Turhimmat ammatit?
Kommentit (78)
Kulttuurikoordinaattori ja ko*toutumisen kokemusasiantuntija
http://www.kokemusasiantuntijat.fi/ensimmaiset-kotoutumisen-kokemusasia…
Itseään ruokkivia ilmiöitä, joita ei tarvittaisi, jos ei olisi itse ilmiötäkään. Veronmaksaja maksaa.
Kaikki paitsi purjehtiminen on turhaa.
Rakkausvalmentaja. Elämäntapacoach. Ammattijärjestäjä.
Puhelinmyyjät, feissarit, konsultit. Kaikille heille on varattu paikka helvetissä.
Kaikki ammattiurheilu. Älytöntä että joku tienaa pallon potkimisella tai kiekon perässä luistelulla
anlijaka kirjoitti:
UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES!
Riistäjä, sortaja!
Ok.
Itse olen enemmän kondomi miehiä
Well well well how the turn tables...
Taidetaan sittenkin tarvita lääkäreitä, vai vieläkin sitä mieltä, että ei?
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneen ääressä läsivät insinöörit. Duunari osaa hommansa ilman niitäkin.
Vaikka on vanha viesti, niin lainaan tätä. Niinhän ne kuvittelee. Suunnitelmilla pyyhitään pyllyä ja sitten asiakkaat valittaa kun on tehty miten sattuu ja määräysten vastaisesti, varsinkin säästetty ja oiottu joka paikassa, vaikka urakkalasketan on tehty suunnitelmien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ammattiurheilu. Älytöntä että joku tienaa pallon potkimisella tai kiekon perässä luistelulla
Niinpä, varsinkin kun tulot voi olla miljoonia vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja-selvännäkijätähdistäennustajat. Reikivouhottajat ja puunhalauskurssien järjestäjät.
Tuovat kumminkin monille sisältöä ja lohtua elämään, saavat myös jotkut ihmiset toimimaan paremmin muita ja luontoa kohtaa.
Itse taas näen turhina puhelinmyyjät ym, sitten prostitoidut ja stripparit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustaja-selvännäkijätähdistäennustajat. Reikivouhottajat ja puunhalauskurssien järjestäjät.
Tuovat kumminkin monille sisältöä ja lohtua elämään, saavat myös jotkut ihmiset toimimaan paremmin muita ja luontoa kohtaa.
Itse taas näen turhina puhelinmyyjät ym, sitten prostitoidut ja stripparit.
Ja äidinkielen opettajat?
Parturi- kampaajat ja puhelinmyyjät. molemmista on vain vahinkoa ja harmia.
Mun ammatti eli psyk.sh.
Ei ne pers.häröset sairaalassa parane vaikka mitä vingutte.
Kyllä tämä joulupukin ammatti näin kesäaikaan on turhauttavaa.Eipä ole viimeaikoina keikkoja ollut.
UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES, UlosottoMIES!
Riistäjä, sortaja!