Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi sydämelle: Osaatko SINÄ riidellä fiksusti vai menetkö asian ohi henkilökohtaisuuksiin?

Vierailija
30.08.2006 |

Täällä näyttää olevan paljon mammoja, jotka eivät hallitse fiksua riitelyä. Kun asiaperustelut loppuvat, aletaan sivallella toisen (arveltua) persoonaa.

Pari esimerkkiä:

-Jos puolustaa lapsen kotihoitoa, on kateellinen ja katkeroitunut

-Jos ei hyväksy avioliiton ulkopuolista suhdetta, ei tiedä rakastumisesta mitään

Mikä teillä oikein on, kun ette pysty pysymään asiatasolla? Tietäisittepä, miten lapsellisilta nuo muka-nokkeluutenne kuulostavat. Henkilökohtaisuuksiin meneminen kun on useimmiten osoitus siitä, että on jäänyt alakynteen eikä muuta enää keksi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus ihan huvittanut, anteeksi vain, kun joku yrittää loukata minua tölväisyllään, eikä asianlaita mene sinne päinkään...

Vierailija
2/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta.

Vierailija:

Täällä näyttää olevan paljon mammoja, jotka eivät hallitse fiksua riitelyä. Kun asiaperustelut loppuvat, aletaan sivallella toisen (arveltua) persoonaa.

Pari esimerkkiä:

-Jos puolustaa lapsen kotihoitoa, on kateellinen ja katkeroitunut

-Jos ei hyväksy avioliiton ulkopuolista suhdetta, ei tiedä rakastumisesta mitään

Mikä teillä oikein on, kun ette pysty pysymään asiatasolla? Tietäisittepä, miten lapsellisilta nuo muka-nokkeluutenne kuulostavat. Henkilökohtaisuuksiin meneminen kun on useimmiten osoitus siitä, että on jäänyt alakynteen eikä muuta enää keksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden tilanteesta usein, lopetan koko asian käsittelyn, jos tuntuu siltä, että muka jään alakäteen järjellisessä väittelyssä.

Vierailija
4/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökötän sitten vaan, jos en osaa mitään sanoa.

Vierailija
5/5 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monesti vahvat perustelut asioille ja vaikka ei olisikaan, sanon silti mielipiteeni. Se, että minua haukutaan esim. idiootiksi omien mielipiteitteni takia, ei ole vastapuolelta fiksua riitelyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi