Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehiä jotka valittavat koko ajan lemmikkieläimistä?

Vierailija
30.09.2014 |

Miten jaksatte?

Minä saan kuulla koko ajan kun mies on kotona, varsinkin illalla sängyssä, miten kissan ruoka haisee että hän meinaa oksentaa, miten siitä lähtee kamalia ääniä (se juttelee eli maukuu), miten sen vessa haisee kammottavalle (vaikka puhdistan monta kertaa päivässä), miten kamalaa on jos kissa käy yöllä tarpeillaan ja kaivaa hiekkaan kolon, miten kamalaa on se ja se.

En jaksa! Kukaan muu perheessä ei mäkätä mistään niin kuin tuo. Hänen elämänlaatunsa on pilalla ja kärsii ja kaikki on paskaa kun meillä on eläin.

Olen antanut mäkätysten mennä toisesta korvasta sisään ja tulla toisesta ulos mutta kyllä tuo ärsyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:00"]

Miten jaksatte?

Minä saan kuulla koko ajan kun mies on kotona, varsinkin illalla sängyssä, miten kissan ruoka haisee että hän meinaa oksentaa, miten siitä lähtee kamalia ääniä (se juttelee eli maukuu), miten sen vessa haisee kammottavalle (vaikka puhdistan monta kertaa päivässä), miten kamalaa on jos kissa käy yöllä tarpeillaan ja kaivaa hiekkaan kolon, miten kamalaa on se ja se.

En jaksa! Kukaan muu perheessä ei mäkätä mistään niin kuin tuo. Hänen elämänlaatunsa on pilalla ja kärsii ja kaikki on paskaa kun meillä on eläin.

Olen antanut mäkätysten mennä toisesta korvasta sisään ja tulla toisesta ulos mutta kyllä tuo ärsyttää.

[/quote]

Miksi ette lopeta sitä kissaa?

Vierailija
42/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:06"]

En minä sitä kissaa vastoin miehen tahtoa ostanut. Puhuimme lasten kanssa pitemmän aikaa kissasta ja lopulta mieheni sitten päätti että ok, ostetaan vaikka ei hän niitä niin rakasta. Hän itse valitsi vielä myyjän ja sieltä haettiin kissa. Sanoi kyllä jo ennen ostoa että se on ällöä kun ne oksentaa jne. mutta me muut lupasimme siivota kaikki jäljet ja hoitaa eläimen ja minä sen maksoin itse ja kustannan myös sen ruoat ja lääkärit jne. Eli miehen nyt tarvitsee vain jakaa asunto sen kissan kanssa.

Ärsyttää niin kun se vain jaksaa valittaa vaikka kissa on oikeasti kiltti eikä edes pissaile vääriin paikkoihin eikä raavi mitään. kiltti ja leikkisä se on. Tietenkin sen ruoat haisee, sille en voi mitään.

Ap

[/quote]

Miksi ette osta ruokia jotka ei haise?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla