Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kaksostenrattaiden sisaristuin haussa!
30.08.2006 |
Olisiko täällä kenelläkään myydä " minkäänlaista" sisaristuinta kaksostenrattaisiin? Ostan sitten kärryt siihen sopivat =) Kaikki " laittomatkin" viritykset ovat tervetulleita
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hei!
Jos haluat kaupata rattaitasi niin voit laittaa kuivia ja hintapyynnön mun s-postiin. Laita myös kuva istuimesta niin katsotaan.
hei!
Olen molemmat ostanut käytettyinä.oran sisaristuin teetetty aikanaan oran tehtailla ja käy just näihin duolettoihin.Olen aika tumpelo näiden sähköpostijuttujen kanssa,joten kuvan saaminen voi kestää,mut yritetään...
Alue: Aihe vapaa
hei!
Meillä on juuri jäänyt pois käytöstä oran duoletto yhdistelmät,joissa erikseen teetetty sisaristuin.Tämä sisaristuin ei siis sovi muihin malleihin,joten myyn koko paketin.Duoletot ok-kuntoiset,ilmakumipyörillä,siniset.Vuosimallia en tiedä,2000?
Tyttömme oli 1,3v.,kun tuplat syntyivät eli tämä oli ainoa ratkaisu siihen aikaan liikkua.Nyt käytössämme on kolmostenrattaat.
Hieman jäi epäselväksi haetko siis tuplarattaisiin tavallista sisaristuinta vai kaksosten sisaristuinta?Tämä on siis kaksostenrattaisiin teetetty taval.sisaristuin.