Tylsää! Mitä tekisin?
Kommentit (20)
Katso vanha suomi filmi, alkaa 13.30 tv-1.
Ala chattää mun kaa ;) Mesetellään...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:53"]Ala chattää mun kaa ;) Mesetellään...
[/quote]
Meseä ei enää ole ...
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:53"]Ala chattää mun kaa ;) Mesetellään... [/quote] Meseä ei enää ole ...
[/quote]
Pitikö se sanoa :( Josko sitten Skypettää, sana on vaan niin paljon kornimpi kun mesettää.
Voisit lähteä vaikka minun kanssani veneilemään?
Mäkin voisin lähteä veneilemään :) Pääsiskin..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:11"]
Mäkin voisin lähteä veneilemään :) Pääsiskin..
[/quote]
Miksikäs ei, ei sen tarvitse olla ap joka veneeseen tulisi :)
Kekisköhän ap tkemistä tylsyyden tappamiseksi? Ainakin se on tylsää, että esittää kysymyksen eikä sitten millään tavalla vastaa, tylsää on se ainakin!
Kirjastossa kävin, lukupäivä siis! :-)
ap.
Tuu meille siivoamaan. Voit tehdä löytöjä paleoliittiselta kaudelta.
Tulin juuri veneilemästä ja uteliaisuudesta katsomaan mitä aloittaja on keksinyt päiväksi? Höh, ei ole edes vastannut kenenkään antamiin vinkkeihin, täytyy ihmisellä olla todellakin tylsää.
Itselläni iltapäivä oli mitä hienoin vesillä, aurinkoinen ja lämmin syyspäivä, lähes tyyni järvi ja vailla muita ihmisiä. Muutamia hanhiparvia ja pari muutaman kurjen muuttoporukkaa sinisellä taivaalla sekä merikotka. Saaressa kahvitauko lisukkeineen eikä edes hirvikärpäset olleet haitaksi. Tähän kun olisi ollut lisäksi joku mukava seuralainen matkassa.
Sorry, olihan se ap vastannut ja käynyt kirjastossa.
18
Hommaa lapsia niin ei tartte miettiä mitä tekis.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:59"]
Hommaa lapsia niin ei tartte miettiä mitä tekis.
[/quote]
Ja ennen niitä tulevia jälkeläisiä on mukavaa puuhastelua :)
Lähde ulos, kerää kauniita ruskan värjäämiä lehtiä, kuivaa ne kirjojen välissä ja sitten askartelet kun ne on kuivuneet ja iskee seuraava tylsyys.