Mikä on se erottava tekijä ihmisellä, joka voi aloittaa suhteen varatun ihmisen kanssa ja sillä kuka ei aloita?
Mulla olisi mahdollisuus aloittaa seksisuhde varatun miehen kanssa, jolla lapsia. Exäni lähti synnytettyäni lapsemme toisen naisen matkaan, heillä oli ollut suhde jo pidempään.
Mä tiedän että jos sanoisin kaksi sanaa, niin tämä "kaverisuhde" varatun miehen kanssa muuttuisi fyysiseksi, mutta en pysty koska en halua rikkoa tuota perhettä. Onko todella näin että varatun miehen kanssa suhteeseen lähteneet ette vaan miettineet sitä muuta perhettä, vai?
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän naimisissa olevia miehiä seksiseurana. Ovat helppoja, tarjoavat itseään, on vara valita useammasta ja mielellään tarjoavat aina illan; teatterin/keikan tms., illallisen, yökerhon ja juomat. Ja hotellin yhteistä yötä/yhteisiä öitä varten. Eivät jää nurkkiin pyörimään, siitä iso plussa.
Ei mitään kiinnostusta parisuhteeseen enää, lapset jo isoja, enkä kotiini halua miestä venymään.
Ja oma raha säästyy, kun kaikki huvitukset maksaa aina pildukantuskainen mies. Säästyneillä rahoilla matkailemme lasten kanssa. Ja tämä kaikki ei tapahdu kotikaupungissani.
Toimii!
Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olemme siskoni kanssa kasvaneet samassa perheessä ja toinen on koulukiusaaja, varattuihin ns. sekaantuja, abortteihin kevyesti suhtautuva. Toinen meistä on onnellinen ihminen ja toinen vihaa elämää ja jakaa vihaansa muillekin.
Kumpi sinä olet? Ja kumpi on onnellinen?
Ei mikään. Se miten ajattelet ja toimit nyt, voi olla 10-15 vuoden päästä jotain muuta. Vannomatta paras.
Ap, oletko rakastunut tuohon mieheen?
Onkohan muuten se mieskin sitä mieltä, että homma muuttuisi fyysiseksi, kun ap vain sormiaan napsauttaa 😂 Voi olla, että ap:n aivoitukset on hänelle täys yllätys.
Varattuun sekaantuva toivoo tulevansa onnelliseksi juuri tuon ihmisen kanssa ja saavansa varatun kumpanikseen. Häntä ajaa vahva uskomus, että se muuttaa hänen oman elämänsä paremmaksi - ja kukapa ei hyvää itselleen tavoittelisi. Valitettavasti kaikissa minun tietämissäni tapauksissa toiveissa on jouduttu pettymään. Muutaman vuoden ajan voi mennä ihan kivasti, mutta sitten uskottomuuteen mieltynyt hakee seuraavan kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän naimisissa olevia miehiä seksiseurana. Ovat helppoja, tarjoavat itseään, on vara valita useammasta ja mielellään tarjoavat aina illan; teatterin/keikan tms., illallisen, yökerhon ja juomat. Ja hotellin yhteistä yötä/yhteisiä öitä varten. Eivät jää nurkkiin pyörimään, siitä iso plussa.
Ei mitään kiinnostusta parisuhteeseen enää, lapset jo isoja, enkä kotiini halua miestä venymään.
Ja oma raha säästyy, kun kaikki huvitukset maksaa aina pildukantuskainen mies. Säästyneillä rahoilla matkailemme lasten kanssa. Ja tämä kaikki ei tapahdu kotikaupungissani.
Toimii!Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.
Mitä vihaa tuossa on. Aikuiset ihmiset, kyllä ne saa seksiä harrastaa. Ja jos mies haluaa maksaa niin sehän on hänen asiansa. Tee sinä toisin, ja anna muitten aikuisten elää tavallaan.
Kadehtiminen on rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää miksi synnytit lapset toisen naisen matkaan?
Miten se tapahtuu?
Se tapahtui salakavalasti. Olimme jo eronneet exän kanssa kerran, tätä edelsi n. 3 1/2 vuoden suhde. Tapasin suht pian eromme jälkeen uuden poikaystävän ja exä alkoi itkeä mua takaisin kun kuuli että olin mennyt eteenpäin hänestä. Soitteli mun vanhemmat ja ystävät läpi ja vakuutti haluavansa mun kanssa yhteistä elämää. No palasin hänen kanssaan yhteen ja sanoin että nyt sitten ainakin itsellä toive lapsista ja avioliitosta ja tähän kaikkeen hän oli suostuvainen ja sitten hetken päästä odotinkin jo lasta, todellisuudessa mun olisi pitänyt katsoa menoa vähän kauemmin ja tajuta hänen todellinen sitoutumisensa taso. No yhtä kaikki. Raskausaikana hän ei juurikaan halunnut puhua lapseen liittyvistä asioista tai suhteesta ja ajattelin että hän nyt vaan keskittyy töihin. Itse voin rajusti pahoin koko raskausajan ja en ehkä ollut täysillä kärryillä missä mies meni ja riideltiin jonkin verran, eli yhteys oli suht huono. Puolen vuoden kuluttua lapsen syntymästä alkoi hälytyskellot soida kun mies oli aina pitkään töissä ja lopulta luin hänen viestinsä ja ero tuli aika lailla siitä käsin ja tämä uusi puoliso astui heti mukaan kuvioon. Eli ei ollut ok, että minulla oli uusi mies suhteemme päätyttyä; palasimme yhteen, tulin raskaaksi, lapsi syntyi, miehellä suhde kaverinsa kanssa ja ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee eron ihmisen välillä, joka pettää puolisoaan ja ihmisen, joka ei petä? Kysy puolisolta. Se varattu siinä on se petturi.
Tässä ajattelemme eri tavalla. Mä olen ystävystynyt tämän perheen kanssa tai lähinnä lasten ja miehen ja taustalla se että vaimo luottaa mieheen ja luultavasti myös minuun koska vietän aikaa hänen puolisonsa kanssa, kokisin että pettäisin myös tämän naisen luottamuksen, vaikkemme ole ystäviä tämän naisen kanssa moikkaamme kun näemme kadulla. Pitäisikö minun olla tuntematta tuota naista tuolla tasolla, että vain mies olisi se pettäjä?
Ap
Mulla itsellä on varmaan niin ylikehittynyt moraali, että en edes kiinnostu varatuista.
Kiinnostus lopahtaa myös jos selviää, että mies varattu. En kykenisi pettämään miestäni ja jos hän pettäisi minua, rakkauteni kuolisi. En voisi kunnioittaa enää miestä tai uskoa mitään mitä hän väittää.
Joten omalla kohdalla en edes spekulosi tällä tavalla mitä sä postauksessa, testailet omia rajoja ja haet täältä vahvistusta omalle häilyvälle moraalillesi? Maailmassa on tarpeeksi vihaa ja surua, älä omilla teoillasi kylvä enempää. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Varattuun sekaantuva toivoo tulevansa onnelliseksi juuri tuon ihmisen kanssa ja saavansa varatun kumpanikseen. Häntä ajaa vahva uskomus, että se muuttaa hänen oman elämänsä paremmaksi - ja kukapa ei hyvää itselleen tavoittelisi. Valitettavasti kaikissa minun tietämissäni tapauksissa toiveissa on jouduttu pettymään. Muutaman vuoden ajan voi mennä ihan kivasti, mutta sitten uskottomuuteen mieltynyt hakee seuraavan kohteen.
Koskaan en ole heistä kumppania toivonut enkä halunnut, monen olisin kyllä saanut, mutta ei kiinnosta alkaa jonkun pentuja hoitelemaan viikonloppuisin eikä isiviikolla.
Eikä muutenkaan parisuhde tässä iässä kiinnosta pätkän vertaa.
Mietin myös itseäni ja tekoni seurauksia itselle: pahat teot kostautuvat tekijälle ajan oloon.
Ihmisiä on kahdenlaisia: suoraselkäisiä ja ei-suoraselkäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, varattu valitaan juuri sen takia, että aamulla heipat riittää, jos yrittää olla riesaksi niin voi hymyillen sanoa, että voin soitella sun vaimolle. Mutta kun valitsee kivan niin ei ongelmia ilmene ja voidaan tapailla silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii!Eikö ole kauheaa olla noin miesvihamielinen? Toivottavasti sinulla ei ole poikaa.
