Masked Singer 3 OFFICIAL
Tänään taas alkaa Masked Singer. Jutellaan ohjelmasta täällä, en ainakaan löytänyt toista keskustelua uudesta kaudesta. Saapa nähdä ketä ovat saaneet ohjelmaan mukaan.
Kommentit (7590)
vihikoiran vegas + ulkomuoto sopisi ilari sahamieheen
Bilepanda = Esko Eerikäinen
Leppäkerttu = Jenni Pääskysaari
Hattara = Sara Parikka
Murkku = Timo Lavikainen
Yksisarvinen =Saimi Hoyer
Corppi =Toni Wirtanen
Dino = Veronica Verho
Peto = Ali Jahangiri
Feenix = Emma Kimiläinen
Supersankari = Martina Aitolehti
Pusu= Jaana Pelkonen
Vihikoira= Ismo Leikola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun kaikki on esiintynyt kerran niin itelle 2 on varmaa, Hattara on Sara Parikka ja Peto on Ali Jahangiri. Oon myös vakuuttunut että Supersankari on Martina.
Dinosta on aavistus että Mervi Kallio tai Susanne Päivärinta.
elkeiden ja pituuden perusteella Fenix ehkä Sara Forsberg, vaikka ääni ei täsmää.
Corppi kuulostaa paikoin Toni Wirtaselta joka laulaa tahallaan huonommin kuin osaa
muista en osaa sanoa mitään
Noi kolme ekaa on melko varmoja. Pystyykö Dinon pituuden hämäämään? Susanne on nimittäin pitkä nainen. Dinon ääni täsmää niin moneen suomalaiseen julkkikseen.
eikö susanne ole aika pieni ja hoikka? mervi kalliolla on selkeä "ässävika" jonka vuoksi se vois olla.
Hoikka on mutta 170 cm. Ei siis lyhyt, mutta ei mitenkään erityisen pitkäkään. Aika monella on suhahtava s.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Robotti tippui. Lauloi hyvin ja lisäksi hahmon puku oli hieno ja panostettu, toisin kuin vaikka Vihikoiralla oli vain koira-naamari ja tavalliset vaatteet. Mielenkiintoisen näköisiä hahmoja katselisi mieluusti pidempäänkin.
Tuo Vihikoirahan on mainio Sherlock Holmes vaatteineen.
Vihikoiran asu on hauskan salapoliisimainen, mutta itseä häiritsee, että rauhallisen näköinen etsiväkoira ei sovi vihjeprofiilin Las Vegaseihin ja bilettämisiin yhtään mitenkään.
Selvä Kurre.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Supersankari on Diandra. Hahmo on melko lyhyt.
älä ny juksaa, diandra on yksi suomen parhaista laulajista ja supersankari ei ollut häävi
Vierailija kirjoitti:
Bilepanda = Esko Eerikäinen
Leppäkerttu = Jenni Pääskysaari
Hattara = Sara Parikka
Murkku = Timo Lavikainen
Yksisarvinen =Saimi Hoyer
Corppi =Toni Wirtanen
Dino = Veronica Verho
Peto = Ali Jahangiri
Feenix = Emma Kimiläinen
Supersankari = Martina Aitolehti
Pusu= Jaana Pelkonen
Vihikoira= Ismo Leikola
Korjaankin omaa listaani siltä osin, että
Dino = Eva Wahlström
AAAAAA mä tiedän!!! Supersankari on Jannika B!!! Koko täsmää, ääni täsmää, antaa vielä alussa vihjeen B! Huijaa tahallaan Aallon suuntaan mutta tää on Jannika ja mä olen VARMA siitä!
vihikoira on valavuori, palander tai sahamies.
joku tommonen n. 40-50v "ikinuori"
Periksen sex on fire ihan huikea veto. Luulin Pete Parkkoseksi tai Konsta Hietaseksi.
Vierailija kirjoitti:
AAAAAA mä tiedän!!! Supersankari on Jannika B!!! Koko täsmää, ääni täsmää, antaa vielä alussa vihjeen B! Huijaa tahallaan Aallon suuntaan mutta tää on Jannika ja mä olen VARMA siitä!
eikö se just synnyttänyt eli kuvausten aikaan oli jo aika pitkällä paksuna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihikoirabon Roni Bäck
Mä oon kuunellut Roni Backia niin paljon, että ei se häneltä kuulosta tippaakaan. Roni Back on myös tosi pitkä ja lavalla ei ollut reilusti muita pidempi hahmo.
Hah hah! Vihikoiralla huono ryhti ja isimasu. Eikä kovin pitkä. Veikkaan Tuomas Enbuskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihikoirabon Roni Bäck
Mä oon kuunellut Roni Backia niin paljon, että ei se häneltä kuulosta tippaakaan. Roni Back on myös tosi pitkä ja lavalla ei ollut reilusti muita pidempi hahmo.
Hah hah! Vihikoiralla huono ryhti ja isimasu. Eikä kovin pitkä. Veikkaan Tuomas Enbuskea.
Enbuskehan on joku 170 cm tappi. Vihikoira on kuitenkin lähes Ilen pituinen (184 cm)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö se just synnyttänyt eli kuvausten aikaan oli jo aika pitkällä paksuna
Toukokuussa ei vielä somekuvissa vatsa erottunut. Tituleerannut itseään instagramissa Queen B -nimellä pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Robotti on Juha Perälä!
Ja onnea ensimmäiselle mammalle joka oli robotista parhaiten hajulla. Onnea onnea
Meinaatteko ettei Niko Saarinen ole vieläkään mukana?
Vierailija kirjoitti:
vihikoira on valavuori, palander tai sahamies.
joku tommonen n. 40-50v "ikinuori"
Vihikoira on Kurre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihikoirabon Roni Bäck
Enbuskehan on joku 170 cm tappi. Vihikoira on kuitenkin lähes Ilen pituinen (184 cm)
Enbuske on 183 cm pitkä netin mukaan ja uskon sen kyllä, koska olen hänet luonnossa tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Fenix on Niina Lahtinen.
Voisi hyvin ollakin.
Vihikoiran asu on hauskan salapoliisimainen, mutta itseä häiritsee, että rauhallisen näköinen etsiväkoira ei sovi vihjeprofiilin Las Vegaseihin ja bilettämisiin yhtään mitenkään.