Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitteko pahoja sivuoireita koronarokotteesta?

Vierailija
29.08.2021 |

Minulle annettiin Modernan rokotteet. Ensimmäisestä sain pahan käsikivun. Niin pahan, ettei kättä tohtinut liikuttaa enkâ saanut nukuttua, sitä kesti 2 päivää. Toisesta annoksesta sain taas saman käsikivun, sekä jatkuvan, kolmen päivän kuumeen ja rajut kivut kaikkialle kehoon.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin pistoskohdan aristusta

Vierailija
22/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin sivuoireet voivat tulla vasta vuoden, parin päästä. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä rokotteesta ei mitään, toisesta rokotteesta korkeimmillaan 38,6 asteen kuume, joka kesti aikalailla tasan vuorokauden.

Vierailija
24/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, siitä rokotepassista voi tosiaan koitua oireita vielä kymmenen vuoden päästä. Kuka tietää.

Vierailija
25/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tiedetään ehdottomana faktana koska niin monet kansalaiset ovat saaneet koko rokotesarjan yli kaksi vuotta sitten 👍

Vierailija
26/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walkineistä sai meillä modernaa, joten 1x pfizer, 1x moderna. Käteen vähän sattui, seuraavana päivänä ohi. Se kuume voi olla hyväkin juttu ja merkki korkeasta vastustuskyvystä.

Vierailija
27/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut oireita kummastakaan.

Vierailija
28/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain Modernanan (Espoon Ison Omenan walk in -rokotepisteellä, jos tää on oleellista), eikä tullut mitään oireita. Toinen annos vielä saamatta.

Vierailija
29/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. no en osaa tähän oikein vastata kun ei ole dokumentoituja todisteita tällaisesta. En vertaisi koronarokotteita joihinkin muihin influenssarokotteisiin ja niistä mahdollisesti seuranneisiin narkolepsiatapauksiin.. Ootellaan muutama vuosi ja katellaan sitten uudestaan tätä näkemystä :>

-Ap

Vierailija
30/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait muka Modernan rokotteen?

Minä sain 2 x Pfizerin, eli kauppanimeltään Comirnatyn, ei tullut yhtään mitään.

“Mistä sait muka”

Hmm.. no varmaan terveyskeskuksesta sellaisen saa. Sieltä saa mitä tarjotaan.

-Ap

Eikös rokotteet anneta rokotepaikoissa ja Modernaa jaetaan Lapissa, ei etelässä.

Vierailija
31/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rokotteen ja flunssan samaan aikaan. Oli siis lihassärkyä, nuhaa ja yskää. Maanantaina flunssatartunta (muut toki sairastuivat vasta ti niin he ja minä ei tiedetty) ja ti aamuna otin rokotteen.

Ihan perusflunssalle tuntui.

Vierailija
32/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa vastata, koska en ole vielä saanut ekaakaan piikkiä. Katsellaan nyt ensin pari vuotta lisääntyykö kuolleisuus satoja ellei 1000 % rokotettujen keskuudessa - jos lisääntyy, en otakaan piikkiä. Näinhän on väittänyt mm. kanadalainen lääkäri (Charles Hoffe), joka väitti, että jokainen piikin ottanut tulee kuolemaan kolmessa vuodessa, koska se on hänen rokotusoireita kärsiville potilailleen tekemiensä tutkimusten (d-dimellaari -testi) mukaan tukkinut hiussuonistoa 62%:lla mikrotukoksin. Tämä johtaisi kuulemma sydämen vajaatoimintaan ja kuolemaan. Mutta jos näin käy, se laitetaan covidin piikkiin toki, ei rokotteiden.

Vierailija
33/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Walkineistä sai meillä modernaa, joten 1x pfizer, 1x moderna. Käteen vähän sattui, seuraavana päivänä ohi. Se kuume voi olla hyväkin juttu ja merkki korkeasta vastustuskyvystä.

Toivottavasti sillä tämän perusteella mun vastustuskyky on -off the charts- :D

Kuraveden juonti naperona kannatti.

-Ap

Vierailija
34/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ikinä kipeä, mutta nyt rokotukset saatuani olen imenyt kaikki päiväkodin taudit itseeni. Ihan kuin vastustuskykyä ei yhtäkkiä olisi ollenkaan.

Vierailija
35/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain 2 x Pfizerin, eli kauppanimeltään Comirnatyn, ei tullut yhtään mitään.

“Mistä sait muka”

-Ap

Eikös rokotteet anneta rokotepaikoissa ja Modernaa jaetaan Lapissa, ei etelässä.

Ai Jyväskylä kuuluu nykyään Lappiin?

Vierailija
36/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en osaa vastata, koska en ole vielä saanut ekaakaan piikkiä. Katsellaan nyt ensin pari vuotta lisääntyykö kuolleisuus satoja ellei 1000 % rokotettujen keskuudessa - jos lisääntyy, en otakaan piikkiä. Näinhän on väittänyt mm. kanadalainen lääkäri (Charles Hoffe), joka väitti, että jokainen piikin ottanut tulee kuolemaan kolmessa vuodessa, koska se on hänen rokotusoireita kärsiville potilailleen tekemiensä tutkimusten (d-dimellaari -testi) mukaan tukkinut hiussuonistoa 62%:lla mikrotukoksin. Tämä johtaisi kuulemma sydämen vajaatoimintaan ja kuolemaan. Mutta jos näin käy, se laitetaan covidin piikkiin toki, ei rokotteiden.

Erittäin todennäköistä, että noin tulee käymään. 

Vierailija
37/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun on turha laittaa näitä “väitteitä” :D en itse todellakaan tee rokotepäätöksiä joittenkin hubadabadöö/päästä kärähtäneiden tieteilijöiden mielipide- artikkeleiden perusteella, vaan ihan who:n ja thl:n suositusten mukaan.

Joo toki jos voisin odotella kaikessa rauhassa hermiittinä jossakin luolassa (mikä siis kuulostaa ihanalta näin introvertille) muutaman vuoden ottamatta rokotetta ja olematta osallisena yhteiskunnassa, niin joo tekisin näin. Mutta olen asiakaspalvelutyössä ja vastuullinen ihminen, joten rokote oli pakko ottaa. :)

-Ap

Vierailija
38/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

“Mistä sait muka”

-Ap

Useimmissa kunnissa terveyskeskus on se rokotuspaikka.

Siskoni ja hänen miehensä saivat Modernaa Jyväskylässä, joka sijaitsee Keski-Suomessa, ei Lapissa.

Vierailija
39/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pistokohta oli arka yhden päivän niin kuin influenssarokotteenkin jälkeen, mutta sitten se meni ohi.

Vierailija
40/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla annettiin eka rokote astman takia jo toukokuun alussa.  Siitä sain etovan olon ja alilämpöä rokotepäivän iltana. Oireet menivät ohi parissa tunnissa. Toinen rokote puolestaan heinäkuussa. Rokotepäivänä hieman väsytti ja käsi oli arka pistoksesta. Muuten ei mitään oireita.