Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehiä jotka valittavat koko ajan lemmikkieläimistä?

Vierailija
30.09.2014 |

Miten jaksatte?

Minä saan kuulla koko ajan kun mies on kotona, varsinkin illalla sängyssä, miten kissan ruoka haisee että hän meinaa oksentaa, miten siitä lähtee kamalia ääniä (se juttelee eli maukuu), miten sen vessa haisee kammottavalle (vaikka puhdistan monta kertaa päivässä), miten kamalaa on jos kissa käy yöllä tarpeillaan ja kaivaa hiekkaan kolon, miten kamalaa on se ja se.

En jaksa! Kukaan muu perheessä ei mäkätä mistään niin kuin tuo. Hänen elämänlaatunsa on pilalla ja kärsii ja kaikki on paskaa kun meillä on eläin.

Olen antanut mäkätysten mennä toisesta korvasta sisään ja tulla toisesta ulos mutta kyllä tuo ärsyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myös tuollainen valittaja. Kissan vessa haisee, se metelöi yöllä yms. yms. Valittaa toki myös muista asioista, tasainen narina täyttää kodin kun mies on kotona. ei kuitenkaan tietysti tee mitään häntä häiritseville asioille.
Kissa oli mulla ennen miestä ja alkaa tuntua että on myös jälkeen.

Vierailija
2/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:22"]

tasainen narina täyttää kodin kun mies on kotona.

[/quote]

Hahaha meillä ihan sama juttu!!!! Tasainen narina koko ajan kun mies on kotona. Ihan sama mikä aihe, lapset, eläimet, koti, raha, naapurit, työ, vaatteet, harrastukset, sää... Kaikesta pitää narista. Kun mies on poissa kotona, on niin rentoa ja mukavaa lasten kanssa. Emme narise mistään kun olemme ilman miestä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:06"]

En minä sitä kissaa vastoin miehen tahtoa ostanut. Puhuimme lasten kanssa pitemmän aikaa kissasta ja lopulta mieheni sitten päätti että ok, ostetaan vaikka ei hän niitä niin rakasta. Hän itse valitsi vielä myyjän ja sieltä haettiin kissa. Sanoi kyllä jo ennen ostoa että se on ällöä kun ne oksentaa jne. mutta me muut lupasimme siivota kaikki jäljet ja hoitaa eläimen ja minä sen maksoin itse ja kustannan myös sen ruoat ja lääkärit jne. Eli miehen nyt tarvitsee vain jakaa asunto sen kissan kanssa.

Ärsyttää niin kun se vain jaksaa valittaa vaikka kissa on oikeasti kiltti eikä edes pissaile vääriin paikkoihin eikä raavi mitään. kiltti ja leikkisä se on. Tietenkin sen ruoat haisee, sille en voi mitään.

Ap

[/quote]

Miksi ette osta ruokia jotka ei haise?

[/quote]

Kerropa ruoka mikä ei haise! Sitten juoksen heti ostamaan sitä!

Vierailija
4/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie heittäisin tuollaisen ukon pihalle....lopullisesti.

Vierailija
5/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:28"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:06"]

En minä sitä kissaa vastoin miehen tahtoa ostanut. Puhuimme lasten kanssa pitemmän aikaa kissasta ja lopulta mieheni sitten päätti että ok, ostetaan vaikka ei hän niitä niin rakasta. Hän itse valitsi vielä myyjän ja sieltä haettiin kissa. Sanoi kyllä jo ennen ostoa että se on ällöä kun ne oksentaa jne. mutta me muut lupasimme siivota kaikki jäljet ja hoitaa eläimen ja minä sen maksoin itse ja kustannan myös sen ruoat ja lääkärit jne. Eli miehen nyt tarvitsee vain jakaa asunto sen kissan kanssa.

Ärsyttää niin kun se vain jaksaa valittaa vaikka kissa on oikeasti kiltti eikä edes pissaile vääriin paikkoihin eikä raavi mitään. kiltti ja leikkisä se on. Tietenkin sen ruoat haisee, sille en voi mitään.

Ap

[/quote]

Miksi ette osta ruokia jotka ei haise?

[/quote]

Kerropa ruoka mikä ei haise! Sitten juoksen heti ostamaan sitä!

