Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on se erottava tekijä ihmisellä, joka voi aloittaa suhteen varatun ihmisen kanssa ja sillä kuka ei aloita?

Vierailija
29.08.2021 |

Mulla olisi mahdollisuus aloittaa seksisuhde varatun miehen kanssa, jolla lapsia. Exäni lähti synnytettyäni lapsemme toisen naisen matkaan, heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Mä tiedän että jos sanoisin kaksi sanaa, niin tämä "kaverisuhde" varatun miehen kanssa muuttuisi fyysiseksi, mutta en pysty koska en halua rikkoa tuota perhettä. Onko todella näin että varatun miehen kanssa suhteeseen lähteneet ette vaan miettineet sitä muuta perhettä, vai?

Kommentit (293)

Vierailija
81/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän naimisissa olevia miehiä seksiseurana. Ovat helppoja, tarjoavat itseään, on vara valita useammasta ja mielellään tarjoavat aina illan; teatterin/keikan tms., illallisen, yökerhon ja juomat. Ja hotellin yhteistä yötä/yhteisiä öitä varten. Eivät jää nurkkiin pyörimään, siitä iso plussa.

Ei mitään kiinnostusta parisuhteeseen enää, lapset jo isoja, enkä kotiini halua miestä venymään.

Ja oma raha säästyy, kun kaikki huvitukset maksaa aina pildukantuskainen mies. Säästyneillä rahoilla matkailemme lasten kanssa. Ja tämä kaikki ei tapahdu kotikaupungissani.

Toimii!

Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.

Mitä vihaa tuossa on. Aikuiset ihmiset, kyllä ne saa seksiä harrastaa. Ja jos mies haluaa maksaa niin sehän on hänen asiansa. Tee sinä toisin, ja anna muitten aikuisten elää tavallaan.

Kadehtiminen on rumaa.

Niin, on totta, että ihmiset ottaa seksin eri tavoilla. Joillekin se on syvää sitoutumista edellyttävä hyvin intiimi teko, jossa on tunteet, hellyys, vastuu, rakkaus. Yhteinen historia ajan oloon. Toiset eivät edellytä tällaista, vaan nauttivat seksistä muilla tavoilla, ehkä hieman pinnallisemmin tunnetasolla, mutta varmaan himo korvaa puuttuvan rakkauden.

Herrasiunaa mitä jeesustelua, älä nyt viitsi.

Se sinunkin kumppanisi kiitää tuolla ulkona heti kun silmä välttää. Työskentelen ravintolapäällikönä ja voin kertoa, että ne, joiden vaimo taatusti luulee, että mies on uskollinen, ovat usein kaikista villeimpiä menijöitä.

😂

Vierailija
82/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut varattuun mieheen. En olisi ihastunut jos hän ei olisi flirttaillut jatkuvasti. Vielä mitään ei ole tapahtunut, sillä tapaamme vain töissä. Vetovoima jota olen alkanut tuntea sitä miestä kohtaan on niin voimakasta etten voisi pidätellä itseäni jos mies tekisi aloitteen. Minulla on pikkuhousut ihan märät kun vietän hetkenkin hänen seurassaan. Itse en aio aloitetta tehdä. Eli tuskin mitään tapahtuu, mutta en oikeasti pysty pidättelemään itseäni jos mies vie asiaa flirttiä pidemmälle!! Olemme eläimiä eikä sillä ole tekemistä moraalini kanssa. En ole jahdannut sitä miestä. Yritin olla asiallinen, mutta hän vaan jatkoi silti sitä flirttiä ja tekee sitä kaikkien kanssa! Mies ei edes ole ulkoisesti yhtään tyyppiäni, mutta tutustuessa häneen en ole varmaan ikinä tavannut ketään niin seksikästä. Olen kateellinen vaimolle. En ottaisi toisen omaa. Yksi yö riittäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Eihän kukaan pettäisi jos ei olisi näitä mahdollistajia jotka iloisesti rallattelevat että toisen parisuhde ei ole este vaan hidaste.

Vierailija
84/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.

Varatun kanssa oleminen on epärehellistä ja se on hyvin itsekästä. Ei oteta huomioon petettyä puolisoa. Varsinkin jos on perheellinen varattu.

Vierailija
85/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös itseäni ja tekoni seurauksia itselle: pahat teot kostautuvat tekijälle ajan oloon.

😂

Vierailija
86/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennemmin niin että, mikä saa miehen etsimään parisuhteen ulkopuolista seksiä muualta? Mikä siinä omassa parisuhteessa mättää? Pitäisikö siitä ehkä lähteä lopullisesti, jos seksi ei natsaa molemmin puolin?

Monet myös valehtelevat olevansa sinkkuja seksin toivossa, ja monet myös uskovat sitä valehtelevaa vonkaaja. Joten, onhan näitä...pettäjiä ja petettyjä maailma täynnä, ja tulee edelleen olemaankin.

Voi ei, tämä kaamea myytti taas että kotona ei saisi! Toki se mies väittää että kotona ei saa, jotta toinen nainen antaa. Yleisemmin kyseessä on vain itsekeskeinen hyödyn maksimointi: aamupsno kotona, pikaiset työkaverin kanssa tai sovittu työmatka, jännitystä elämään.

Mutta moraali puuttuu.

On totta että toisen kehoa ei voi omistaa, keho ei voi pettää. Mutta se on mieli, joka tekee päätöksen ylittää raja, mieli pettää toista mieltä. Siitä syyllisyydestä ei ole irti kumpikaan ihminen, joka tietää että oikea puoliso kärsisi totuudesta.

Ratkaisu: kuvitellaan, että mitä toinen ei tiedä se ei satu! Vaan mieli ei elä ajassa kuten keho. Mieltä voi sattua vielä vuosikymmenien päästä petoksesta! Ei pettämisessä satu kehojen kohtaaminen , vaan luottamuksen rikkoutuminen. Kotona se tyyppi vakuuttelee rakkauttaan.

Voi ollakkin myytti, mutta tosiasia monissa parisuhteissa. Vaikka tätä asiaa jauhettaisi kuinka, niin silti pettämistä tulee tapahtumaan jatkossakin, oli syy sitten kenen hyvänsä/mikä hyvänsä. Kyllä sitä omaa moraliaan voi kehua ja nostaa itsensä kaikkien yläpuolelle, ei se mitään auta. Ei voi kantaa kaikkia maailman murheita omilla harteillaan, pitää vaan huolta itsestä ja lähimmäisistä ja siitä omasta parisuhteesta.

Vierailija
87/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varatun kanssa oleminen on epärehellistä ja se on hyvin itsekästä. Ei oteta huomioon petettyä puolisoa. Varsinkin jos on perheellinen varattu.

Varattu vastaa itse teostaan, mikä se sellainen suhde on, että puolison menojalka vipattaa ja ulkopuolisten pitää pitää huoli ettei pysty toteuttamaan haluan.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
88/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattuun sekaantuva toivoo tulevansa onnelliseksi juuri tuon ihmisen kanssa ja saavansa varatun kumpanikseen. Häntä ajaa vahva uskomus, että se muuttaa hänen oman elämänsä paremmaksi - ja kukapa ei hyvää itselleen tavoittelisi. Valitettavasti kaikissa minun tietämissäni tapauksissa toiveissa on jouduttu pettymään. Muutaman vuoden ajan voi mennä ihan kivasti, mutta sitten uskottomuuteen mieltynyt hakee seuraavan kohteen.

Höpö höpö, varattu valitaan juuri sen takia, että aamulla heipat riittää, jos yrittää olla riesaksi niin voi hymyillen sanoa, että voin soitella sun vaimolle. Mutta kun valitsee kivan niin ei ongelmia ilmene ja voidaan tapailla silloin tällöin.

Kuulostat aika säälittävältä ihmiseltä. Et taida pitää itsestäsi kovin paljoa? Toki yrität antaa viesteilläsi päinvastaisen kuvan, mutta se saa sinut vaikuttamaan surulliselta reppanalta.

Vaikka tuossa toimitaan väärin, niin ei tässä ole kuin pettäjä se oikea reppana. Voihan sitä harrastaa seksiä silloin tällöin myös sinkkujenkin kanssa, ei varattu seksikumppani kenestäkään reppanaa vielä tee. Jos aletaan roikkua ja yritetään rikkoa jonkun liitto, niin sitten voidaan jo puhua inhottavasta reppanasta.  /eri

Vierailija
89/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme siskoni kanssa kasvaneet samassa perheessä ja toinen on koulukiusaaja, varattuihin ns. sekaantuja, abortteihin kevyesti suhtautuva. Toinen meistä on onnellinen ihminen ja toinen vihaa elämää ja jakaa vihaansa muillekin.

Kumpi sinä olet? Ja kumpi on onnellinen?

Olen se joka pitää elämästä. En halua tuottaa henkistä enkä fyysistä kipua muille ihmisille. En itsekään vastusta aborttia (isompi tuska mielestäni lapselle on syntyä esim. kaltoinkohdeltavaksi) mutta se hyytävä suhtautuminen sikiötä ja lasta toivonutta miestä kohtaan... Joku täällä kiteytti hyvin, että empatiakyvyllä on varmaankin yhteyttä siihen miten suhtautuu pettämiseen. Varmasti on myös näitä päätä pahkaa rakastuneita pettäjiä mutta osa on aika tunnekylmiä tapauksia näin omasta kokemuksesta.

Vierailija
90/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut varattuun mieheen. En olisi ihastunut jos hän ei olisi flirttaillut jatkuvasti. Vielä mitään ei ole tapahtunut, sillä tapaamme vain töissä. Vetovoima jota olen alkanut tuntea sitä miestä kohtaan on niin voimakasta etten voisi pidätellä itseäni jos mies tekisi aloitteen. Minulla on pikkuhousut ihan märät kun vietän hetkenkin hänen seurassaan. Itse en aio aloitetta tehdä. Eli tuskin mitään tapahtuu, mutta en oikeasti pysty pidättelemään itseäni jos mies vie asiaa flirttiä pidemmälle!! Olemme eläimiä eikä sillä ole tekemistä moraalini kanssa. En ole jahdannut sitä miestä. Yritin olla asiallinen, mutta hän vaan jatkoi silti sitä flirttiä ja tekee sitä kaikkien kanssa! Mies ei edes ole ulkoisesti yhtään tyyppiäni, mutta tutustuessa häneen en ole varmaan ikinä tavannut ketään niin seksikästä. Olen kateellinen vaimolle. En ottaisi toisen omaa. Yksi yö riittäisi.

Sillälailla sitten.

Vierailija
91/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen sarjapettäjän vaimolle. 😂

Vierailija
92/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kysymystä kyllä aikoinaan mietin.

Takana oli pitkä liitto ja meillä oli pienet lapset. Pikkulapsiaikana tuli myös muuta stressiä ja liitossa oli silloin sitä "huonoa aikaa", oltiin varmasti molemmat aika puhki. Mies sitten aloitti salasuhteen huomattavasti nuoremman työkaverinsa kanssa.

Tämä uusi sitten onnistui vuoden "kampanjan" jälkeen tavoitteessaan: mies ilmoitti minulle täysin yllättäen muuttavansa pois, uuden kumppaninsa luokse. Minä jäin yksin päiväkoti-ikäisten lasten kanssa miehen panostaessa lähinnä "uuteen elämäänsä".

Usein silloin mietin tätä toista naista, joka rikkoi lasteni perheen ja käytännössä myös vei heiltä lähi-isän. Miettikö koskaan meitä? Oliko pahoillaan aiheuttamastaan surusta ja kärsimyksestä?

En usko. Jotkut todellakin ajattelee vain itseään.

Tämä. Ja tätä olen ihmetellyt kun exän uusi puoliso alkoi pyydellä minulta neuvoja lastenhoidossa heti tuoreeltaan eron jälkeen ja ei voi käsittää miksen halua olla hänen ystävänsä.

Vierailija
93/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan pettäisi jos ei olisi näitä mahdollistajia jotka iloisesti rallattelevat että toisen parisuhde ei ole este vaan hidaste.

Herrasiunaa, eli puolisosi nyt vain sattuu haluamaan muita, ja niitten muitten pitää kieltäytyä ja pitää huoli, että puolisosi on sinulle uskollinen.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen ihminen.

Ja kännätä toisinpäin, se sinun puolisosi saattaa olla juurikin se joka naimisissa olonsa salaa ja salasuhteessa toinen rakastuu.

Pettäjällä on AINA vastuu, ei koskaan kenelläkään muulla.

Vierailija
94/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takana oli pitkä liitto ja meillä oli pienet lapset. Pikkulapsiaikana tuli myös muuta stressiä ja liitossa oli silloin sitä "huonoa aikaa", oltiin varmasti molemmat aika puhki. Mies sitten aloitti salasuhteen huomattavasti nuoremman työkaverinsa kanssa.

