Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer 3 OFFICIAL

Vierailija
28.08.2021 |

Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.

Kommentit (7590)

Vierailija
1521/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, että robotti putosi jo nyt. Hänellä oli parhaat vihjeet arvuuttelun kannalta, olisi ollut mukava etsiä tietoa ja veikkailla tulevina viikkoina.

Vierailija
1522/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoa miten vihjeet sopii veikkauksiinne? Miten esimerkiksi Feenixin vihjeet sopii Nina Lahtiseen?

Moni sanoo Esko Eerikäiseksi Vihikoiraa, mutta mistä syystä - biisivalinnan takiako? Drowning on hieno biisi, jonka voi laulaa muukin kuin bäkkärifani. Joku sanoi, että koiralla on isimassu, mutta omaan silmään se näytti toppaukselta, jolla on helppo huijata. Itse en ole vielä keksinyt kuka koiran naamion takana on, mutta vaikutti pitkältä ja hontelolta, joka liikkui lavalla tosi epävarmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti on Emil Hallberg

Ketä se on?

Huoh..Ei ketä vaan kuka!

Ei murre sanoja tarvitse yrittää muuttaa. Kyllä Turun seudulta kotoisin oleva saa sanoa ketä.

Esim.  sana tuima tarkoittaa eri murteissa juuri päinvastaista asiaa, mutta kyllä he saavat käyttää sitä niin kuin haluavat/ovat oppineet, eikä siinä tarvitse mennä toisen neuvomaan, että ei noin.

Itse asun nykyän seudulla, jossa esim huuhteleminen on "viruttamista". No en minä heitä mene neuvomaan, että huoh..Ei viruttamista vaan huuhtelemista.

Mutta ketjun aiheeseen. Itse en ikinä keksi kuka maskin takana on. Kaikki arvaukset menee täysin pieleen.

Vierailija
1524/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä ohjelma saa katsojien pätemistarpeet hereille: kauhea kisa siitä, kuka arvaa tai tunnistaa nopeimmin kilpailijat.

Vierailija
1525/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti on Emil Hallberg

Ketä se on?

Huoh..Ei ketä vaan kuka!

Ei murre sanoja tarvitse yrittää muuttaa. Kyllä Turun seudulta kotoisin oleva saa sanoa ketä.

Esim.  sana tuima tarkoittaa eri murteissa juuri päinvastaista asiaa, mutta kyllä he saavat käyttää sitä niin kuin haluavat/ovat oppineet, eikä siinä tarvitse mennä toisen neuvomaan, että ei noin.

Itse asun nykyän seudulla, jossa esim huuhteleminen on "viruttamista". No en minä heitä mene neuvomaan, että huoh..Ei viruttamista vaan huuhtelemista.

Mutta ketjun aiheeseen. Itse en ikinä keksi kuka maskin takana on. Kaikki arvaukset menee täysin pieleen.

Samoin!

Vierailija
1526/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksisarvinen on Kike Elomaa. Vihjeet isosiskosta, terveydestä, auttamisen halusta jne. Jalkojen asento ja liikkeet toivat heti mieleen Kiken. Niin ja tietenkin se tärkein eli ääni täsmää.

Vierailija
1527/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegas, biletys, pokeri. Oliskohan Sahamies liian helppo arvaus. Entä joku muu tästä Cheekin jengistä tai sitten esim. Aleksi Valavuori.

Vierailija
1528/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllättynyt, jos Roope Salminen tai Konsta Hietanen eivät ole mukana. Tosin kukaan hahmoista ei vaikuta Konsta Hietaselta. Koira voisi olla Roope Salminen, mutta ei kai kukaan muu hahmoista.

Vierailija
1529/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3 YouTube kanavalla supersankarin kohdalla kaikki on Saara Aalto. Ja jos veikkaakin Martinaa tulla heti eikös oo liian pitkä, isot tissit. Millä ajalla elämme. Mahtaa heille tulla iso harmitus kun ei oo saara

Vierailija
1530/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä jää nyt viimeksi kaudeksi. Uutuudenviehätys on ohjelmasta jo hävinnyt ja tämä kausi vaikuttaa muutenkin huonommalta kuin aikaisemmat. Tosin hahmojen arvailu on sentään aikaisempaa vaikeampaa.

Vierailija
1531/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä jää nyt viimeksi kaudeksi. Uutuudenviehätys on ohjelmasta jo hävinnyt ja tämä kausi vaikuttaa muutenkin huonommalta kuin aikaisemmat. Tosin hahmojen arvailu on sentään aikaisempaa vaikeampaa.

