Päiväkotien ja koulujen vanhempainillat
Ei kait siellä ole mitään typeriä tutustumisleikkejä??
Kommentit (6)
Joissakin paikoissa on, mutta ei onneksi liian yleistä :)
Meillä piti PK:ssa näyttää lapsen kuvaa ja kertoa olevansa lapsen x vanhempi. Lisäksi suurin osa kertoi missä on töissä. Kierros pidettiin englanniksi, koska suurin osa vanhemmista ml. minä oli ulkomaalaisia.
Ai kauhea.. en mä halua nyt mitään leikkejä siellä tai esittelykierroksia :/
-ap-
Jokainen koulu tekee omanlaisensa vanhempainillat. Ja eihän leikkimisessä ole mitään pahaa, huumorilla mukaan. Suosittelen myös liittymään Vanhempainyhdistykseen jos sellainen koululla vain on. (Toivottavasti on jos ei ole niin perustakaa)
Mitä enemmän vanhemmat viettävät aikaa opettajien kanssa ja käyvät koululla sitä mutkattomampaa lapsen asioista on puhua ja niitä asioita hoitaa. Täytyy muistaa että kasvatus kuuluu etupäässä vanhemmille itselleen. Opettajat tekevät arvokasta ja henkisesti raskasta työtä tänäpäivänä. Yhteistyöllä lapsen hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:24"]Jokainen koulu tekee omanlaisensa vanhempainillat. Ja eihän leikkimisessä ole mitään pahaa, huumorilla mukaan. Suosittelen myös liittymään Vanhempainyhdistykseen jos sellainen koululla vain on. (Toivottavasti on jos ei ole niin perustakaa)
Mitä enemmän vanhemmat viettävät aikaa opettajien kanssa ja käyvät koululla sitä mutkattomampaa lapsen asioista on puhua ja niitä asioita hoitaa. Täytyy muistaa että kasvatus kuuluu etupäässä vanhemmille itselleen. Opettajat tekevät arvokasta ja henkisesti raskasta työtä tänäpäivänä. Yhteistyöllä lapsen hyväksi.
[/quote]
Näin juuri. T. neljättä vuotta vanhempaintoimikunta-aktiivi
Ei oo. Ainakaan mun kohdalle ei ole vielä sattunut. Nimet sanotaan ja kenen vanhempi on. Takana viiden lapsen vanhempainillat kanhdentoista vuoden ajan.