Intialaisnuorukainen käytti liimaa kondomina ja kuoli
Ei tainnu kuti irrota.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/94029524-d1a6-49e5-9009-775e9e597317
Kommentit (22)
No köyhyys laittaa varmaan yrittämään, on hyvin surullista.
Siinä ehdokas vuoden Darwin-palkinnon saajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Osaajia tarvitaan.
Kyllä. Suomi menetti yhden huippuosaajan.
No, ainakaan ei lisääntynyt noilla älynlahjoilla.
Miten liimasta pippelissä voi kuolla?
Vierailija kirjoitti:
Kliimaksi vaihtui liimaksi
Antiliimaksi!
Vierailija kirjoitti:
Miten liimasta pippelissä voi kuolla?
Mahdollisesti myrkytys??
Joku narkki asialla. Jäikö muna pilluun kiinni.?
Vierailija kirjoitti:
No köyhyys laittaa varmaan yrittämään, on hyvin surullista.
Huumeisiin ja hotellihuoneeseen löytyi rahaa, muttei enää kondomeihin.
Mutta siis se kumppani selvisi vaurioitta?
Vierailija kirjoitti:
Intiassa se ei voisi vähempää kiinnostaa, miten nainen voi. Muistakaamme maailmankuulu bussiraiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intiassa se ei voisi vähempää kiinnostaa, miten nainen voi. Muistakaamme maailmankuulu bussiraiskaus.
Maailmassa on hirveän paljon pahaa ja järkyttäviä kohtaloita, mutta se bussiraiskaus on ehkä hirveintä mitä olen ikinä kuullut. Mä olen vuosia miettinyt sitä, siis niin että kesken vaikka tiskien nousee mieleen ajatus siitä ja se puistattaa. Kamala tapa kuolla :( Ja että sellanen on edes mahdollista, ihmisjoukon tuhota joku noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on hirveän paljon pahaa ja järkyttäviä kohtaloita, mutta se bussiraiskaus on ehkä hirveintä mitä olen ikinä kuullut. Mä olen vuosia miettinyt sitä, siis niin että kesken vaikka tiskien nousee mieleen ajatus siitä ja se puistattaa. Kamala tapa kuolla :( Ja että sellanen on edes mahdollista, ihmisjoukon tuhota joku noin.
En ole tähän päivään mennessä pystynyt lukemaan yksityiskohtia. Osaa Suomeen pesiytyneet musutkin naisen tuhoamisen, googlettakaa Oulun raaka saksirai... aus. Ilman islamilaista haittamuuttoa tämäkin tapaus olisi jäänyt toteutumatta, eivät naiset enää täälläkään ole turvassa miesjoukkioilta. Ennen kuin joka alkaa lässyttää, kyllähän suomalaisetkin, niin nimenomaan nämä joukkioina tehtävät kuuluvat jihadiin, suomalaisnaisilla ei ole mitään väliä.
Only in India..