Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla miehiä jotka valittavat koko ajan lemmikkieläimistä?

Vierailija
30.09.2014 |

Miten jaksatte?

Minä saan kuulla koko ajan kun mies on kotona, varsinkin illalla sängyssä, miten kissan ruoka haisee että hän meinaa oksentaa, miten siitä lähtee kamalia ääniä (se juttelee eli maukuu), miten sen vessa haisee kammottavalle (vaikka puhdistan monta kertaa päivässä), miten kamalaa on jos kissa käy yöllä tarpeillaan ja kaivaa hiekkaan kolon, miten kamalaa on se ja se.

En jaksa! Kukaan muu perheessä ei mäkätä mistään niin kuin tuo. Hänen elämänlaatunsa on pilalla ja kärsii ja kaikki on paskaa kun meillä on eläin.

Olen antanut mäkätysten mennä toisesta korvasta sisään ja tulla toisesta ulos mutta kyllä tuo ärsyttää.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee tietty se vanhan Rabbin ohje siihen, miten kotielämästä tulee miellyttävämpää.

Otetaan keittiöön lammas. Viikon päästä otetaan sisälle aasi. Viikon päästä sisään tuodaan vielä lehmä. Siitä viikon päästä lammas, aasi ja lehmä viedään takaisin pihattoon.

Jo on eläminen helppoa.

Vierailija
22/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Jaksa aina kuunnella kuinka koirat haisee. Tai niiden ruuat. Pitäisi etsiä eläimistä tykkäävä/harrastava mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kauheita! Eläimet ihania :)

Vierailija
24/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kissasta valittava mies, ei ole enää. Kissa oli talossa ennen miestä, eli ukko sai lähteä narisemaan muualle. Kyseinen herra olisi kovasti halunnut lisääntyä kanssani, mutta kuitenkin olisi lapsestakin ruvennut kitisemään jossain vaiheessa. Juu, ei ole kyseistä herraa ikävä.

Vierailija
25/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha

Vierailija
26/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
27/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen meillä tollanen valittaja :D Kissa on miehen. Yritän välillä hillitä, kun tiedän, ettei mies ilahdu siitä, että valitan. Mutta lähinnä se on keino purkaa turhautumista. Kun on vähän päästänyt ärsytystä pihalle, niin taas jaksaa kissan toilailuja paremmin, ja jaksaa siivota sen kakkavessan, pyyhkiä oksennuksen ja haistella sitä kamalanhajuista ruokaa. (Koska märkäruoat haisevat usein todella vastenmieliseltä. Mutta märkäruoka on yleensä kissalle parempaa kuin pelkkä kuivaruoka, joten siksi niitäkin on.) 

Kokeile myös hiekan vaihtamista, toiset sitoo hajun paremmin kuin toiset. Ruoka-astioiden sijoitteluakin kannattaa miettiä, sellaiseen paikkaan, missä ei heti ruoan haju osu nenään. Luultavasti teillä on myös vähän sama kuin meillä. Kun kissat on alunperin miehen, ne on kiintyneet mieheen paljon enemmän. Teillä taas kissa todennäköisesti on kiintynyt enemmän sinuun ja lapsiin. Teillä on kissanpaskan ja oksennuksen lisäksi vastapuolena se hellyys ja yhteisleikit mitä saatte kissalta, se tasapainottaa tilannetta. Todennäköisesti mies kuitenkaan ei joko saa kissalta niitä positiivisia puolia, tai sitten ne kissan positiiviset puolet on sellaisia, joista hän ei ylipäätään välitä. Näin käytännön tasolla kun teille kissa näyttäytyy positiivisen ja negatiivisen sekoituksena, miehelle kissasta näkyy vain ne negatiiviset puolet.

Vierailija
28/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei raksuja voi todellakaan syöttää kissalle ainoana ravintona, haloo..

Vierailija
29/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein valinnan kissan ja muslimimiehen välillä.Mies valitti koko ajan kissankarvoista.KISSA voitti!
En ole katunut!

Vierailija
30/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
31/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut kissa olla yhteinen päätös?

Vierailija
32/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ees oo lemmikkiä kun mies ei halua. Mä haluaisin kissan. ♡

Vierailija
33/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin tommosen miehen ulos valittamaan.

Vierailija
34/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa, kissat ovat ällöttäviä.

Vierailija
35/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että lopettaa tuon ärsyttävän narinan, kun ei se edes auta mitään... 

Meillä ei onneksi mies valita lemmikkieläimistä, vaikka niitä on 4 kpl (koiria). Mies ei ole itse erityisen eläinrakas, mutta ei häntä eläimet haittaakaan kunhan minä yksin hoidan ne enkä odota häneltä minkäänlaista osallistumista.

Vierailija
36/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä kissaa vastoin miehen tahtoa ostanut. Puhuimme lasten kanssa pitemmän aikaa kissasta ja lopulta mieheni sitten päätti että ok, ostetaan vaikka ei hän niitä niin rakasta. Hän itse valitsi vielä myyjän ja sieltä haettiin kissa. Sanoi kyllä jo ennen ostoa että se on ällöä kun ne oksentaa jne. mutta me muut lupasimme siivota kaikki jäljet ja hoitaa eläimen ja minä sen maksoin itse ja kustannan myös sen ruoat ja lääkärit jne. Eli miehen nyt tarvitsee vain jakaa asunto sen kissan kanssa.

Ärsyttää niin kun se vain jaksaa valittaa vaikka kissa on oikeasti kiltti eikä edes pissaile vääriin paikkoihin eikä raavi mitään. kiltti ja leikkisä se on. Tietenkin sen ruoat haisee, sille en voi mitään.

Ap

Vierailija
37/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valittaisin samoista asioista. Kissanruoka ja -kusi haisee oksettavalta.

Vierailija
38/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sille voi alkaa syöttämään kuivaraksuja? Ei meidän kissan raksut ainakaan haise. 

Vierailija
39/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa etsiä tekosyytä esitellä todellista luonnettaan. Hm.

Vierailija
40/42 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 12:07"]

Mä valittaisin samoista asioista. Kissanruoka ja -kusi haisee oksettavalta.

[/quote]

Mutta mitä se valittamalla se asia paranee? Sen vielä jotenkin ymmärtää jos sillä valittamisella pyrkii johonkin konkreettiseen, esim. siihen että kissasta luovuttaisiin. Tosin silloinkin olisi parempi suoraan ottaa puheeksi luopuminen, eikä niin että siinä vaan narisee ja narisee. Mutta usein ei edes valittaja pyri mihinkään, sen kun vaan valittaa, vaikkei se hyödytä häntä itseään mitenkään (ärsytyksenaiheet pysyvät) ja pilaa muidenkin päivää.