Pojalla ääni painoksissa. Väittää itse ettei ole vaikka kuulen kyllä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No mihin päädyitte?
Että jos huomenna on ääni minun mielestä painoksissa, varaan ajan testiin. 14v on. Ap
Lakatkaa nyt ravaamasta niissä testeissä. Aivan turhaa puuhaa.
Ääni voi olla painoksissa vaikka siksi jos on puhunut paljon.
Tosiaan, onko äänenmurros ollut jo? Meillä 13-vuotiaalla pojalla on nyt meneillään ja kuulostaa tällä hetkellä kuin ääni olisi painuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen? Voiko olla äänenmurros?
Tämä minullekin tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, onko äänenmurros ollut jo? Meillä 13-vuotiaalla pojalla on nyt meneillään ja kuulostaa tällä hetkellä kuin ääni olisi painuksissa.
On ollut pidempään jo madaltunut ääni, mutta ei tällainen käheä. Ap
Hullu mutsi !
Ei ole ihme, että teinit oireilee hakkaamalla muita.
Miltä hänen pierunsa kuuluu? Onko sekin painuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa kotitesti, ja seuratkaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin päädyitte?
Että jos huomenna on ääni minun mielestä painoksissa, varaan ajan testiin. 14v on. Ap
Eikös ole jotenkin jännä juttu, että saa itse päättää, ottaako rokotteen vai ei, mutta ei saa itse päättää meneekö testiin vai ei.( Kunhan pohdiskelen, ei tartte pelihousunsa repiä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin päädyitte?
Tuon ikäisellä se ääni muutenkin vaihtelee.. jos ei oo muuten kipeä niin en veisi testiin.
Tarkasta välittömästi pojan peräaukko jos siellä myös on joku painuma.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Sillä voi estää altistamasta jotakin riskiryhmään kuuluvaa. Lisäksi siitä saa tietoa, onko elimistössä vaste taudille vai onko uuteen rokotukseen kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin päädyitte?
Eikös ole jotenkin jännä juttu, että saa itse päättää, ottaako rokotteen vai ei, mutta ei saa itse päättää meneekö testiin vai ei.( Kunhan pohdiskelen, ei tartte pelihousunsa repiä.)
Juu juu. Mutta se ei ole vanhempien syy, vaan oudon virkakoneiston.
Yritätkö nolata lastasi? Äänenmurros on normaali asia eikä siitä kannata numeroa tehdä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mihin päädyitte?
Äitihän tässä vain painostaa, lääkäri ei kuitenkaan voi testata, jos poika kieltää.
Minkä ikäinen? Voiko olla äänenmurros?