Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihastunu postinjakajaan :p

Vierailija
26.11.2014 |

Hitto,että on hyvännäköinen:p olin äsken tupakalla ja Se kans pysähty siihen ,ei silti kummempia jutellu..olin ihan tiltissä ite :D oon sitä tiiraillu aina ku jakaa postista

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lehdenjakajaan ; ) se käy välillä tuomassa henk.koht käteen asti..; )

Vierailija
2/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Creepyt stalkkerit vauhdissa !
T.lehdenjakaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:29"]Hitto,että on hyvännäköinen:p olin äsken tupakalla ja Se kans pysähty siihen ,ei silti kummempia jutellu..olin ihan tiltissä ite :D oon sitä tiiraillu aina ku jakaa postista
[/quote]Lopeta ensin tupakointi.
T.postinjakaja

Vierailija
4/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihastunut S-marketin työntekijään! :DD Käyn kaupassa lapseni kanssa päivittäin ja olemme oppineet tuntemaan toisemme ihan nimeltä. Tämä työntekijä aina kyselee kuulumisia, ja on niin mukava minulle ja lapselleni. Aina tulee toiselta puolelta kauppaakin juttelemaan<3 8))) 

-mamma, jonka päivän kohokohta on kaupassakäynti

Vierailija
5/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli normi posteljoonin sijaisena hetken aikaa sellainen nuori blondi tyttö. Mä ihastuin siihen!

Vierailija
6/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki?

Vierailija
7/7 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset pienet ihastumiset on ihania! :) Ne tuovat päiviin ihanaa viattomuutta ja keveyttä. Itse olin/olen ihastunut hammaslääkäriin. :D kuumaakin kuumempi mies. Ja maanantaina edessä yks hamppilääkärikäynti, en jaksa odottaa! :D tosin näytän varmaa aika nätiltä ku on sellaset siniset aurinkolasit päässä ja suu apposen auki. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi