Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi serkku ei vastaa kun otin yhteyttä ihan suvun virtuaalikokouksen merkeissä?

Vierailija
28.08.2021 |

Serkku löytyi Facebookista. Laitoin ihan asiallisen viestin virtuaalisukukokouksesta. Hän ei vastaa viestiini. Olin hyvin kohtelias häntä kohtaan ja kerroin tarkasti, että mistä on kyse. Suvussa ei ole häiriköitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Jospa häntä ei vaan kiinnosta. Tai sitten ei ole edes huomannut viestiäsi.

Vierailija
2/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei kiinnosta tai fb jäänyt roikkumaan. Mulla on useampi kavereissa jotka ei koskaan kommentoi tai ole paikalla silloin kun itse olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣 Jospa häntä ei vaan kiinnosta. Tai sitten ei ole edes huomannut viestiäsi.

Voisihan sitä aina kohteliaasti kuitenkin kieltäytyä kutsusta. En ole uskaltanut pyytää häntä FB-kaveriksi, koska olen nähnyt hänet viimeksi pikkulapsena. Hänellä vain toinen vanhemmista elossa ja hän haluasi osallistua virtuaalisukukokoukseen MUTTA ei osaa käyttää Teamsia.

Vierailija
4/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko ihan puhelimitse ottaa yhteyttä. Itse käyn about 3kk välein katsomassa Facebook ilmoituksia.

Vierailija
5/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä kiinnosta. Jätä rauhaan

Vierailija
6/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko ihan puhelimitse ottaa yhteyttä. Itse käyn about 3kk välein katsomassa Facebook ilmoituksia.

Olin jo vanhempaan puhelimitse yhteydessä. Hän sanoi, ettei uskalla antaa serkkuni puhelinnumeroa ilman hänen lupaansa. Sen lisäksi nykyään on niin paljon huijarisoittoja, etten minäkään vastaa muihin kuin tuttujen numeroihin. Serkun sähköpostiosoitetta en tiedä, koska hänellä on monta nimikaimaa olemassa.

Vierailija
7/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo vanhempaan puhelimitse yhteydessä. Hän sanoi, ettei uskalla antaa serkkuni puhelinnumeroa ilman hänen lupaansa. Sen lisäksi nykyään on niin paljon huijarisoittoja, etten minäkään vastaa muihin kuin tuttujen numeroihin. Serkun sähköpostiosoitetta en tiedä, koska hänellä on monta nimikaimaa olemassa.

Eikä se vanhempi tietenkään ole puheväleissä lapsensa kanssa, eihän?

Vierailija
8/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et pyydä, että se vanhempi laittaa lapselle sinun puhelinnumerosi ja meiliosoitteesi ja serkku sitten ottaa yhteyttä vaikka prepaidilla, jotta sinä et saa tietojaan.

Vierailija
9/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kysyt, niin voin sitten kertoa. Serkkusi on meillä ryyppäämässä. On ollut eilisestä asti, eikä kykene nyt vastailemaan mihinkään viesteihin.

Vierailija
10/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkusi (kuten 99% ihmisistä) pitää Teams-sukukokousta niin idioottina ideana, ettei edes vaivaudu vastaamaan.

Vierailija
11/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vielä lisätä tuohon, että ensimmäistä kertaa elämässä tuli sellainen olo kuin olisin joku stalker ihmispoloista väijymässä. Eihän serkun tarvisi virtuaalisessa sukukokouksessa olla esillä jos ei halua mutta olisi mukavaa jos vanhempansa laittaisi Teams-yhteyden päähän kun kerran ikääntynyt ei tuota yhteyttä hallitse.

Vierailija
12/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se vanhempi tietenkään ole puheväleissä lapsensa kanssa, eihän?

Enhän minä voi tietää, että ovatko puhuneet asiasta keskenään. En minä ala serkun vanhempaa jatkuvasti puheluilla pommittamaan. Serkun vanhemmalla ovat yhteystietoni eli voi ihan soittaa vaikka prepaidilla minulle jos haluaa.

Vierailija
13/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkusi (kuten 99% ihmisistä) pitää Teams-sukukokousta niin idioottina ideana, ettei edes vaivaudu vastaamaan.

Vanhempi suvun väki on hyvinkin innostuneita sukukokouksesta. Etenkin kun se ei vaadi mitään matkustamista eikä majoituksen tai ruokien miettimistä. Koronaakaan ei pääse tarttumaan Teamsin kautta.

Opettakaa tietokoneenkäyttöä jonkin verran hallitsevaa väkeä käyttämään Teamsia ihan senkin vuoksi, että monella varttuneemmalla on ihan kanssakäymisvajettakin. Ei se tee hyvää heidän psyykelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi