Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
1961/7590 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se panda olla Dennis Nylund. Ekan jakson breikkaaminen viittas aika selvästi koska sitä harrastanu ja ääni.

Vierailija
1962/7590 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilepanda on karmea, mutta lasten suosikki, joten tuskin putoaa pitkään aikaan pois. Ensi kerralla vetää varmaan Venäjän maatuska mammoja tai jodlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/7590 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Corppi on laulaja, niin hämäyksen vuoksi hänen on oltava joku aivan muunlaisesta imagosta tunnettu artisti. Joku iskelmälaulaja esim.

Vierailija
1964/7590 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corppi C:eellä on joku vihje, mutta mihin se liittyy.

Toni W:eellä

Onko korvissa vaikkua vai fanilinssit silmillä? Toni Wirtasella on selkeät maneerit, todella haasteellinen nasaaliääni ja lespaava ässä, joita ei todellakaan noin vain heivata pois. Jos Wirtanen osaisi laulaa kuin Corppi, hän olisi laulanut niin koko Apulannan ajan.

Jos Leppilampi vetäisi niin hyvin kuin veti Pakkasena ne pari ekaa biisiä, niin hän vetäisi jatkuvasti heviä/rockia.

Vierailija
1965/7590 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Corppi on laulaja, niin hämäyksen vuoksi hänen on oltava joku aivan muunlaisesta imagosta tunnettu artisti. Joku iskelmälaulaja esim.

Antti Tuisku

Vierailija
1966/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon melko varma et bilepanda putoo hänen seuraavas jaksos. Mut mul ei oo kyl hajuakaan kuka se on. Tollasen lauluesityksen jälkeen mahdoton sanoa. Corppi hieno esitys mut ei oo kyl minkäänlaista käryä, selkeästi hänen kohdallaan annettu vaikeat vihjeet. Mä oon aina veikkanu corppii Jasper pääkköseks ja pysyn kannassani. Ja joo kyl toi yksisarvinen ois siisti jos tuolta peräpäästä joku paljastuisi. Oon melko varma et Jannika b koska sarvisella pömpöttää maha.

Vierailija
1967/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilepanda on karmea, mutta lasten suosikki, joten tuskin putoaa pitkään aikaan pois. Ensi kerralla vetää varmaan Venäjän maatuska mammoja tai jodlaa.

Lapset tykkää nalleista ja vielä kun laulaa psy hittibiisi ja toivotaan et laulaa venjäks.

Vierailija
1968/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakkaa hämmentääkseni… tuleeko kellään muulla Corpin äänestä mieleen Jimi Constantine? Hänhän ei enää nykyisin laula, mutta aikoinaanhan häh oli bändinsä laulaja ja nykyisin tekee musiikkia muille…. Tosin hänen laulamisestaan on niin kauan että voihan äänen muistaa ihan väärinkin. :)

Vierailija
1969/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän pandalle tuli esityksen jälkeen. Mahtoko järkyttyy etsivien arvailuista. Ja jotenki oli Outo putoamis tilntees. Häpesköhä esitystään. Noh eka jaksos oli videoo maistiaisia kaudesta ja siinähän oli joku mis panda nauro piti kättä suun ees, nauro etsiville. Panda on nii kauan jatkos kun toi tulee tai sen jälkee. Ja ärsyttävää toi Maria Veitola mä tiiä. Et tiedä en usko enää mitä sanot. Höpö höpö toi oo kukaan tähdet tähdet esiintyjä. Joten lopeta Maria tuo että muka tietäisit, olet niin aina sanonut tohtori ja monien kohdalla silti arvannut väärin. Ei ihme et pandaki järkyttyy lavalla.

Vierailija
1970/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon melko varma et bilepanda putoo hänen seuraavas jaksos. Mut mul ei oo kyl hajuakaan kuka se on. Tollasen lauluesityksen jälkeen mahdoton sanoa. Corppi hieno esitys mut ei oo kyl minkäänlaista käryä, selkeästi hänen kohdallaan annettu vaikeat vihjeet. Mä oon aina veikkanu corppii Jasper pääkköseks ja pysyn kannassani. Ja joo kyl toi yksisarvinen ois siisti jos tuolta peräpäästä joku paljastuisi. Oon melko varma et Jannika b koska sarvisella pömpöttää maha.

Otappa vaikkui pois silmistäsi,eikä pömpöttänyt höhh,kato vaikka uudelleen

Vierailija
1971/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...huohh ja taas oli maikkarin oma naama mukana,enää viitti katsoa koko ohjelmaa

Vierailija
1972/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaminenhan ei ole samalla lailla mikään erityisosaaminen kuin vaikka kuvanveisto, jota on harjoitettava hartaan ammattimaisesti jotta kädenjälki olisi taiteellisesti korkeatasoista. Se on verrattavissa liikunnalliseen lahjakkuuteen, jota joillain on synnynnäisesti ja jota jotkut sitten alkavat kehittää kohti huippu-urheilua. Suurin osa kuitenkin jättää homman harrastustasolle. Hyvällä ponnistusvoimalla ja koordinaatiokyvyllä varustettu amatööri voi kuitenkin pienen harjoittelun jälkeen leiskauttaa korkeushypyssä ihan ok tuloksen. Näitähän on ihan tutkittukin.

Samalla lailla musikaalisesti lahjakas ja hyvällä lauluäänellä siunattu julkkis saattaa muutaman viikon treenaamisen jälkeen purkittaa Masked Singeriin mielettömältä kuulostavan biisin. Todennäköisesti tällainen ihminen tietää itse osaavansa laulaa keskivertoa paremmin, mutta taito on jäänyt suihkun, karaoken ja sukujuhlien salaisuudeksi.

Nyt on tietotaito hukassa. Keskiverto-karaokelaulajasta ei tule mahtavaa laulajaa muutaman viikon treenaamisen jälkeen. Hyvä esimerkki on Leppilampi jonka laulua muokattiin studiossa niin rajusti että ekat biisit kuulostivat aivan liian hyviltä. Turha ohjelma. Maikkarin väelle puettu naamiasvaatteet ja lauluääni muokattu studiossa "ettei heti tunnista", 

Vierailija
1973/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilepanda on selkeesti joku joka oppii nopeesti sanoja eri kielellä ku laulaa romanian ja korean kielellä 

Kielitaitoinen ja hyvä oppimaan kieliä? Siitä heti mielle että voi olla Tuomas Enbuske.

Vierailija
1974/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kielitaitoinen hyvä nukkuu, vihaa sukkapyykkii, maalaa sekä hellyttelynimi Sirpa.

Vierailija
1975/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otappa vaikkui pois silmistäsi,eikä pömpöttänyt höhh,kato vaikka uudelleen

Maksetaanko sulle tästä työstä 🤭

Vierailija
1976/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corppi on mun ehdoton suosikki

Vierailija
1977/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, mä tajusin kuka Corppi ceellä on! Ei ole Maikkarin kasvo, eikä Nelosenkaan. En tuntenut entuudestaan kuin nimenä itsekään, mutta jokainen vihje, pituus ja ääni täsmää. Instagramin puolella on jo tunnistettu myöskin. Jätän teidät mustalle jäälle pohtimaan, koska en halua spoilata etsinnän iloa kaikilta vielä!

Vierailija
1978/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corppi C:eellä on joku vihje, mutta mihin se liittyy.

Toni W:eellä

Onko korvissa vaikkua vai fanilinssit silmillä? Toni Wirtasella on selkeät maneerit, todella haasteellinen nasaaliääni ja lespaava ässä, joita ei todellakaan noin vain heivata pois. Jos Wirtanen osaisi laulaa kuin Corppi, hän olisi laulanut niin koko Apulannan ajan.

1. esityksessä kuulosti paikoin täysin Wirtaselta kohdissa joissa laulaa hennolla äänellä, samoja ääniä joita kuvailit

kuuntele 1:53 - 1:57 ja sano ettei ole Wirtasen nasaaliääni. Nimittäin on!

Minun korviini pikemminkin Lauri Ylönen. Ja vihjeet pätevät. Lempinimi Lintu, C viittaa elämään Americassa, varjoissa eläminen, myös häpeillen tunnustaminen nykyisen työn rakastamisesta - piirtelee niitä taloja nääs.

Vierailija
1979/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on Bilepandan seuraava biisi? Ei varmaan enkkua eikä suomea tulla kuulemaan... Aserejé? Sommartider? 99 Luftballons? :)

Vierailija
1980/7590 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mä tajusin kuka Corppi ceellä on! Ei ole Maikkarin kasvo, eikä Nelosenkaan. En tuntenut entuudestaan kuin nimenä itsekään, mutta jokainen vihje, pituus ja ääni täsmää. Instagramin puolella on jo tunnistettu myöskin. Jätän teidät mustalle jäälle pohtimaan, koska en halua spoilata etsinnän iloa kaikilta vielä!

Niin minäkin nyt tiiän. Ei tarvinnut kun Wikipediassa käydä ja kirja paljasti tuon vesi touhun. Yllättävän hyvä laulamaan ja hienoa että hänet on tähän saatu mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme