Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoa palvelua, case Vepsäläinen

Vierailija
26.11.2014 |

Hei vaan kaikille. Avautumista pukkaa! Onhan teille muillekin sattunut surkeaa ja luokatonta palvelua ko. Puljussa? Minua vähän ärsyttää, sillä kun astut ovesta sisään, on kolme myyjää ekana zoomailemassa. Eihän siinä mitään, nuoria ja siistipukeisia ollaan. Kukaan ei nostanut päätään tervehdyksen merkiksi. Menimme siitä sitten sänkyosastolle ja röhnötimme sängyssä valehtelematta melkein tunnin. Kukaan ei tullut, välillä käytiin jopa pälyilemässä myyjiä (jotka muuten palveli kaikki muut paitsi meidät) mutta ei niin mitään. 

Seuraavalla kerralla töissä oli uskomattoman mukava nainen, jokaa kyllä kertoi meille kaiken omaasta ja muiden sängyistä. Kassalle mentyämme kysyin, voimmeko maksaa kerralla koko laskun (2000€), jolloin vieressä olevalla kananpersemyyjällä meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun! Sitten alkoi se syynäys, laukut, meikit, hiukset, vaatteet - kaikki yksikerrallaan. Hän alkoi jopa neuvoa meitä palvelevaa myyjää, ikäänkuin olisimme kaikki kolme olleet jotain lobotomian läpikäyneitä.

Sänkyä ei ole näkynyt, kun päätettiin asian tiimoilta lähteä puljuun uudelleen. Heti ovella oli myyjä kyllä vastassa, kyseli nilkkoja myöten tarvitaanko apua. Vaan se vitutuksen määrä, kun avulle olikin käyttöä, joutuu ihan töitä tekemään. Sitten alettiin konetta takomaan ja vastentahtoisesti etsittiin. Loppuun vielä todella tyly "Niin, juu, sänkyhän on lähtenyt tehtaalta tällöin, että varmaan me siitä ilmotetaan kun on täällä asti."

Joten nyt onkin pakko kysyä, jos siellä on joku asiakkaan pukeutumisen perusteella rankkaava henkilö, miksi teet niin? Nykyisin alkaa olla työttömilläkin mahdollista ottaa osamaksulla jotain, pienet ja korottomat erät jne. Onko siis normaalikuolevaisten palvelu vastenmielistä? Muista kuitenkin se, että olet asiakaspalvelutyössä, joten se on aivan sama mitä itse tienaat/omistat/perit - sillä hetkellä kun myyt minulle sänkyä, ei sillä ole mitään väiä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme