Saitteko pahoja sivuoireita koronarokotteesta?
Minulle annettiin Modernan rokotteet. Ensimmäisestä sain pahan käsikivun. Niin pahan, ettei kättä tohtinut liikuttaa enkâ saanut nukuttua, sitä kesti 2 päivää. Toisesta annoksesta sain taas saman käsikivun, sekä jatkuvan, kolmen päivän kuumeen ja rajut kivut kaikkialle kehoon.
Kommentit (64)
Mistä sait muka Modernan rokotteen?
Minä sain 2 x Pfizerin, eli kauppanimeltään Comirnatyn, ei tullut yhtään mitään.
Viimeistä piikkiä odotellessa, viikon päästä sen saan.... vähän mietityttää vaikka ehkä se on pienempi paha kuin koronavirus.
Ensimmäisellä kerralla noin vuorokauden kuume, Toisella kerralla ei mitään. Laboratoriossa kävin pari viikkoa toisen rokotuksen jälkeen niin kaikki veriarvot oli mennyt han vituralleen.
Ekasta kuume ja etova olo.
Toisesta kipeytyi käsi joka on nyt vielä kuukauden jälkeenkin kipeä. En tiedä jumittiko se jonkun lihaksen vai mitä mutta edelleen esim pukiessa ja kättä nostaessa kipu tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait muka Modernan rokotteen?
Minä sain 2 x Pfizerin, eli kauppanimeltään Comirnatyn, ei tullut yhtään mitään.
“Mistä sait muka”
Hmm.. no varmaan terveyskeskuksesta sellaisen saa. Sieltä saa mitä tarjotaan.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä kerralla noin vuorokauden kuume, Toisella kerralla ei mitään. Laboratoriossa kävin pari viikkoa toisen rokotuksen jälkeen niin kaikki veriarvot oli mennyt han vituralleen.
Kummallista
-Ap
Käsi oli ekasta kipeä pari päivää ja nyt tokastakin kolmatta päivää. Ei mitään mikä ei buranalla helpottuis.
Pfitzeriä molemmat piikit.
Vierailija kirjoitti:
Ja olit käynyt samoissa labroissa juuri ennen tokaa rokotetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mitään. Mieluummin rokote kuin itse korona josta voi jäädä elinikäiset jälkitaudit.
Niin no siksipä minäkin rokotteen otin. Valitettavasti sain vaan kovin myöhään nuoren iän vuoksi. Ihan vaan kiinnostaa millaisia oireita muut sai RNA- rokotteista. :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kaikki arvot olivat hyvät ennen rokotetta ja päin perhettä rokotteen jälkeen. Laaja verenkuva plus pari muuta arvoa.
Ekalla kerralla oli käsivarsi arka noin saman verran kuin influenssarokotteista on ollut. Ei muuta
Toisella kerralla ei ollut juurikaan käsivarressa kipua, mutta pää oli kipeä seuraavana päivänä ja oli sellainen toistaitoinen väsynyt olo. Kolmantena päivänä toisesta rokotuksesta ei enää mitään oireita.
Ekasta pistoskohta hieman arka noin 1vrk, mutta viikon päästä julmettu 4vrk nivelsärky. Enpääsdyt kyykkyyn, portaat oli tuskaa.
Tokasta olkavarsi arka 2vrk, 38C kuume 2vrk ja ihan jyrän alle jäänyt olo+nivelsärky. Muut meni nopeammin ohi, nivelsärky kesti taas 4vrk.
Pfizerin sain. Vain koululaisille annetaan Modernaa meillä päin koulun terv.hoit kautta. TK:sta aikuiset sai vain Pfizeriä. Riippuu kunnasta, mitä ovat saaneet ja mitä käteen siis isketään.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistä piikkiä odotellessa, viikon päästä sen saan.... vähän mietityttää vaikka ehkä se on pienempi paha kuin koronavirus.
Tämä on toki vaan mun mielipide mut käy nyt toki ottamassa se toinenkin annos. Se on harvinaista että virus olisi kuolettava (varsinkin nuorelle ja terveelle) mutta jotkut ovat aina epäonnisia ja joutuvat pahaan jamaan. Jos vaan mitenkään rokotteet ottamalla pystyy nujertamaan kyseisen mahdollisuuden niin kannattaa ottaa. Kärsin pahat sivuoireet mutta mieluummin näin kuin että teholle ja mahdollisesti hautaan. Ps. Sori synkän kuvan maalaamisesta :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kaikki arvot olivat hyvät ennen rokotetta ja päin perhettä rokotteen jälkeen. Laaja verenkuva plus pari muuta arvoa.
Erikoista tosissaan.
Mikä sai sut menemään uudestaan vrikokeeseen parin viikon välein vaikka arvot oli hyvät? Olisiko se tauti voinut osaltaan vaikuttaa jonka takia ensinnä menitkin labroihin?
Eka piikki ei mitään kesäkuun alussa, toinen piikki pari päivää sitten ja eipä juuri mitään, sellainen pieni tunne kuin olisi mustelma. Nyt ei edes sitä.
Pfizerin piikit.
No 5G alkoi toimimaan ja ymmärrän kiinaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Ekasta pistoskohta hieman arka noin 1vrk, mutta viikon päästä julmettu 4vrk nivelsärky. Enpääsdyt kyykkyyn, portaat oli tuskaa.
Tokasta olkavarsi arka 2vrk, 38C kuume 2vrk ja ihan jyrän alle jäänyt olo+nivelsärky. Muut meni nopeammin ohi, nivelsärky kesti taas 4vrk.
Pfizerin sain. Vain koululaisille annetaan Modernaa meillä päin koulun terv.hoit kautta. TK:sta aikuiset sai vain Pfizeriä. Riippuu kunnasta, mitä ovat saaneet ja mitä käteen siis isketään.
En kehtaa sanoa missä kunnassa jos joku kyläkyylä sattuu huomaamaan ja tunnistamaan, mutta kyseessä pohjois-lappi.
En tiennytkään tuota että vain kouluikäisille modernaa :o missä oletkaan. Kaikki tuttuni saivat Pfizerin mutta minä sain Modernan. Ikää 27 v.
Vierailija kirjoitti:
Eka piikki ei mitään kesäkuun alussa, toinen piikki pari päivää sitten ja eipä juuri mitään, sellainen pieni tunne kuin olisi mustelma. Nyt ei edes sitä.
Pfizerin piikit.
No 5G alkoi toimimaan ja ymmärrän kiinaa... :)
Jutteleeko ne jotain jännää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa sanoa missä kunnassa jos joku kyläkyylä sattuu huomaamaan ja tunnistamaan, mutta kyseessä pohjois-lappi.
En tiennytkään tuota että vain kouluikäisille modernaa :o missä oletkaan. Kaikki tuttuni saivat Pfizerin mutta minä sain Modernan. Ikää 27 v.
Minä olen viisikymppinen ja Jyväskylässä sain Modernaa, samoin mieheni ja parikymppinen poikani. Toinen poika toisella rototuspaikalla sai jonkun muun rokotteen.
2x pfizer, molemmista tuli käsi vähän kipeeksi. Päivässä meni ohi. Ekasta se käsi tuntu puutuvan, mutta sekin meni nopeesti ohi.
Ei tullut mitään. Mieluummin rokote kuin itse korona josta voi jäädä elinikäiset jälkitaudit.