Vatsaongelmaiset! Mistä löydätte housuja?
Lähinnä hyviä alushousuja ja trikoo-tyylisiä (jumppa-/urheilu-/olohousuja)?
Jatkuvasti kipuileva ja turpoileva moniongelmainen vatsa, jossa myös mm. leikkausarpia.
Housut, jotka aamulla tuntuvat hyviltä, saattavat iltapäivällä aiheuttaa yhtä tuskaa... en ole oikein löytänyt hyviä. Pitäisi olla sopivan napakat, mutta samalla hyvin pehmeät ja joustavat, jotka pysyvät hyvin paikoillaan. Ei paksuja tai kiristäviä kuminauhoja tai resoreita.
Kiitos jos joku osaa vinkata!
Kommentit (7)
No joo, napakkuus oli varmaan väärä sana. Tarkoitan: ei niin löysää, että valuu eikä pysy ylhäällä/paikoillaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No joo, napakkuus oli varmaan väärä sana. Tarkoitan: ei niin löysää, että valuu eikä pysy ylhäällä/paikoillaan.
Ap
Sitten kannattaa kattoa housuja missä on kiristysnauha kuminauhan lisäksi ja ostaa housut silloin kun turvotus on pahimmillaan. Sitten jos esim. aamuisin turvotus on vähäistä, solmimalla nauhan kireämmälle saat housut pysymään jalassa. Kun turvotus alkaa tulla päälle, löysäät nauhaa.
Minulla viljat turvottaa, tuon tyyppisiä housuja monet housuistani.
Ihmetyttää mistä he jotka eivät ompele löytävät olo- ja yöasuja. Itse en ole ikinä nähnyt mieleisiäni kaupoissa. Trikoohousut joissa reikäkuminauha, sain just valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää mistä he jotka eivät ompele löytävät olo- ja yöasuja. Itse en ole ikinä nähnyt mieleisiäni kaupoissa. Trikoohousut joissa reikäkuminauha, sain just valmiiksi.
No riippuu tietenkin mikä on "mieleisesi", mutta edelleen halpiskaupat (Tokmanni, Prisma, Citymarket, Minimani, jne.) on parhaita hinta-laadun suhteen, niistä löytyy isoja kokojakin, mutta ihan satunnaisesti tietenkin.
Äitiyshousut, -hameet ja -sukkahousut ovat parhaimpia ainakin IBS-potilaalle. Suolethan voivat venyä ilman vuoksi vaikka kuinka paljon. Sen vuoksi ilman äitiysvaatteita pitäisi olla useampi alaosa mukana päivän mittaan.
Oletko katsonut kauppojen äitiysosastoilta? Vaikkei olisi kovin isovatsainen, sieltä löytyy joustavia ja mukavia vaatteita. Tietenkin hintaakin riittää, erikoisvaatteita kun ovat. Itse käytän paljon verkkareita, trikoo- ja viskoosikankaisia housuja, ne joustavat. Ihan Tokmannilta, Prismasta, Citymarketista. Harvoin osuu sopivia kohdalle, mutta silloin kun osuu, ostankin kahdet.
Napakkuus on ominaisuus jota et halua housuihisi, kuulostaa vähän.