Tämä uusi sitten onnistui vuoden "kampanjan" jälkeen tavoitteessaan: mies ilmoitti minulle täysin yllättäen muuttavansa pois, uuden kumppaninsa luokse. Minä jäin yksin päiväkoti-ikäisten lasten kanssa miehen panostaessa lähinnä "uuteen elämäänsä".

Usein silloin mietin tätä toista naista, joka rikkoi lasteni perheen ja käytännössä myös vei heiltä lähi-isän. Miettikö koskaan meitä? Oliko pahoillaan aiheuttamastaan surusta ja kärsimyksestä?

Tämä. Ja tätä olen ihmetellyt kun exän uusi puoliso alkoi pyydellä minulta neuvoja lastenhoidossa heti tuoreeltaan eron jälkeen ja ei voi käsittää miksen halua olla hänen ystävänsä.

Joopa joo! Petettyjen kostofantasiat.

Vierailija
95/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin ennemmin niin että, mikä saa miehen etsimään parisuhteen ulkopuolista seksiä muualta? Mikä siinä omassa parisuhteessa mättää? Pitäisikö siitä ehkä lähteä lopullisesti, jos seksi ei natsaa molemmin puolin?

Monet myös valehtelevat olevansa sinkkuja seksin toivossa, ja monet myös uskovat sitä valehtelevaa vonkaaja. Joten, onhan näitä...pettäjiä ja petettyjä maailma täynnä, ja tulee edelleen olemaankin.

Et ole ollut 20 vuotta saman ihmisen kanssa, kun tuollaista kyselet.

Minä olen ollut ja olen edelleen. Kertoisitko sen syyn?

Vierailija
96/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu vastaa itse teostaan, mikä se sellainen suhde on, että puolison menojalka vipattaa ja ulkopuolisten pitää pitää huoli ettei pysty toteuttamaan haluan.

Kasva aikuiseksi.

Tietenkin varatun pitää vastata teoistaan, mutta niin kaikkien muidenkin. Ei nämä kakkoset ole vastuuvapaita tekemään mitä huvittaa toisten suhteille ja perheille.

Vierailija
97/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, tämä on yleistä? Näin minullekin tapahtui.

Mies halusi, että tuen heidän uusperhettään siten, että alamme viettämään aikaa yhdessä isolla porukalla, jotta lapset näkevät, että kaikki tykkää toisistaan.

Vierailija
98/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista ja ikävästi toimivat sua kohtaan. Pohja varmaan putosi kaikelta. Mutta oletko tietoinen millainen kuva sinusta on tuolle "nuorikolle" maalattu? Kenties oletkin pirullinen pirttihirmu, pihtari ja 24/7 nalkuttava ja kammottava ämmä, jolta "uusi typykkä sai miehen onneksi pelastettua"?

Ei ole oikein koskea varattuun perheenisään, mutta kun on aina myös se toinenkin puoli. Ja jos mies sujuvasti petti ja valehteli sinulle, niin samalla taidolla on voinut myös syöttää pajunköyttä tuolle työkaverilleenkin. Ja siis ei ole mikään tarkoitus puolustella tätä naista! Pointti siis: Taustat selvillä?

Vierailija
99/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasiunaa, eli puolisosi nyt vain sattuu haluamaan muita, ja niitten muitten pitää kieltäytyä ja pitää huoli, että puolisosi on sinulle uskollinen.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen ihminen.

Ja kännätä toisinpäin, se sinun puolisosi saattaa olla juurikin se joka naimisissa olonsa salaa ja salasuhteessa toinen rakastuu.

Pettäjällä on AINA vastuu, ei koskaan kenelläkään muulla.

Pettäjällä on vastuu ja myös sillä jonka kanssa pettää.

Vierailija
100/293 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuhkavuosia kun perheessä painetaan menemään, niin kannattaisi pysähtyä myös miettimään että miten siinä parisuhteessa menee. Monet kerrat ovat lapset syrjäyttäneet isät ja sitten ihmetellään että miksi minun mieheni lähti toisen naisen matkaan, no ehkä siksi, että sai huomiota muualta. Niin että kukakohan on itsekäs? Mies, toinen nainen, vai sinä?