[/quote]

Esim kuivamuonat

Vierailija
6/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:37"]

Mie heittäisin tuollaisen ukon pihalle....lopullisesti.

[/quote]

Eläinten ei ole tarkoitus kusta ja paskoa sisälle. Miksi AP ei vie sitä elukkaa ulos? 

Vierailija
7/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:10"]

No eikö sille voi alkaa syöttämään kuivaraksuja? Ei meidän kissan raksut ainakaan haise. 

[/quote]

Eiköhän terveellisyyden tulisi olla ensiperuste ruoan valinnalle, eikä sen, etteivät haise ihmisen mielestä pahalta. Raksuja pitääkin olla lisänä, mutta pitää olla muutakin ruokaa!

Vierailija
8/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies narisi myös, mutta ei narise enää. Olin pitkään hiljaa ja vain kuuntelin joka päiväistä valitusvirttä siitä, kuinka mun  lemmikit on haisevia, metelöiviä yms.

Kun vihdoin kyllästyin kuuntelemiseen, avasin suuni. Kerroin miehelle, kuinka ärsyttävää on, kun hän ihan itse syö suu auki maiskuttaen, ryystää maitoa, rouskuttaa yömyöhällä näkkäriä, lämmittää haisevia Lidlin lihapalleroita mun mikrossani, jättää vaatteitaan lojumaan, kuorsaa, ryyppää, ramppaa vessassa joka yö ainakin kerran herättäen minut, kusta lorottaa seisaaltaan vessassa ja roiskeet leviää seinille (josta minä ne siivoan), eikä herrankaan paskat ruusulle haise... Sen jälkeen on ollut hiljaa.

Vierailija
9/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka mikä ei haise ja on kissalle ihanteellista; raakaruoka. Tuore liha ei haise.

Vierailija
10/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukolles suoraan että "sähän valitat kissanruuasta ja kissankakasta kuin joku helvetin pms:stä kärsivä kanamainen hienohelma-akka!"

Vierailija
11/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mies vaan onnellinen että kissa käy laatikolla tarpeillaan, eikä hänen tyynyllään.....

Vierailija
12/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan periaatteesta mä valitsisin tuossa tilanteessa sen kissan. Joo, kissa on yksi olento lisää siellä taloudessa, mutta niitä voi ihan hyvin sietää.

Jollei se ukko kitise kissasta, niin onko asiat silloin hyvin?

Vierailija
13/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykymiehet on tuollaisia naismaisesti kitiseviä ja joka asiasta valittavia hienostelijoita???!

Oikeasti?

Vierailija
14/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taida olla lapsia jos kissakin kerta noin kovasti häiritsee.

Vierailija
15/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:22"]

tasainen narina täyttää kodin kun mies on kotona.

[/quote]

Hahaha meillä ihan sama juttu!!!! Tasainen narina koko ajan kun mies on kotona. Ihan sama mikä aihe, lapset, eläimet, koti, raha, naapurit, työ, vaatteet, harrastukset, sää... Kaikesta pitää narista. Kun mies on poissa kotona, on niin rentoa ja mukavaa lasten kanssa. Emme narise mistään kun olemme ilman miestä :)
[/quote]

Kuulostaa tutulta! Mä olen kotona kahden lapsen kanssa, ja mies lomautettiin ja ajattelin että ihanaa, saan ainuista seuraa päiviini ja apua lastenhoidossa. Juu ei. Nyt jo lasken päiviä siihen että koska toi palaa työhönsä, kyllä lasten kanssa oli miljoona kertaa kivempaa keskenään! Nyt saa olla koko ajan varpaillaan, että mistä se narina taas alkaa.

Vierailija
16/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainuista=aikuista

Vierailija
17/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä tarttet kissaa sullahan on mies.  Hoida ja paijaa sitä

Vierailija
18/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:29"]

Mihin sä tarttet kissaa sullahan on mies.  Hoida ja paijaa sitä

[/quote]

Kuka semmoista lapsellista kitisijää jaksaisi paijata.

Vierailija
19/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua...mullakin on kamala valittaja nirppanokka aviomiehenä.

Vierailija
20/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 13:27"]Teillä ei taida olla lapsia jos kissakin kerta noin kovasti häiritsee.
[/quote]on meillä neljä lasta. Nekin häiritsee miestä :D
Ap