Mikä tuossa oli miesvihaa? Vastavuoroista kaupankäyntiä. Molemminpuolista tyydytystä. Ainoa mitä en asetelmassa hyväksy on noiden miesten pettäminen. Sama mielipide naistenkin pettämisestä. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vihaa tuossa on. Aikuiset ihmiset, kyllä ne saa seksiä harrastaa. Ja jos mies haluaa maksaa niin sehän on hänen asiansa. Tee sinä toisin, ja anna muitten aikuisten elää tavallaan.
Kadehtiminen on rumaa.
Niin, on totta, että ihmiset ottaa seksin eri tavoilla. Joillekin se on syvää sitoutumista edellyttävä hyvin intiimi teko, jossa on tunteet, hellyys, vastuu, rakkaus. Yhteinen historia ajan oloon. Toiset eivät edellytä tällaista, vaan nauttivat seksistä muilla tavoilla, ehkä hieman pinnallisemmin tunnetasolla, mutta varmaan himo korvaa puuttuvan rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, varattu valitaan juuri sen takia, että aamulla heipat riittää, jos yrittää olla riesaksi niin voi hymyillen sanoa, että voin soitella sun vaimolle. Mutta kun valitsee kivan niin ei ongelmia ilmene ja voidaan tapailla silloin tällöin.
Kuulostat aika säälittävältä ihmiseltä. Et taida pitää itsestäsi kovin paljoa? Toki yrität antaa viesteilläsi päinvastaisen kuvan, mutta se saa sinut vaikuttamaan surulliselta reppanalta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös itseäni ja tekoni seurauksia itselle: pahat teot kostautuvat tekijälle ajan oloon.
Niinkö?
Onpa kumma kun minusta näyttää, että ne menestyy aika hyvin, joitten tiedän paljonkin ”pahaa” tehneen. Tuommoinen lässytys on suhteellisen lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat aika säälittävältä ihmiseltä. Et taida pitää itsestäsi kovin paljoa? Toki yrität antaa viesteilläsi päinvastaisen kuvan, mutta se saa sinut vaikuttamaan surulliselta reppanalta.
Tiedätkö, minulle on tuhannen yhdentekevää mitä kaltaisesi nolla minusta ajattelee, enpä minäkään sinua yhtään minään pidä, kuulostat kateelliselta vinkujalta.
Elä sinä elämääsi, minä elän omaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadehtiminen on rumaa.Niin, on totta, että ihmiset ottaa seksin eri tavoilla. Joillekin se on syvää sitoutumista edellyttävä hyvin intiimi teko, jossa on tunteet, hellyys, vastuu, rakkaus. Yhteinen historia ajan oloon. Toiset eivät edellytä tällaista, vaan nauttivat seksistä muilla tavoilla, ehkä hieman pinnallisemmin tunnetasolla, mutta varmaan himo korvaa puuttuvan rakkauden.
Pettämisen laaja-alaisuudesta ja yleisyydestä päätellen aika monelle iso O on vain tekninen ja rakkaudeton suoritus ja nautinto ilman kuukausien kosiskelua, liehittelyä, lupauksia ja kihloja, kun ihminen nyt kuitenkin on kaikessa karuudessaan seksuaalinen olento. -ohitse
Tätä kysymystä kyllä aikoinaan mietin.
Takana oli pitkä liitto ja meillä oli pienet lapset. Pikkulapsiaikana tuli myös muuta stressiä ja liitossa oli silloin sitä "huonoa aikaa", oltiin varmasti molemmat aika puhki. Mies sitten aloitti salasuhteen huomattavasti nuoremman työkaverinsa kanssa.
Tämä uusi sitten onnistui vuoden "kampanjan" jälkeen tavoitteessaan: mies ilmoitti minulle täysin yllättäen muuttavansa pois, uuden kumppaninsa luokse. Minä jäin yksin päiväkoti-ikäisten lasten kanssa miehen panostaessa lähinnä "uuteen elämäänsä".
Usein silloin mietin tätä toista naista, joka rikkoi lasteni perheen ja käytännössä myös vei heiltä lähi-isän. Miettikö koskaan meitä? Oliko pahoillaan aiheuttamastaan surusta ja kärsimyksestä?
En usko. Jotkut todellakin ajattelee vain itseään.
Toimii!