi. Lapset eivät saa päättää syntyvätkö he, joten kaikki vastuu on heiltä pois.

Vierailija
25/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en oo mikää provo koska kysyin täältä muilta äiteiltä neuvoo koska ei missää demis oo äitei??? Mut ko äiti tarkotti sillä et on rankkaa ko muhu menee nii paljo rahaa (harrastan sählyä) ja vaatteisiin ko kasvan ja kaikkee vaik iskö maksaa elareita. 

Vierailija
26/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:29"]MITEN te ette erota näitä provoja?
[/quote]

No mule tää ainakin on läheinen aihe sillä olin itse se lapsi jota äiti ei halunnut. Sain äitippuolestani äidin, kiitos siitä hänelle.

Vierailija
27/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:28"]

oliskohan tää provo?? En oikien usko, että 13v pikkutyttö kirjoittelee vauva-palstalla ja kysyy neuvoa.

[/quote]

Aika monelle ihmiselle tämä on ennen kaikkea Aihe vapaa -palsta, ei Vauva-palsta...

Vierailija
28/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ihmiset sanoo mitä ei tarkoita. Olen ihan ihan varma ettei äitisi antaisi Sinua ikinä pois.

Vierailija
29/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikeasti ole sun vika, itse äitisi meni polkuaan jakelemaan nuorena ja saa nyt luvan kantaa vastuunsa. Älä välitä mun äiti vihasi mua kans ja sano mulle kans aina nuorena että olis parempi ku mua ei olis, olis pitänyt tehdä abortti, mietti pistävänsä mua sukkapuikolla et tulis keskenmeno yms. "Kivaa" ja käytti kaiken tämän päälle mua seksuaalisesti hyväksi. Nykyään meillä menee paremmin mutta ei se tuu silti ikinä korvaamaan sitä tukea mitä olisin nuorena tarvinnut. Mutta, mikä ei tapa se vahvistaa.

Mutta tosiaan älä välitä sun äidin puheista, se on hänen oma ongelmansa jos nyt kaduttaa!! Liian myöhäistä katua. Tsemii <3<3<3 jos tuntuu liian vaikealta asua kotona puhu vaikka koululuraattotille, sosiaaliviranomaisille tms..

Vierailija
30/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko ko äitlle vai iskälle ko iskää nään vasta pe? Äiti on kotona nyt

Vierailija
31/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko hyvä jos sanot että haluun muuttaa iskälle ko kuulin mitä sanoti minnalle viionloppuna että kadut ko oon olemas että haluutko selittäää

Vierailija
32/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi että tämä on provo sillä jos olisin tuonikäinen lapsi niin uskoisin tekeväni samoin. Täl palstalla kuuluisi olla huolehtivia äitejä jotka osaavat auttaa. Toisin kuin jossain demissä jossa kaikki tulevat sanomaan kaikkea negatiivista ym.

Vierailija
33/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:34"]

Sanonko ko äitlle vai iskälle ko iskää nään vasta pe? Äiti on kotona nyt

[/quote]

Sano äitillesi vasta loppuviikosta, niin pääset nopeasti isäsi luo "pakoon", jos äitisi suuttuu.

Vierailija
34/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat käyttäytymään paremmin. Äitisi on väsynyt ja 13 vuotiaan huono käytös syö vielä loputkin ilot elämästä. Kun äitisi huomaa kuinka paljon iloa ja apua sinusta on, hänelle jää aikaa tehdä myös itselleen tärkeitä asioita ja kaikkien teidän elämänlaatu paranee. Lapset voivat oikeasti tehdä koko perheen elämästä todella raskasta ja aiheuttaa käytöksellään paljon huolta ja jopa rahallista menetystä. Harva lapsi tätä ymmärtää, mutta monelle äidille helpompi lapsi tai ei lasta ollenkaan veisi monta huolta olkapäiltä.
Äitisi ansaitsee hyvin käyttäytyvän lapsen, jolloin sinä saat äidin, jolla on voimia rakastaa sinua, eivätkä kaikki voimat mene vääntämiseen, tappelemiseen ja huolissa olemiseen!

Vierailija
35/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paremmin?? Teen läksyt pidän huoneen siistinä käytän koiran ko tuun koulusta tyhjennän tiskikoneen imuroin oman huoneen ja pyyhin pölyt kerran viikossa teen joskus ruokaa ja leivon mut siivoon silti jäljet ja koulus mun keskiarvo on 8.8. Ja en pyydä äitiltä rahaa ko mulla on säästöt mis on joulu ja synttärilahjarahat et otan niistä tai joskus saan isiltä tai mummilta rahaa.

Vierailija
36/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:41"]

Alat käyttäytymään paremmin. Äitisi on väsynyt ja 13 vuotiaan huono käytös syö vielä loputkin ilot elämästä. Kun äitisi huomaa kuinka paljon iloa ja apua sinusta on, hänelle jää aikaa tehdä myös itselleen tärkeitä asioita ja kaikkien teidän elämänlaatu paranee. Lapset voivat oikeasti tehdä koko perheen elämästä todella raskasta ja aiheuttaa käytöksellään paljon huolta ja jopa rahallista menetystä. Harva lapsi tätä ymmärtää, mutta monelle äidille helpompi lapsi tai ei lasta ollenkaan veisi monta huolta olkapäiltä. Äitisi ansaitsee hyvin käyttäytyvän lapsen, jolloin sinä saat äidin, jolla on voimia rakastaa sinua, eivätkä kaikki voimat mene vääntämiseen, tappelemiseen ja huolissa olemiseen!

[/quote]

Ja tämän oli kirjoittanut joku outo huru-eukko tai jonne :D

Vierailija
37/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:24"]Kerran kuulin ko äiti haukku iskää mun tätille nii sanoin äitlle nii suuttu tosi paljo että mitä sä pentu kuuntelet salaa ja sillee. Ko se sano kaikkee et oikeesti ois helpompaa ilman mua ja oon nii vaikee ja kaikkee. Aijon sanoo viikonlppuna ko meen iskälle siitä ja kysyy saanko muuttaa sinne ko en taho asuu äitin kaaa
[/quote]
Mihin hän viittaa kun kirjoitat, että sanoo sinun olevan vaikee ja kaikkee?

Vierailija
38/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, elämä on.

Vierailija
39/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 16:28"]oliskohan tää provo?? En oikien usko, että 13v pikkutyttö kirjoittelee vauva-palstalla ja kysyy neuvoa.

[/quote]
Täällä on aikuisia ja helppo kysyä sellaiselta joka on itsekin äiti. Näin ajattelen itse asian. En pidä ihmeellisenä että myös 13v käy kyselemässä neuvoja.

Vierailija
40/48 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on olen kai vaikea kun on oon olemassa ja pitää viedä harrastukseen maksaa harrastus vaatteet ja ruoka jne