Samaa mieltä arvailuista. Ja äläs nyt kyllä Putousta on monta kautta tehty joten eikös tätäkin tehdä, nii kauan ku julkkiksii löytyy nii kauan tehdään. Katos kaikki ohjelmat pitää pilata. Ja ei täs oo mitää viehättävää katon vaan uteliasuuttani kuka on maskin takana.

Vierailija
1532/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ohjelmaa tehdään katsojalukujen takia. Samoin Putousta vuodesta toiseen katsojia siks tehdään. Ja ttk sama. Masked singer on se vakio yleisö ja isot katsojamäärät siks tätä tehdään lisää. Ja kyllä viehätys on hävinnyt samat hahmot illasta toiseen alkaa jo ketuttamaan ja tuomareiden yliampuvat arvauksen. Ja itse asiassa tuomaristossa samat naamat. Ja tätä ohjelmaa katsoo muutkin kun perheet eli nuoremmat aikuiset ja on tää omasta mielestä vähä lapsellinen meininki. Joku mainittu ton nelosen mysteeri lauluja ohjelma siin sentään joka esityksen jälkeen mysteeri henkilö paljastaa henkilöllisyyden.

Vierailija
1533/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dino on Kirsi Alm-Siira ja vihikoirasta tuli kaikkineen niin Englantilainen vaikutelma josta tulee taas mieleen Koop Arponen. En tosin juuri muista millainen ääni Koopilla on...

Vierailija
1534/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti on Emil Hallberg

Ketä se on?

Huoh..Ei ketä vaan kuka!

Vierailija
1535/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ohjelmaa tehdään katsojalukujen takia. Samoin Putousta vuodesta toiseen katsojia siks tehdään. Ja ttk sama. Masked singer on se vakio yleisö ja isot katsojamäärät siks tätä tehdään lisää. Ja kyllä viehätys on hävinnyt samat hahmot illasta toiseen alkaa jo ketuttamaan ja tuomareiden yliampuvat arvauksen. Ja itse asiassa tuomaristossa samat naamat. Ja tätä ohjelmaa katsoo muutkin kun perheet eli nuoremmat aikuiset ja on tää omasta mielestä vähä lapsellinen meininki. Joku mainittu ton nelosen mysteeri lauluja ohjelma siin sentään joka esityksen jälkeen mysteeri henkilö paljastaa henkilöllisyyden.

Tää on jotenkin niin typerää. Haukutaan tv ohjelmia ja ihmetellään miksi ne pyörii vuodesta toiseen.

TV:stä ym palveluista tulee ohjelmaa tuutin täydeltä joita en katso ja ne on saattaneet pyöriä jo vuosikymmeniä, mutta ikinä ei tulisi mieleen mennä kommentoimaan niihin ketjuihin, joissa ohjelmista keskustellaan, että onpa paska ohjelma. 

Jos minua ei ohjelma kiinnosta, en katso, enkä siihen aikaani tuhlaa, eikä näin ollen tarvitse harmitella, että miksi sekin tulee. 

Katsottavaa tulee joka tuutista liiankin kanssa, jos ei kiinnosta, voi oikein hyvin katsoa jotakin muuta. 

Sehän nyt on selvää, ettei ketään kaikki ohjelmat kiinnosta, mutta ei sitä erikseen tarvitse tulla kertomaan.

Ketä kiinnostaa, ettei sinua kiinnosta joku tv ohjelma?

Vierailija
1536/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella yllättynyt, jos Roope Salminen tai Konsta Hietanen eivät ole mukana. Tosin kukaan hahmoista ei vaikuta Konsta Hietaselta. Koira voisi olla Roope Salminen, mutta ei kai kukaan muu hahmoista.

Roope Salminen on ihan liian pitkä Vihikoiraksi, 191 cm.

Vierailija
1537/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti on Emil Hallberg

Ketä se on?

Huoh..Ei ketä vaan kuka!

Täällä Turun seudulla nimenomaan virutetaan.

Että huoh vaan sinnekin päin.

Vierailija
1538/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fenix on Niina Lahtinen.

Ne 2 linnunmunaa auton takana voisi kuvata kahta lasta.

Vierailija
1539/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihikoira on Spekti.

Vierailija
1540/7590 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supersankarin liikkumisesta ja olemuksesta tuli kyllä todella vahvasti mieleen Tinze.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi