Onko olemassa jotain lääkettä tms konstia
millä sais aikaa kuvotuksen. Siis ei oksentamista vaan semmoisen pahan olon että ei voisi syödä.
Kommentit (13)
No en syö saippuaa! :)
Oikeesti. Tietäisittekö mitään vinkkejä?
-ap
Jos et polta tupakkaa, niin vedä askillinen röökiä yhteen putkeen. Varmaan tulee aika etova olo. Sitten voit myös syödä askillisen mentholkarkkeja, sen jälkeen ei maistu mikään miltään.
Näitä lääkkeitä on. Sanotaan nyt vaikka solymyrkyt, arsenikki, metyylifenidaatti, amfetamiinit, jne. Valitettavasti niillä on sivuvaikutuksia, joiden takia niitä käytetään nykyään vain (paljon!) vakavampiin ongelmiin kuin laihduttamiseen.
Sormet kurkkuun. Ei siinä mitään lääkkeitä tarvita.
Vaihtoehtoisesti voit miettiä onko toiminnassasi mitään järkeä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 14:23"]
Jos et polta tupakkaa, niin vedä askillinen röökiä yhteen putkeen. Varmaan tulee aika etova olo. Sitten voit myös syödä askillisen mentholkarkkeja, sen jälkeen ei maistu mikään miltään.
[/quote]
Vaikka polttaiskin niin askista kyllä tulee ihan hirveä olo. Mä poltin vuosia ja kahdestakin peräkkäisestä jo tuli vähän huonoa oloa.
Mulle riittää muutama kofeiinipilleri.
Äkkiä tuli mieleen antabus maltillisesti nautitun alkoholitilkan kera?
Kannattaa satsata henkiseen vahvuuteen, ei ihmepillereihin.
Juo litra vettä. Ei tee mieli enää mässäillä.
Avioero ja läheisen kuolema. Mulla ainakin taattuja keinoja menettää ruokahalu. Ai niin ja viimeisimpänä keskenmeno.
Vähän keveympänä keinona hampaiden pesu. Raikas maku suussa, ei tee mieli pilata sitä syömällä. Pese hampaat monta kertaa päivässä, saat samalla valkoisemman hymyn.
Mulla ruokahalun vie mieleinen puuhastelu, oli se mitä vain. Joku homma johon uppoutuu tuntikausiksi niin että ei muista syödä. Suosittelen!
Mikä juttu tää on? Laihis ei onnistu? Syö saippuaa