Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saitteko pahoja sivuoireita koronarokotteesta?

Vierailija
29.08.2021 |

Minulle annettiin Modernan rokotteet. Ensimmäisestä sain pahan käsikivun. Niin pahan, ettei kättä tohtinut liikuttaa enkâ saanut nukuttua, sitä kesti 2 päivää. Toisesta annoksesta sain taas saman käsikivun, sekä jatkuvan, kolmen päivän kuumeen ja rajut kivut kaikkialle kehoon.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin sivuoireet voivat tulla vasta vuoden, parin päästä. :(

Oon itse lukenut seuraavia sivuoire-arvioita, jotka ilmaantuis vasta kuukausien tai vuosien kuluttua, kaikki arviot on tehneet joko tutkijat tai lääkärit, oli sitten oikeassa tai ei:

-leukemia (peruste tälle: solujen luoma piikkiproteiini kumuloituu koko elimistöön, mutta erityisesti muutaman muun elimen ohella luuytimeen)

-prioni-sairaudet (hullunlehmäntauti, alzheimer yms.), peruste: rokote saa jonkun proteiinin laskostumaan (kuten asia ilmaistiin) väärin, ilmeisesti piikkiproteiinin vaikutuksesta

-autoimmuunisairaudet, peruste: piikkiproteiinia tuottaa hyvin useiden elinten solut, jolloin immuunipuolustus hyökkää näitä elimiä kohtaan

-syövät yleisesti

Yleisin esitetty sairaus noista on ylivoimaisesti autoimmuunisairaudet.

Toki JOS näistä rokotteista seuraisi jotain vakavia jälkitauteja, on sekin hyvin pelottavaa. Mutta nämä on tällä hetkellä vain kysymyksiä ja ajatuksia.

-Ap

Se siinä onkin pelottavaa, että niitä esittävät ihmiset, jotka on alan korkeakoulutettuja, jolloin ne ovat vakavammin otettavia. Koskaan ennen ei mitään lääkeasiaa ole kritisoitu näin kovasti asiaa tuntevien toimesta, koskien siis muita lääkkeitä. Joten tuosta herää ajatus, onko tässä tosiaan noita riskejä ja juuri siksi kritiikki on niin kovaa. Ja vastaavasti, koska muiden lääkkeiden kohdalla ei ole ollut havaittavissa vastaavaa riskiä aiemmin, silloin myös nämä nytkin kriittiset asiantuntijat ovat olleet hiljaa, koska heillä ei ole ollut syytä vastustaa heidän ollessa pääasiallisesti valtavirran ajatusten takana.

Vierailija
62/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2*Pfizer olen saanut. Ensimmäisestä olin seuraavan pelin järkyssä kunnossa. Olo oli erittäine heikko, jalat ei tahtoneet kantaa ja kävellä ei pystynyt kuin muutaman metrin, lämmöt laski noin 33-asteeseen. Päässä humisi ja mitään ei voinut syödä. Sitten toki jotain käden arkuutta, mutta se ei ollut merkitsevä tuossa kokonaisuudessa. 

Toinen meni helpommin. Olo oli heikko, mutta sentään jaloillani pysyin. 

Epäilys jäi näiden rokotteiden turvallisuudesta.

Näitä kun lukee niin tajuaa, että nämä ei ole mitää ihan normirokotteita. Jotain outoa näissä on. Mielenkiintoista nähdä kuolleisuusluvut viiden vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Kun olette saaneet rokotteet, onko rokotteen antajalla ollut aina suojakäsineet? Minulle rokotteen antaneella ei ollut käsineitä.

-Ap

Ei. Jotkut tykkää pistää ilman hanskoja, sillä ei oikeastaan ole mitään väliä kun kädet kuitenkin desinfioidaan potilaiden välissä :)

Ja hanskat ovat aina enemmän sen pistäjän suojaksi (myös verikokeissa), kun pistettävältä saattaa huonossa lykyssä roiskahtaa verta, joka on aina riski pistäjälle veriteitse tarttuvien sairauksien vuoksi.

Vierailija
64/64 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prizer 1 käsikipeä ,imusolmukkeet turposi niska ja kaulasta niska jäykkä, puutumista poskessa,kädessä ,pää tuntui kuin olisi ruuvipenkissä.. Käsi kylmä . Etova olo. Etova olo jatkuu vieläkin ,luulin että loppu . Yskää.

Päivä 5menossa piikistä.

Muilla samoja?

Vähä ku ois krapula .