Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin rakastua mieheeni uudelleen

Vierailija
28.08.2021 |

Olemme olleet yhdessä lähemmäs 20 vuotta, ja olen tainnut kyllästyä mieheen. Aina aiemmin olen säännöllisin väliajoin rakastunut uudelleen, tai ainakin mies on tuntunut juuri oikealta minulle. Nyt viimeisen reilun vuoden mies on vähitellen alkanut tuntua tylsältä ukkoutuvalta marisijalta. Välillä tuntuu että olisin mieluummin yksin, vaikka en oikeasti haluakaan erota. Muista miehistä en ole kiinnostunut, eli taustalla ei ole kehenkään toiseen ihastumista eikä kiinnosta muiden kokeilu.

Voinko itse vaikuttaa siihen, että rakastuisin mieheen taas uudestaan? Vai onko ainoa lopputulos se, että ennemmin tai myöhemmin tulee väistämättä ero? En ole puhunut miehen kanssa tästä, koska tuntuisi tosi tökeröltä sanoa että olen kyllästynyt häneen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Pitkässä liitossa on vääjäämätöntä, että se toinen alkaa kyllästyttämään. Pitäkää vaikka parisuhdeloma, löytäkää toisenne uudestaan. Tehkää jotain mistä molemmat kiinnostuu. Mielellään poissa kotoa, koska koti on arkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakastua. Se on valinta. Terapia?

Tehkää kivoja juttuja.

Vierailija
4/5 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan. Pitkässä liitossa on vääjäämätöntä, että se toinen alkaa kyllästyttämään. Pitäkää vaikka parisuhdeloma, löytäkää toisenne uudestaan. Tehkää jotain mistä molemmat kiinnostuu. Mielellään poissa kotoa, koska koti on arkea.

Ei ole vääjäämätöntä. Käyn edelleen kuumana mieheeni 25 vuoden jälkeen. Ikä on ainoastaan parantanut miestä ja mikään marisija ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
5/5 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei aikaisemmin ollut mikään marisija, mutta muutama vuosi sitten koki jonkinlaisen poliittisen herätyksen ja on sen jälkeen ollut tosi tyytymätön vaikka nyt valtakunnanpolitiikkaan. Ei erityisesti symppaa mitään puoluetta, vaan on kaikkiin tasaisen tyytymätön. Ajattelin että tuo vaihe menee parissa vuodessa ohi, mutta sen sijaan miehen tyytymättömyys on laajentunut muillekin elämän osa-alueille: työkaverit on ihan kädettömiä, asiakkaat eivät tajua mitään, miehen oma ulkonäkö ja paino harmittavat häntä jne. Jotain dieettiä mies korkeintaan välillä yrittää, mutta luovuttaa aika nopeasti. Sen jälkeen sama tyytymättömyys kaikkeen jatkuu.

Olen aika ratkaisukeskeinen, joten minun on vaikea jaksaa vuodesta toiseen jatkuvaa valitusta. Itse joko teen asioille jotain, tai vaihtoehtoisesti totean etten voi asiaa muuttaa, ja keskitys johonkin muuhun mukavampaan. Olen miehelle yrittänyt ehdottaa, että lähtisi vaikka kunnallispolitiikkaan jos haluaa vaikuttaa, tai tekisi ylipäänsä jotain niilletyytymättömyyden aikeilleen, mutta mies lähinnä on loukkaantunut siitä.

En enää keksi miten miestä tukisin, ja jatkuva valittaminen alkaa välillä stressata itseäkin. Tästä syystä varmaan olen kyllästynyt. Tosi mielelläni lähtisin johonkin reissuun että saisi vähän vaihtelua, mutta mieluummin menisin yksin :/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi