Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitteko pahoja sivuoireita koronarokotteesta?

Vierailija
29.08.2021 |

Minulle annettiin Modernan rokotteet. Ensimmäisestä sain pahan käsikivun. Niin pahan, ettei kättä tohtinut liikuttaa enkâ saanut nukuttua, sitä kesti 2 päivää. Toisesta annoksesta sain taas saman käsikivun, sekä jatkuvan, kolmen päivän kuumeen ja rajut kivut kaikkialle kehoon.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan piikin jälkeen seuraavana yönä tuli järkyt vilunväristykset ja sitten hiki, kun vedin peittoa paremmin päälle. Pistokohdan ympärys oli parina seuraavana päivänä arka yllättävän laajalta alueelta. Toisen piikin jälkeen käsi oli pari päivää kipeä niin, että sen nostaminen sattui. Pfizerin rokotteet sain.

Vierailija
42/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ikinä kipeä, mutta nyt rokotukset saatuani olen imenyt kaikki päiväkodin taudit itseeni. Ihan kuin vastustuskykyä ei yhtäkkiä olisi ollenkaan.

Sen ajan kun keho muodostaa vasta-aineita (minkätahansa) rokotteen jälkeen vastustuskyky voikin muita tauteja vastaan olla alhaisempi.

Itsekin olen kyllä huomannut, että vanhemmat tuovat taas lapsia sairaana päiväkotiin, mitä ei kauheesti ole ainakaan vuoteen tapahtunut.

Omat lapsenikin sairastuvat nyt flunssiin koko ajan kun menneen vuoden ovat olleet melkolailla terveitä kun sairaat lapset on pidetty kiltisti kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin sivuoireet voivat tulla vasta vuoden, parin päästä. :(

Oon itse lukenut seuraavia sivuoire-arvioita, jotka ilmaantuis vasta kuukausien tai vuosien kuluttua, kaikki arviot on tehneet joko tutkijat tai lääkärit, oli sitten oikeassa tai ei:

-leukemia (peruste tälle: solujen luoma piikkiproteiini kumuloituu koko elimistöön, mutta erityisesti muutaman muun elimen ohella luuytimeen)

-prioni-sairaudet (hullunlehmäntauti, alzheimer yms.), peruste: rokote saa jonkun proteiinin laskostumaan (kuten asia ilmaistiin) väärin, ilmeisesti piikkiproteiinin vaikutuksesta

-autoimmuunisairaudet, peruste: piikkiproteiinia tuottaa hyvin useiden elinten solut, jolloin immuunipuolustus hyökkää näitä elimiä kohtaan

-syövät yleisesti

Yleisin esitetty sairaus noista on ylivoimaisesti autoimmuunisairaudet.

Vierailija
44/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Kun olette saaneet rokotteet, onko rokotteen antajalla ollut aina suojakäsineet? Minulle rokotteen antaneella ei ollut käsineitä.

-Ap

Vierailija
45/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en osaa vastata, koska en ole vielä saanut ekaakaan piikkiä. Katsellaan nyt ensin pari vuotta lisääntyykö kuolleisuus satoja ellei 1000 % rokotettujen keskuudessa - jos lisääntyy, en otakaan piikkiä. Näinhän on väittänyt mm. kanadalainen lääkäri (Charles Hoffe), joka väitti, että jokainen piikin ottanut tulee kuolemaan kolmessa vuodessa, koska se on hänen rokotusoireita kärsiville potilailleen tekemiensä tutkimusten (d-dimellaari -testi) mukaan tukkinut hiussuonistoa 62%:lla mikrotukoksin. Tämä johtaisi kuulemma sydämen vajaatoimintaan ja kuolemaan. Mutta jos näin käy, se laitetaan covidin piikkiin toki, ei rokotteiden.

Kansalainen lääkäri?

A Canadian physician claims in a video clip shared on social media that most people who receive widely-used Covid-19 vaccines will experience blood clots.

https://factcheck.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9HK9UY-6

Vierailija
46/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kummastakaan muuta kuin vähän kipeä pistokohta.

Vierailija
47/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse lukenut seuraavia sivuoire-arvioita, jotka ilmaantuis vasta kuukausien tai vuosien kuluttua, kaikki arviot on tehneet joko tutkijat tai lääkärit, oli sitten oikeassa tai ei:

-leukemia (peruste tälle: solujen luoma piikkiproteiini kumuloituu koko elimistöön, mutta erityisesti muutaman muun elimen ohella luuytimeen)

-prioni-sairaudet (hullunlehmäntauti, alzheimer yms.), peruste: rokote saa jonkun proteiinin laskostumaan (kuten asia ilmaistiin) väärin, ilmeisesti piikkiproteiinin vaikutuksesta

-autoimmuunisairaudet, peruste: piikkiproteiinia tuottaa hyvin useiden elinten solut, jolloin immuunipuolustus hyökkää näitä elimiä kohtaan

-syövät yleisesti

Toki JOS näistä rokotteista seuraisi jotain vakavia jälkitauteja, on sekin hyvin pelottavaa. Mutta nämä on tällä hetkellä vain kysymyksiä ja ajatuksia.

-Ap

Vierailija
48/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös rokotteet anneta rokotepaikoissa ja Modernaa jaetaan Lapissa, ei etelässä.

Jos kehä kolmosen ulkopuolelta alkaa Lappi. Länsi-Uudellamaalla ja Lahdessa on ainakin saanut Modernaa.

Vierailija
49/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Kun olette saaneet rokotteet, onko rokotteen antajalla ollut aina suojakäsineet? Minulle rokotteen antaneella ei ollut käsineitä.

-Ap

Ei. Jotkut tykkää pistää ilman hanskoja, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä kun kädet kuitenkin desinfioidaan potilaiden välissä :)

Vierailija
50/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastakin rokotteesta tuli vain käsi kipeäksi eikä muuta.

Vierailija
51/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei. Jotkut tykkää pistää ilman hanskoja, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä kun kädet kuitenkin desinfioidaan potilaiden välissä :)

Okei :)

-Ap

Vierailija
52/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä lievää käsikipua, toisesta korkeahko kuume alle vuorokaudeksi.

Ystävä sai samat oireet hieman voimakkaampina, käsi oli kunnolla kipeä ja kuume kesti pari päivää, lisäksi nivelkipuilua. Molemmilla Modernaa.

Vierailija
53/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekasta pistoskohta hieman arka noin 1vrk, mutta viikon päästä julmettu 4vrk nivelsärky. Enpääsdyt kyykkyyn, portaat oli tuskaa.

Tokasta olkavarsi arka 2vrk, 38C kuume 2vrk ja ihan jyrän alle jäänyt olo+nivelsärky. Muut meni nopeammin ohi, nivelsärky kesti taas 4vrk.

Pfizerin sain. Vain koululaisille annetaan Modernaa meillä päin koulun terv.hoit kautta. TK:sta aikuiset sai vain Pfizeriä. Riippuu kunnasta, mitä ovat saaneet ja mitä käteen siis isketään.

En kehtaa sanoa missä kunnassa jos joku kyläkyylä sattuu huomaamaan ja tunnistamaan, mutta kyseessä pohjois-lappi.

En tiennytkään tuota että vain kouluikäisille modernaa :o missä oletkaan. Kaikki tuttuni saivat Pfizerin mutta minä sain Modernan. Ikää 27 v.

En kirjoittanut, että muille ei saisi laittaa Monernaa, vaan että meillä päin tehdään niin. Liittyy siihen säilyvyyteen, kun Moderna vaatii erilaiset olosuhteet vs. Pfizer ja meillä ilmeisesti homma toimii näin kätevimmin. Toinen vaati sen erikoiskylmän pakastimen. Molempia voi antaa aikuisille/koululaisille.

Vierailija
54/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen tällaisen:

Vierailija
55/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer Comirnaty, ensimmäisestä väsymystä, outo olo päivän, käsi kipeä. Toisesta lievää käsikipua ja lievää lämpöä aamusta.

Vierailija
56/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea turvotus peenikseen. Edes vaimon kakkonen ei poistanut sitä.

Vierailija
57/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2*Pfizer olen saanut. Ensimmäisestä olin seuraavan pelin järkyssä kunnossa. Olo oli erittäine heikko, jalat ei tahtoneet kantaa ja kävellä ei pystynyt kuin muutaman metrin, lämmöt laski noin 33-asteeseen. Päässä humisi ja mitään ei voinut syödä. Sitten toki jotain käden arkuutta, mutta se ei ollut merkitsevä tuossa kokonaisuudessa. 

Toinen meni helpommin. Olo oli heikko, mutta sentään jaloillani pysyin. 

Epäilys jäi näiden rokotteiden turvallisuudesta.

Vierailija
58/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en osaa vastata, koska en ole vielä saanut ekaakaan piikkiä. Katsellaan nyt ensin pari vuotta lisääntyykö kuolleisuus satoja ellei 1000 % rokotettujen keskuudessa - jos lisääntyy, en otakaan piikkiä. Näinhän on väittänyt mm. kanadalainen lääkäri (Charles Hoffe), joka väitti, että jokainen piikin ottanut tulee kuolemaan kolmessa vuodessa, koska se on hänen rokotusoireita kärsiville potilailleen tekemiensä tutkimusten (d-dimellaari -testi) mukaan tukkinut hiussuonistoa 62%:lla mikrotukoksin. Tämä johtaisi kuulemma sydämen vajaatoimintaan ja kuolemaan. Mutta jos näin käy, se laitetaan covidin piikkiin toki, ei rokotteiden.

Kansalainen lääkäri?

A Canadian physician claims in a video clip shared on social media that most people who receive widely-used Covid-19 vaccines will experience blood clots.

https://factcheck.afp.com/http%253A%252F%252Fdoc.afp.com%252F9HK9UY-6

Faktantarkastuksia ei kannata käyttää vakuutena, ne valehtelevat ja niiden nimi on vain faktantarkastus, jotta nimi vakuuttaisi. Ne ovat samojen tahojen omistamia, kuin lääketehtaat ja media.

Ja kysymys: miksi vain ns. perinteinen media kertoo mikä on totta? Mikä sen takaa ja mistä ne saavat "vakaumuksensa" kertoa totta? Onko mahdotonta, että olisikin niin, että lääketeollisuus, media yms. ovat kaikki niin keskenään verkottuneita ja ristiinomistettuja, sekä samojen tahojen omistamia, sen sijaan, että ne olisivat kaikki tarkasti erillään toisistaan ja valvottuja, jolloin mm. media ei vääränlaisten omistussuhteidensa vuoksi olisi kykenemätön olemaan kriittinen?

MTV3 juttu 2009:

"Lääketeollisuus värvää tutkijoita kehittelemään uusia sairauksia lääkemyynnin maksimoimiseksi, kertoo MTV:n 45 minuuttia -ohjelmassa nimettömänä esiintyvä suomalainen lääketieteen tutkija.

Lääketeollisuus tarjoaa rekrytoimilleen lääketieteilijöille paitsi kymmenientuhansien eurojen palkkioita myös meriittejä akateemisella uralla. Vastineeksi tutkijoiden tulee synnyttää teollisuuden tarpeisiin sopivia, lääkkeiden menekkiä edistäviä sairauksia. Tutkijoiden tehtävänä on tuotteistaa uusia tauteja, luoda niille diagnostiikka ja hoidon suuntaviivat."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laaketeollisuus-houkuttelee-tutkijo…

Vierailija
59/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer. 1. Rokotus: käsi kipeä pistos kohdasta muutaman päivän. 2: vatsakipua, nivelsärkyä, huono olo, väsymys ja lievä lämpö pari päivää. Nyt toisesta rokotteesta 4 päivää ja edelleen pistos käden kainalon imusolmuke kipeä. Muuten hyvä olo.

Vierailija
60/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-syövät yleisesti

OYSin alueella on prionisairauksia ollut poikkeuksellisen paljon, mutta jo viime vuonna, ennen koronarokotuksia. Myös Kanadassa on ollut poikkeuksellisen paljon. Yhteys koronavirukseen taitaa olla todennäköisempi kuin yhteys rokotteeseen.