Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minusta kiinnostui vain itseäni reilusti vanhemmat miehet?

Vierailija
28.08.2021 |

Vanhemmat miehet kyllä rohkeasti tekevät aloitteita ja osoittavat kiinnostustaan, mutta haluaisin kyllä mieluummin tapailla oman ikäistäni miestä. En ole koskaan saanut mielenkiinnon osoitusta ikäisiltäni, en edes silloin kun olin 18v.

Nyt olen 27v ja näillä vanhemmilla miehillä tarkoitan nelikymppisiä miehiä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa virhe, pitää olla ”kiinnostuu” ei ”kiinnostui”

Ap

Vierailija
2/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vanhemmat miehet ovat joutuneet laskemaan tasoaan, nuoret ei.

Päättele siitä tasosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näillä tiedoilla on aika hankala analysoida mistä asia johtuu. Missä yleensä liikut? 

Oletko harkinnut itse aloitteen tekemistä?

Vierailija
4/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on päin vastoin.

Edelliset 5 (!) aloitteen tehnyttä naista olivat 26-29v ja mikäli tulkitsin oikein, lapsikuumetta oli kaikilla päällä.

Tulkitsin että siksi koska olen ulkomuotoni ja olemukseni perusteella luotettava ja asiallinen heppu joka olisi ennen perhekuumetta ollut liian tylsä, mutta nyt kiinnostaisi. Ja koska varmaankin sitten näytän ikäistäni jonkin verran nuoremmalta, ainakin muiden mielestä.

Ja olen siis vela.

40+

Vierailija
5/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättele siitä tasosi.

:( tuntuu kurjalta.

Ap

Vierailija
6/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päättele siitä tasosi.

Toivottavasti sinun lauantai-iltaan kuuluu kaikkea mukavaa. Kommenteistasi päätellen olet aika ilkeä ja vihainen ihmisen. Sääliksi käy. Kannattaa lähteä lenkille, se parantaa oloa. 

Vierailija
7/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nuorenee kun pääset neljäänkymppiin. Sitten sinusta alkaa kiinnostua kaikki 18-45v miehet.

8/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on se että oman ikäisesi etsivät jonkun nuoremman naisen itselleen. Ei kyse ole mitenkään sinusta varmasti ja toisaalta 27 ja 40 v on nii eri elämäntilanteissa että hankala ois varmasti deittailla. Toivottavasti löytyy vielä joku hyvä ap!!

Vierailija
9/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näillä tiedoilla on aika hankala analysoida mistä asia johtuu. Missä yleensä liikut? 

Oletko harkinnut itse aloitteen tekemistä?

Ennen toimistolla, nyt etätöissä. Liikun kirja- ja antiikkikaupoissa, kirpputoreilla, puistoissa, pyöräilemässä, kävelemässä. Vuosia sitten kokeilin Tinderiä, tykkäyksiä lähinnä vanhemmilta miehiltä, nuoret ei sitten keskustelleet mitään, jos tykkäys tuli.

En ole uskaltanut koskaan tehdä aloitetta, kun olen tuntenut itseni jotenkin vialliseksi, kun jo alaikäisestä saakka kiinnostusta on osoittaneet aikuiset, reilusti vanhemmat miehet. Koulussa kiusattiin ja pahimmat kiusaajat olivat omanikäiset pojat.

En koskaan ole siis seurustellut ikäiseni kanssa.

Ihailen vaan kauempaa esim yksi päivä antiikkikirppiksellä ihailin nuorta ja komeaa miestä, mutta en tietenkään ikinä uskaltaisi tehdä aloitetta.

Ap

Vierailija
10/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan alapeukkuja nyt varmaan reilusti kehdatessani sanoa olleeni pelottavankin kaunis nainen parikymppisenä. Oman ikäluokkani edustajalla olisi pitänyt olla ihan rautainen itseluottamus uskaltaakseen lähestyä.

Siis miesten huomio oli esimerkkeinä sellaista, että kävin huoltoasemalla tankkaamassa ja joku rekkarin perusteella selvitti numeroni. Tai sitten pysäytti kadullla. Tai pyydettiin kolmen kerroksen yhteisen hissimatkan perusteella treffeille. Tai työhaastattelun jälkeen sain illalliskutsun. Baarissa minuun liimaantui heti eteisessä kiinni yksi vanhempi herhiläinen, jonka karkoitettauni seuraani ilmaantui toinen jne. Siis olen aina saanut huomiota mutten niiltä, joilta olisin ujona itse sitä toivonut. Eli oman ikäluokkani edustajilta.

Vierailija
11/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä miehiä

Vierailija
12/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelonewanderer kirjoitti:

Ehkä tässä on se että oman ikäisesi etsivät jonkun nuoremman naisen itselleen. Ei kyse ole mitenkään sinusta varmasti ja toisaalta 27 ja 40 v on nii eri elämäntilanteissa että hankala ois varmasti deittailla. Toivottavasti löytyy vielä joku hyvä ap!!

No olis kiva jos edes alle 35v miehet kiinnostuisi minusta..

Ap

Vierailija
13/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et ole kovin edustava. Vanhemmat miehet kelpuuttavat sinut pelkästään sillä että olet nuorempi. Jos olisit siedettävän näköinen niin kaikenikäisiä miehiä kiinnostaisi.

Vierailija
14/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kiinnostuu? Tinderissä? Tinderissä ei muutenkaan ole meininki kuin normaalissa elämässä.

Vierailija
15/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et ole kovin edustava. Vanhemmat miehet kelpuuttavat sinut pelkästään sillä että olet nuorempi. Jos olisit siedettävän näköinen niin kaikenikäisiä miehiä kiinnostaisi.

Kyllä pitää ihmisellä olla paha olo kun tällaisia kirjoittelee lauantai-iltana. Sääliksi käy.

Vierailija
16/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kiinnostuu? Tinderissä? Tinderissä ei muutenkaan ole meininki kuin normaalissa elämässä.

Viimeksi olin Tinderissä v. 2018. Ei ole mun paikka, todella ahdistava.

Ap

Vierailija
17/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan alapeukkuja nyt varmaan reilusti kehdatessani sanoa olleeni pelottavankin kaunis nainen parikymppisenä. Oman ikäluokkani edustajalla olisi pitänyt olla ihan rautainen itseluottamus uskaltaakseen lähestyä.

Siis miesten huomio oli esimerkkeinä sellaista, että kävin huoltoasemalla tankkaamassa ja joku rekkarin perusteella selvitti numeroni. Tai sitten pysäytti kadullla. Tai pyydettiin kolmen kerroksen yhteisen hissimatkan perusteella treffeille. Tai työhaastattelun jälkeen sain illalliskutsun. Baarissa minuun liimaantui heti eteisessä kiinni yksi vanhempi herhiläinen, jonka karkoitettauni seuraani ilmaantui toinen jne. Siis olen aina saanut huomiota mutten niiltä, joilta olisin ujona itse sitä toivonut. Eli oman ikäluokkani edustajilta.

Onko ulkonäössäsi tapahtunut suuria muutoksia viimeisen 7v aikana?

18/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderi nyt on vaan ulkonäkökeskeinen paikka,sinne ei menä vaikka maksettaisiinkin!

Vierailija
19/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on toinen vaihtoehto.

Oma luokkakaveri opiskeluajoilta oli tuollainen. Jumalatar-tasoinen kroppa, ylväällä tavalla kaunis, sporttinen ja pituutta lähemmäs 180cm. Kukaan ei uskaltanut lähestyä. Luonteeltaan oikeasti hyvin maanläheinen ja mukava.

Mutta, silläkin uhalla että ap:sta tuntuu nyt pahalta, niin en oikein usko että tuosta on kyse tällä kertaa. Ei suosiota Tinderissä kertoo jo paljon. Siellä miehet eivät todellakaan ole arkoja jakelemaan tykkäyksiä.

Pahoin pelkään että ap on jäänyt seinäruusuksi. Ehkä ulkonäkö on vähän huomaamaton ja luonne kanssa, mutta vetoaa vanhempiin miehiin jotka etsivät nuorempaa naista. Kenties sellaista vähän alistuvan oloista kodin hengetärtä.

Minä toimisin siten että panostaisin näyttävyyteen ja itsevarmuuden kehittämiseen. Miehellehän itsevarmuus on välttämättömyys, kun taas ulkonäköön panostaminen ei juuri auta koska genetiikka ratkaisee. Ne ap:lle potentioaaliset oman luokan edustajat lienevät kanssa ujoja, joten ap:nkin pitäisi kantaa kortensa kekoon aloitteellisuudessa.

Vierailija
20/40 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää ihmisellä olla paha olo kun tällaisia kirjoittelee lauantai-iltana. Sääliksi käy.

Paraskin puhuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi