Kuinka usein Suomessa synnyttäessä viivytellään
vauvan ulos saattamisessa jos syke laskee? Kuinka usein revitään väkisin ulos ja pahennetaan tilannetta, sekä vauvan että äidin? Ihan kamalan pahamieli tuli sen äidin puolesta joka elokuussa menetti lapsensa.
Kommentit (9)
Sitä jaetaan facebookissa mutta tuo äiti hoitanut tiedoituksen niin asiallisesti etten tiedä voiko sitä laittaa tänne?! Voiko?
Äiti kyllä haluaa että sitä jaetaan..
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:27"]
Älä ny enää jaksa
[/quote]
mitä tarkotat?
elokuun jutussa oli vaan viivytelty ja mietitty että mitäs nyt tehdään. lopulta olivat repineet vauvan ulos. lopputulos että vauva on kuollut ja äiti ei voi enää synnyttää :( ihan kamalaa :(
Ainakin minun tapauksessa vain jatkettiin ja vauva elvytettiin. Nuori lääkäri ja kätilö vain tuumailivat. Paikalle tuli toinen kätilö, joka oli vanha (oletettavasti kokenut) ja pisti asiaan vauhtia. En ole vieläkään antanut anteeksi niille kahdelle tuumailijalle. En itse tiennyt tilanteen vakavuutta. Kätilö määräsi lääkärin yli.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:41"]
Ainakin minun tapauksessa vain jatkettiin ja vauva elvytettiin. Nuori lääkäri ja kätilö vain tuumailivat. Paikalle tuli toinen kätilö, joka oli vanha (oletettavasti kokenut) ja pisti asiaan vauhtia. En ole vieläkään antanut anteeksi niille kahdelle tuumailijalle. En itse tiennyt tilanteen vakavuutta. Kätilö määräsi lääkärin yli.
[/quote]
Onneksi teistä kumpikaan ei kuollut! :)
Linkkiä elokuun juttuun?